Takip et
Ahmet Erdoğan
Ahmet Erdoğan
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Prof. Dr.
erbakan.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Relationship between math teacher candidates’ technological pedagogical and content knowledge (TPACK) and achievement levels
A Erdogan, I Sahin
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 2707-2711, 2010
2152010
PREDICTING COLLEGE STUDENTS'MATHEMATICS ANXIETY BY MOTIVATIONAL BELIEFS AND SELF-REGULATED LEARNING STRATEGIES.
ŞA Kesici, A Erdogan
College Student Journal 43 (2), 2009
1302009
Mathematics anxiety according to middle school students’ achievement motivation and social comparison
A Erdogan, S Kesici
Education 131 (1), 54-63, 2010
1142010
Prediction of High School Students' Mathematics Anxiety by Their Achievement Motivation and Social Comparison.
A Erdoğan, Ş Kesici, İ Şahin
Ilkogretim Online 10 (2), 2011
962011
Matematik öğretmen adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgileri ile düşünme stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Canbolat, A Erdoğan
Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2011
922011
2009 yılları arasında matematik eğitimi alanında Türkiye’de yapılan çalışmaların bazı değişkenlere göre incelenmesi
T Yücedağ, A Erdoğan
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 10 (2), 825-838, 2000
75*2000
Gender differences in geometry and mathematics achievement and self-efficacy beliefs in geometry
A Erdoğan, M Baloğlu, Ş Kesici
Eurasian Journal of Educational Research 43, 91-106, 2011
652011
Öğrenci merkezli eğitim uygulama modeli
O Erbil, S Demirezen, A Erdoğan, Ü Terzi, H Eroğlu, M İbiş
İzmir İktisat Kongresi Eğitimde Uygulamalar Bölümü Tebliği, www. egitek. meb …, 2004
542004
İlköğretim matematik öğretmenlerinin öğretim stili tercihlerine göre teknolojik pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi
A Mutluoğlu, A Erdoğan
PQDT-Global, 2012
532012
Geogebra ile öğretimin sekizinci sınıf öğrencilerinin dönüşüm geometrisi konusundaki başarılarına etkisi
İ Çetin, A Erdoğan, DÖ Yazlık
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2015 (4), 84-92, 2015
462015
Mathematics teacher candidates’ metaphors about the concept of “mathematics”
A Erdoğan, DÖ Yazlık
462014
İlköğretim matematik öğretmenlerinin öğretim stili tercihlerine göre teknolojik pedagojik alan bilgisi (TPAB) düzeylerinin incelenmesi
A Mutluoğlu, A Erdoğan
Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 6 (10), 102-126, 2016
442016
2009 yılları arasında matematik eğitimi alanında Türkiye'de yapılan çalışmalarının bazı değişkenlere göre incelenmesi
T Yücedağ, A Erdoğan
442000
GeoGebra yazılımı ile geometri öğretiminin geometri ders başarısına ve geometri öz-yeterliğine etkisi
HB Şeker, A Erdoğan
OPUS International Journal of Society Researches 7 (12), 82-97, 2017
432017
Are the dimensions of metacognitive awareness differing in prediction of mathematics and geometry achievement?
S Kesici, A Erdogan, HI Özteke
Procedia-Social and Behavioral Sciences 15, 2658-2662, 2011
342011
Bazı değişkenlerin ilköğretim yedinci sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerilerini yordama gücü
S Kayagil, A Erdoğan
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 31, 2011
332011
Kavram haritalarının calculus öğretiminde kullanılması
A Erdoğan
Yayımlanmamış Doktora Tezi. Selçuk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. Konya, 2007
272007
Development, Validity and Reliability Study of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) Efficiency Scale for Mathematics Teacher Candidates.
İ Çetin, A Erdogan
International Journal of Contemporary Educational Research 5 (1), 50-62, 2018
252018
İlköğretim yedinci sınıf öğrencilerinde eleştirel düşünme becerilerinin matematik başarısını yordaması
S Kayagil, A Erdoğan
Selçuk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
232010
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDAN DOYUMLARINI YORDAYICI FAKTÖRLER
İ ŞAHİN, A ERDOĞAN, AO AKTÜRK
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 509-517, 2007
23*2007
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20