Türev konusunda matematiksel modelleme yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin akademik başarıları ve öz-düzenleme becerilerine etkisi M Özturan Sağirli Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 76 | 2010 |
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNİN ÖNEMİ AMACI ve BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ Muhittin SAĞIRLI, Ömer YILAR, Mesut BULUT, Eyüp AKMAN, Talat AYTAN, Alpay ... İLKOKUMA ve YAZMA ÖĞRETİMİ, 1-30, 2015 | 30* | 2015 |
Eğitim ve İnsan Kaynağı Yönünden Türk Beyin Göçü: Geri Dönen Türk Akademisyenler Üzerine Alan Araştırması M SAĞIRLI Yayınlanmamış Doktora Tezi, İstanbul: İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2006 | 27 | 2006 |
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Süreç ve Etkinlikler Üzerindeki Başarısının Uygulama Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi M SAĞIRLI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi 2, 269-287, 2006 | 22 | 2006 |
YURT DIŞINDA ÇALIŞIP TÜRKİYE‟ YE DÖNEN AKADEMİSYENLERİN EĞİTİM DURUMLARI, GİDİŞ VE DÖNÜŞ SEBEPLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ YAPISININ LOGLİNEER MODELLER İLE İNCELENMESİ D ALTA, M SAĞIRLI, S GİRAY | 22* | |
Analysis of Reading Comprehension Levels of Fifth Grade Students Who Learned to Read and Write with the Sentence Method. M Sagirli Journal of education and training studies 4 (2), 105-112, 2016 | 20 | 2016 |
Eğitimin Küreselleşmesi M SAĞIRLI Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi, 423-475, 2011 | 18 | 2011 |
SALGIN SÜRECİNDE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ M SAĞIRLI Ekev Akademi Dergisi, 385-402, 2021 | 13 | 2021 |
Okul deneyimi-I’in öğretmen adayı ve uygulama öğretmeni üzerindeki etkileri A Gürdal, M Sağırlı, L Üredi VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bilimsel Çalışmaları 1, 559-568, 2000 | 13 | 2000 |
Comparison of reading comprehension levels of literate learners with different methods M Sağirli Education 3-13 48 (1), 100-117, 2020 | 10 | 2020 |
A research on reading comprehension levels of fifth-grade students who learned to read and write for the first time with sound-based sentence method M Sağırlı, H Kadıoğlu Ateş Journal of Education and Training Studies, 2016 | 7 | 2016 |
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi M SAĞIRLI OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 852-883, 2019 | 6 | 2019 |
The Analysis of Fourth Grade Primary Students' Reader Self-Perceptions in Terms of Gender and Preschool Educational Background. M Sagirli, B Okur Journal of Education and Training Studies 5 (2), 71-78, 2017 | 6 | 2017 |
VATANDAŞLIK BİLGİSİ Ç A.Taşkesen, C. Özyurt, E. Töre, E. Kaya, M. Sağırlı, M.M. Öntug, R. Yeşil Lisan Yayıncılık, 2005 | 5* | 2005 |
Farklı öğrenme özellikleri olan öğrencilere okuma-yazma becerilerinin kazandırılması N Erturan, M Sağırlı, O Çağlayan Uluslar Arası Katılımlı, 29-31, 2000 | 5 | 2000 |
Cümle ve ses temelli cümle yöntemi ile ilk okuma-yazma öğretiminin mukayeseli değerlendirilmesi M SAĞIRLI Turkish Studies-Educational Sciences 14 (5), 2601-2621, 2019 | 3 | 2019 |
A Research on Reading Comprehension Levels of Fifth-Grade Students Who Learned to Read and Write for the First Time with Sound-Based Sentence Method. M Sagirli, HK Ates Journal of Education and Training Studies 4 (3), 63-71, 2016 | 3 | 2016 |
Öğretmen Görüşlerine Göre Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler M SAĞIRLI, A Uğur Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 376-389, 2022 | 2 | 2022 |
Öğrencilerin okul olgunluklarının okuma yazma sürecine etkisi M SAĞIRLI, L Coşkun OPUS International Journal of Society Researches 17 (37), 4072-4103, 2021 | 2 | 2021 |
Sosyolojik Açıdan Devlet Teorileri M SAĞIRLI İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1995 | 2 | 1995 |