Eğitim ve İnsan Kaynağı Yönünden Türk Beyin Göçü: Geri Dönen Türk Akademisyenler Üzerine Alan Araştırması M SAĞIRLI Yayınlanmamış Doktora Tezi, İstanbul: İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2006 | 22 | 2006 |
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNİN ÖNEMİ AMACI ve BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ Muhittin SAĞIRLI, Ömer YILAR, Mesut BULUT, Eyüp AKMAN, Talat AYTAN, Alpay ... İLKOKUMA ve YAZMA ÖĞRETİMİ, 1-30, 2015 | 19* | 2015 |
YURT DIŞINDA ÇALIŞIP TÜRKİYE‟ YE DÖNEN AKADEMİSYENLERİN EĞİTİM DURUMLARI, GİDİŞ VE DÖNÜŞ SEBEPLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ YAPISININ LOGLİNEER MODELLER İLE İNCELENMESİ D ALTA, M SAĞIRLI, S GİRAY | 19* | |
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Süreç ve Etkinlikler Üzerindeki Başarısının Uygulama Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi M SAĞIRLI Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi 2, 269-287, 2006 | 18 | 2006 |
Analysis of Reading Comprehension Levels of Fifth Grade Students Who Learned to Read and Write with the Sentence Method. M Sagirli Journal of education and training studies 4 (2), 105-112, 2016 | 17 | 2016 |
Okul deneyimi-I’in öğretmen adayı ve uygulama öğretmeni üzerindeki etkileri A Gürdal, M Sağırlı, L Üredi VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bilimsel Çalışmaları 1, 559-568, 2000 | 13 | 2000 |
A research on reading comprehension levels of fifth-grade students who learned to read and write for the first time with sound-based sentence method M Sağırlı, H Kadıoğlu Ateş Journal of Education and Training Studies, 2016 | 6 | 2016 |
Farklı öğrenme özellikleri olan öğrencilere okuma-yazma becerilerinin kazandırılması N Erturan, M Sağırlı, O Çağlayan Uluslararası Katılımlı 2000’li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 29-31, 2002 | 6 | 2002 |
VATANDAŞLIK BİLGİSİ Ç A.Taşkesen, C. Özyurt, E. Töre, E. Kaya, M. Sağırlı, M.M. Öntug, R. Yeşil Lisan Yayıncılık, 2005 | 3* | 2005 |
Comparison of reading comprehension levels of literate learners with different methods M Sağirli Education 3-13 48 (1), 100-117, 2020 | 2 | 2020 |
The Analysis of Fourth Grade Primary Students' Reader Self-Perceptions in Terms of Gender and Preschool Educational Background. M Sagirli, B Okur Journal of Education and Training Studies 5 (2), 71-78, 2017 | 2 | 2017 |
Matematik Öğretiminde Drama MÖ Sağırlı Öğretim Atölyesi: Merkezi Gelişim Uygulamaları dergisi 1 (1), 19-26, 2016 | 1 | 2016 |
Eğitimin Küreselleşmesi M SAĞIRLI Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi, 423-475, 2011 | 1 | 2011 |
Öğrencilerin Okul Olgunluklarının Okuma Yazma Sürecine Etkisi M Sağırlı, L Coşkun OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 17 (37), 2021 | | 2021 |
SALGIN SÜRECİNDE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ M SAĞIRLI EKEV AKADEMİ DERGİSİ, 385-402, 2021 | | 2021 |
Comparison of reading comprehension levels of literate learners with different methods M Sağırlı Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2020 | | 2020 |
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi M SAĞIRLI OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 852-883, 2019 | | 2019 |
Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi M Sağırlı | | 2019 |
CÜMLE VE SES TEMELLİ CÜMLE YÖNTEMİ İLE İLK OKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİNİN MUKAYESELİ DEĞERLENDİRİLMESİ M SAĞIRLI Turkish Studies-Educational Sciences 14 (5), 2601-2621, 2019 | | 2019 |
CÜMLE YÖNTEMİNİN İLK OKUMA-YAZMA ÖĞRETİMİ ÜZERİNDEKİ BAŞARISININ ÖĞRETMEN AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ ,ss. 351-370 M SAĞIRLI EKEV Akademi, 351-370, 2019 | | 2019 |