Follow
Özgül Dağlı
Özgül Dağlı
Verified email at uskudar.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Televizyon reklamlarında metafor kullanımı
Ö İnam
PQDT-Global, 2008
372008
Kurum içi iletişim: çalışanların sağlıklı iş yaşamı beklentilerinin betimlenmesine yönelik bir çalışma. 2
B Baygül, Ö İnam
Ulusal Halkla İlişkiler Sempozyumu 21, 91-100, 2006
232006
Bütünleşik pazarlama iletişiminin Türkiye’deki yansımaları: reklam ve halkla ilişkiler ajanslarına yönelik bir araştırma
M Oyman, Ö İnam
Anadolu Üniversitesi, 2007
162007
Televizyon reklamlarının çocuk-aile ilişkisi ve boş zaman kavramı ekseninde değerlendirilmesi
Ö DAĞLI, E HACIBEKTAŞOĞLU
Üsküdar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 183-212, 2015
142015
REKLAMLARA YÖNELİK TEPKİLERİN ÖLÇÜLMESİNDE KULLANILAN MODELLER
İ Özgül
Kurgu 19 (1), 190-199, 2002
102002
İletişim Çatışması Olarak Kadına Yönelik Şiddet
R Gökdağ, Ö Dağlı
Uluslararası Katılımlı Kadına ve Çocuğa Karşı Şiddet Sempozyumu Bildiri …, 2012
52012
Bir iletişim biçimi olarak reklam ve dijital oyunlar ilişkisi: Görsel retorik ve söylem analizi çerçevesinde değerlendirme
Ö Dağlı
Dijital Oyunlar:“Kendi Dünyanda Yaşa Bizimkinde Oyna” içinde, 35-62, 2011
52011
Semiotic analysis of a poster about violence against women violence
Ö Dağlı, E Hacıbektaşoğlu
Communication and Media Technologies. Special Issues, 102-111, 2015
32015
Reflections Integrated Marketing Communications in Turkey-AStudy Towards The Advertising And Public relations Agencies
M Oyman, O Inam
Anadolu University Journal of Social Sciences 7 (1), 53-78, 2007
32007
İpler kimin elinde?: dijital çağda izleyicinin özgür iradesi sorunu
S Sevim, S Bilgen Aydın
22019
Reklam çekicilikleri, marka hatırlanırlığı ve uyarılma ilişkisinin deri tepkisi ile incelenmesi
OK BİLGİN, Ö DAĞLI
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 178-193, 2022
12022
Televizyon reklamlarındaki marka maskotların nöropazarlama yöntemlerinden galvanik deri iletkenliği ve yüz (ifade) kodlama analizi aracılığıyla incelenmesi
Ö DAĞLI, TA Uluç
Intermedia International E-Journal 8 (14), 58-78, 2021
12021
The Role and Importance of Integrated Marketing Communication in Advertising: Perceptions and Evaluations of the Advertising Industry
Ö DAĞLI
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences 2021 (61), 73, 2021
12021
Personalities of Brands Using Social Media Efficiently.,
Ö Dağlı
Online Journal of Communication and Media Technologies 7 (4), 211-223, 2017
12017
Reklamcılıkta Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Yeri ve Önemi: Reklam Sektörünün Algı ve Değerlendirmeleri
Ö DAĞLI
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 73-100, 2021
2021
Reklamcılıkta bütünleşik pazarlama iletişiminin yeri ve önemi: Reklam sektörünün algı ve değerlendirmeleri.
Ö Dağlı
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences,, 73-100, 2021
2021
ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ 6. Uluslararası İletişim Günleri
D Dönüşüm
2019
ARAŞTIRMALAR IŞIĞINDA PAZARLAMA, TURİZM VE İLETİŞİMDE GÜNCEL KONULAR
M REYHANOĞLU
2018
Unhate Company of Benetton and Corporate Reputation
Ö Dağlı, ŞE Erben
Online Journal of Communication and Media Technologies 5 (September 2015 …, 2015
2015
E-TİCARET MARKALARININ KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ: TÜKETİCİ DEĞERLENDİRMELERİNE İLİŞKİN BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Ö DAĞLI, TA ULUÇ
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi 10 (1), 59-85, 0
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20