Follow
MUHİTTİN SAĞIRLI
MUHİTTİN SAĞIRLI
İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa
Verified email at istanbul.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Türev konusunda matematiksel modelleme yönteminin ortaöğretim öğrencilerinin akademik başarıları ve öz-düzenleme becerilerine etkisi
M Özturan Sağirli
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2010
762010
İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNİN ÖNEMİ AMACI ve BİRİNCİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ
Muhittin SAĞIRLI, Ömer YILAR, Mesut BULUT, Eyüp AKMAN, Talat AYTAN, Alpay ...
İLKOKUMA ve YAZMA ÖĞRETİMİ, 1-30, 2015
30*2015
Eğitim ve İnsan Kaynağı Yönünden Türk Beyin Göçü: Geri Dönen Türk Akademisyenler Üzerine Alan Araştırması
M SAĞIRLI
Yayınlanmamış Doktora Tezi, İstanbul: İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2006
272006
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Süreç ve Etkinlikler Üzerindeki Başarısının Uygulama Öğretmenleri Tarafından Değerlendirilmesi
M SAĞIRLI
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi 2, 269-287, 2006
222006
YURT DIŞINDA ÇALIŞIP TÜRKİYE‟ YE DÖNEN AKADEMİSYENLERİN EĞİTİM DURUMLARI, GİDİŞ VE DÖNÜŞ SEBEPLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ YAPISININ LOGLİNEER MODELLER İLE İNCELENMESİ
D ALTA, M SAĞIRLI, S GİRAY
22*
Analysis of Reading Comprehension Levels of Fifth Grade Students Who Learned to Read and Write with the Sentence Method.
M Sagirli
Journal of education and training studies 4 (2), 105-112, 2016
202016
Eğitimin Küreselleşmesi
M SAĞIRLI
Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi, 423-475, 2011
182011
SALGIN SÜRECİNDE İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ
M SAĞIRLI
Ekev Akademi Dergisi, 385-402, 2021
132021
Okul deneyimi-I’in öğretmen adayı ve uygulama öğretmeni üzerindeki etkileri
A Gürdal, M Sağırlı, L Üredi
VIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bilimsel Çalışmaları 1, 559-568, 2000
132000
Comparison of reading comprehension levels of literate learners with different methods
M Sağirli
Education 3-13 48 (1), 100-117, 2020
102020
A research on reading comprehension levels of fifth-grade students who learned to read and write for the first time with sound-based sentence method
M Sağırlı, H Kadıoğlu Ateş
Journal of Education and Training Studies, 2016
72016
Ses Temelli Cümle Yönteminin İlk Okuma-Yazma Öğretimi Üzerindeki Başarısının Öğretmen Açısından Değerlendirilmesi
M SAĞIRLI
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 13 (19), 852-883, 2019
62019
The Analysis of Fourth Grade Primary Students' Reader Self-Perceptions in Terms of Gender and Preschool Educational Background.
M Sagirli, B Okur
Journal of Education and Training Studies 5 (2), 71-78, 2017
62017
VATANDAŞLIK BİLGİSİ
Ç A.Taşkesen, C. Özyurt, E. Töre, E. Kaya, M. Sağırlı, M.M. Öntug, R. Yeşil
Lisan Yayıncılık, 2005
5*2005
Farklı öğrenme özellikleri olan öğrencilere okuma-yazma becerilerinin kazandırılması
N Erturan, M Sağırlı, O Çağlayan
Uluslar Arası Katılımlı, 29-31, 2000
52000
Cümle ve ses temelli cümle yöntemi ile ilk okuma-yazma öğretiminin mukayeseli değerlendirilmesi
M SAĞIRLI
Turkish Studies-Educational Sciences 14 (5), 2601-2621, 2019
32019
A Research on Reading Comprehension Levels of Fifth-Grade Students Who Learned to Read and Write for the First Time with Sound-Based Sentence Method.
M Sagirli, HK Ates
Journal of Education and Training Studies 4 (3), 63-71, 2016
32016
Öğretmen Görüşlerine Göre Ses Esaslı İlk Okuma Yazma Öğretiminde Karşılaşılan Güçlükler
M SAĞIRLI, A Uğur
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 376-389, 2022
22022
Öğrencilerin okul olgunluklarının okuma yazma sürecine etkisi
M SAĞIRLI, L Coşkun
OPUS International Journal of Society Researches 17 (37), 4072-4103, 2021
22021
Sosyolojik Açıdan Devlet Teorileri
M SAĞIRLI
İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1995
21995
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20