Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki L Vural, GF Gündüz Elementary Education Online 18 (1), 307-330, 2019 | 25 | 2019 |
İlkokul öğrencilerinin kendi kendine öğrenme becerilerinin geliştirilmesine yönelik öğretici destekli bir model önerisi GF Küçüker PQDT-Global, 2014 | 23 | 2014 |
The relationship between academic procrastination behaviors of secondary school students, learning styles and parenting behaviors GF GÜNDÜZ International Journal of Contemporary Educational Research 7 (1), 253-266, 2020 | 15 | 2020 |
Instructional techniques GF Gündüz Instructional process and concepts in theory and practice: improving the …, 2016 | 14 | 2016 |
Developing a" Self-Directed Learning Preparation Skills Scale for Primary School Students": Validity and Reliability Analyses. GF Gündüz, K Selvi Universal Journal of Educational Research 4 (10), 2323-2340, 2016 | 11 | 2016 |
The Investigation of Parents' Interactions and Their Children's Learning Levels at Parental Coaching Carried out over Social Network. GF Gündüz Universal Journal of Educational Research 6 (3), 491-518, 2018 | 8 | 2018 |
The relationship between academic procrastination behaviors and cognitive awareness levels of prospective teachers L Vural, GF Gündüz Elementary Education Online 18 (1), 307-330, 2019 | 7 | 2019 |
Ortaokul fen bilimleri 5. sınıf ders kitabı G Gündüz Ankara: Evren Yayıncılık, 2013 | 7 | 2013 |
Development of a Scale for Students in Evaluating 2017 Information Technology and Software Curriculum. EBK Demir, GF Gündüz International Journal of Instruction 12 (4), 313-330, 2019 | 6 | 2019 |
Comparison of 2017 5th Grade Information Technologies and Software Course Draft Curriculum and 21012 Information Technologies and Software Course Curriculum GF Gündüz, EBK Demir Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 9 (2), 147-175, 2018 | 6 | 2018 |
Kamu okullarının sosyal sermaye düzeyleri ve dezavantajlılıkları ile ilgili değişkenler arasındaki ilişki G Gündüz, H Ergen Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (4), 675, 2014 | 6 | 2014 |
Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops GF Gündüz Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry 11 (4), 533-570, 2020 | 5 | 2020 |
Öğrenmeyi öğrenme üzerine ev temelli aile katılımı çalışması GF Gündüz Yaşadıkça Eğitim 33 (2), 275-305, 2019 | 5 | 2019 |
A Proposal Of Teacher-Supported Model For Developing Primary School Students’ Self-Directed Learning Skills (PTSSDLM) GF Gündüz, K Selvi TED EĞİTİM VE BİLİM 41 (185), 167-198, 2016 | 5 | 2016 |
2017 Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Ortaokul 5. sınıf Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Eskişehir İli Örneği GF Gündüz, EBK DEMİR Trakya Eğitim Dergisi 10 (3), 1024-1041, 2020 | 4 | 2020 |
DEVELOPING A" SELF-DIRECTED LEARNING IMPLEMENTATION SKILLS SCALE FOR PRIMARY SCHOOL STUDENTS": VALIDITY AND RELIABILITY ANALYSIS. GF Gündüz, K Selvi Agathos: An International Review of the Humanities & Social Sciences 7 (1), 2016 | 4 | 2016 |
ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması F Küçüker, B Sönmez, K Selvi Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1-14, 2014 | 2 | 2014 |
İçerik türüne dayalı öğretim yaklaşımının kural öğretimi üzerindeki etkililiği F Küçüker, B Eriştir Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 2 (2), 63-74, 2012 | 2 | 2012 |
NEDEN-SONUÇ MODELİNE DAYALI ÖĞRETİMİN İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM ETİĞİ İLE İLGİLİ DAVRANIŞLARINA ETKİSİ. B Erişti, GF Küçüker Journal of Educational Sciences & Practices, 2011 | 2 | 2011 |
İlköğretimde içerik türü tabanlı kural öğretiminin öğrenci erişisine ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi GF KÜÇÜKER Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008 | 2 | 2008 |