Göreve yeni başlayan sınıf öğretmenlerinin karşılaştıkları sorunlar MH Sarı, Y Altun Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (1), 213-226, 2015 | 103 | 2015 |
Areas of mentoring needs of novice and preservice teachers N Dağ, MH Sari International Electronic Journal of Elementary Education 10 (1), 115-129, 2017 | 50 | 2017 |
Problems Experienced in Classrooms with Students from Different Cultures Sarı, M.H., Yüce, E. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science 13 (2), 90-100, 2020 | 34 | 2020 |
8. Sınıf Matematik Akademik Başarısını Yordayan Faktörler-TIMSS 2015 Sarı, M.H., Arıkan, S., Yıldızlı, H. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi 8 (3), 246-265, 2017 | 34* | 2017 |
İlkokul 4.Sınıfta Dienes ilkelerine göre yapılandırılmış geometri etkinliklerinin öğrenci başarısına ve kalıcılığa etkisi MH Sarı, N Tertemiz Eğitim ve Bilim 42 (190), 1-23, 2017 | 30 | 2017 |
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarıları ile Aritmetik Performanslarını Etkileyen Duyuşsal Değişkenlerin Belirlenmesi Sarı, M.H., Ekici, G. OPUS–Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 8 (15), 1562-1594, 2018 | 28* | 2018 |
Factors Predicting Mathematics Achievement of 8th Graders in TIMSS 2015 Sarı, M.H., Arıkan, S., Yıldızlı, H. Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (3), 246-265, 2017 | 28 | 2017 |
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Matematik Öğretimi Kaygı Ölçeği Geliştirme MH Sarı İlköğretim Online 13 (4), 1296-1310, 2014 | 26 | 2014 |
Eğitim bilimine giriş E Tüzel, A Meydan, A Uzunöz, M Güngör, EZ Turan, Ş Güngör, K Aribaş, ... Pegem Akademi, Ankara, 2007 | 23 | 2007 |
Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı Üzerine Nitel Bir Araştırma MH Sarı, S Akbaba Altun International Journal Of Eurasia Social Sciences 6 (6), 24-49, 2015 | 22 | 2015 |
Classroom teachers' online teaching experiences during the COVID-19 pandemic: The perspective of technological pedagogical content knowledge. Sarı, M.H., Keser, H. Journal of Pedagogical Research 5 (4), 251-269, 2021 | 20 | 2021 |
Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimi kaygısı ile öğretme stilleri tercihleri arasındaki ilişki Sarı, MH., Aksoy, NC. Turkish Studies 11 (3), 1953-1968, 2016 | 20* | 2016 |
The relationship between place value understanding, arithmetic performance and mathematics achievement Sarı, M.H., Olkun, S. Elementary Education Online 18 (2), 951-958, 2019 | 19* | 2019 |
The relationships between number sense and mathematics achievement Olkun, S., Mutlu, Y., Sarı, M.H. International Conference on Education and New Developments 2017, 422-426, 2017 | 17* | 2017 |
An English Version of the Mathematics Teaching Anxiety Scale Hunt, T.E., Sarı, M.H. International Journal of Assessment Tools in Education 6 (3), 436-443, 2019 | 16* | 2019 |
Uzamsal Beceri ve Uzamsal Kaygı Arasındaki İlişki: Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerine Bir Araştırma MH Sarı Turkish Journal of Computer and Mathematics Education 7 (3), 646-658, 2016 | 15 | 2016 |
Developing a Mathematics Teaching Anxiety Scale For Classroom Teachers MH Sarı Elementary Education Online 13 (4), 1296-1310, 2014 | 14 | 2014 |
The Effect of Concrete and Technology-Assisted Learning Tools on Place Value Concept, Achievement in Mathematics and Arithmetic Performance Sarı, M.H., Aydoğdu, Ş. International Journal of Curriculum and Instruction 12 (1), 197-224, 2020 | 13* | 2020 |
Geometric aspect of number line estimations Olkun, S., Sarı, M. H. 13th International Congress on Mathematical Education, 2016 | 13* | 2016 |
İlkokul Öğrencilerinin Basamak Değeri Kavrayışlarının Geliştirilmesi Mutlu, Y., Sarı, M.H. Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (5), 657-667, 2019 | 12 | 2019 |