Learning Difficulties in Mathematics Education E Tatar, R Dikici Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 5 (9), 183-193, 2008 | 137* | 2008 |
Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Arastırmalarının Analizi I: Anahtar Kelimeler E Tatar, E Tatar İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (16), 89-103, 2008 | 98 | 2008 |
OKUMA-ANLAMADAKİ BAŞARININ MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA E Tatar, Y Soylu Kastamonu Eğitim Dergisi 14 (2), 503-508, 2006 | 94 | 2006 |
Ortaöğretim matematiğinde öğrenme güçlüklerinin saptanmasına yönelik bir çalışma E Tatar, M Okur, A Tuna Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 16 (2), 507-516, 2008 | 90 | 2008 |
Conceptual understanding of definite integral with Geogebra E Tatar, Y Zengin Computers in the Schools 33 (2), 120-132, 2016 | 77 | 2016 |
Diagnosing learning difficulties related to the equation and inequality that contain terms with absolute value A ÇİLTAŞ International Online Journal of Educational Sciences 3 (2), 2020 | 76 | 2020 |
Using dynamic software in teaching of the symmetry in analytic geometry: The case of GeoGebra A Akkaya, E Tatar, TB Kağızmanlı Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2540-2544, 2011 | 75 | 2011 |
TÜRKİYE’DEKİ TEKNOLOJİ DESTEKLİ MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARININ İÇERİK ANALİZİ E Tatar, TB KAĞIZMANLI, A Akkaya Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 33-45, 2013 | 61 | 2013 |
Güncellenen ortaöğretim matematik öğretim programı hakkında öğretmen görüşleri O Çiftci, E Tatar Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 6 (2), 285-298, 2015 | 59 | 2015 |
The effect of the 4MAT method (learning styles and brain hemispheres) of instruction on achievement in mathematics E Tatar, R Dikici International Journal of Mathematical Education in Science and Technology 40 …, 2009 | 53 | 2009 |
ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI ÖĞRETİM E Tatar, E Tatar Journal of Qafqaz University, 2007 | 52 | 2007 |
Integrating dynamic mathematics software into cooperative learning environments in mathematics Y Zengin, E Tatar Journal of Educational Technology & Society 20 (2), 74-88, 2017 | 50 | 2017 |
Bilgisayar destekli matematik öğretimi dersinde dinamik matematik yazılımının kullanımı/The use of dynamic mathematics software in computer assisted mathematics instruction course Y Zengin, TB Kağızmanlı, E Tatar, T İşleyen Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (23), 167-180, 2013 | 50 | 2013 |
The effect of dynamic software on prospective mathematics teachers' perceptions regarding information and communication technology E Tatar Australian Journal of Teacher Education (Online) 38 (12), 1-16, 2013 | 49 | 2013 |
The effect of dynamic mathematics software on achievement in mathematics: The case of trigonometry E Tatar Energy education science and technology part b-social and educational …, 2012 | 43 | 2012 |
İkili işlem kavramı ile ilgili öğrenme güçlüklerinin belirlenmesi ve 4MAT yönteminin başarıya etkisi E Tatar Fen Bilimleri Enstitüsü, Erzurum, 2006 | 40 | 2006 |
What is the relationship between technology and mathematics teaching anxiety? E Tatar, Y Zengin, TB Kağızmanlı Journal of Educational Technology & Society 18 (1), 67-76, 2015 | 39 | 2015 |
Teknoloji destekli matematik eğitimi makalelerinin incelenmesi R ALDEMİR, E Tatar Bartın University Journal of Faculty of Education 3 (1), 298-319, 2014 | 34 | 2014 |
Matematik öğretmeni adaylarının bilgisayar destekli öğretim hakkındaki görüşleri: Türevin uygulamaları örneği TB Kağızmanlı, E Tatar Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (3), 897-912, 2012 | 34 | 2012 |
Pergel-cetvel ve dinamik bir yazılım kullanımının başarıya etkilerinin karşılaştırılması O Çiftçi, E Tatar Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (4), 111-133, 2014 | 32 | 2014 |