Takip et
Cemre Kurtoğlu Yalçın
Cemre Kurtoğlu Yalçın
Milli Eğitim Bakanlığında Öğretmen
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Investigation of the Effectiveness of Hybrid Learning on Academic Achievement: A Meta-Analysis Study
İY KAZU, C KURTOĞLU YALÇIN
International Journal of Progressive Education 18 (1), 249-265, 2022
432022
ÖĞRETMENLERİN KORONAVİRÜS PANDEMİSİ DÖNEMİNDE VERDİKLERİ UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
İY KAZU, F BAHÇECİ, C KURTOĞLU YALÇIN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 31 (2), 701-715, 2021
272021
The effect of stem education on academic performance: A meta-analysis study.
IY Kazu, C Kurtoglu Yalcin
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 20 (4), 101-116, 2021
232021
Research of Flipped Classroom Based on Students' Perceptions.
İY Kazu, C Kurtoglu
Asian Journal of Education and Training 6 (3), 505-513, 2020
212020
A Meta-Analysis Study on the Effectiveness of Flipped Classroom Learning on Students' Academic Achievement
İY KAZU, C KURTOĞLU YALÇIN
E-International Journal of Educational Research 13 (1), 85-102, 2022
82022
YABANCI DİL ÖĞRETMENLERİNİN GÖZÜNDEN PANDEMİ DÖNEMİNDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ
İY KAZU, C KURTOĞLU YALÇIN, C YALÇIN
Milli Eğitim Dergisi 51 (234), 1661-1682, 2022
72022
An investigation of secondary school teachers’ flipped classroom readiness
İY KAZU, C KURTOĞLU YALÇIN
South African Journal of Education 42 (1), 1-11, 2022
72022
The Relationship Between Secondary School Teachers and Students’ Readiness of Using Flipped Classroom
İY KAZU, C KURTOĞLU YALÇIN
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science 15 (1), 1-9, 2022
62022
TEACHERS’ PERCEPTIONS ON THE CONCEPT OF CLINICAL PRACTICE IN TEACHER EDUCATION
İY Kazu, C Kurtoğlu
International Journal of Eurasia Social Sciences 10 (36), 412-430, 2019
52019
Ters yüz sınıf modeline ilişkin ortaokul öğretmen ve öğrencilerinin hazır bulunuşluk durumlarının incelenmesi
C Kurtoğlu
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
32019
Razmišljaju li budući učitelji kao obrazovatelji 21. stoljeća multikulturno?
İY Kazu, C Kurtoğlu Yalçin
Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 25 (3 …, 2023
2023
ARE PRE-SERVICE TEACHERS MULTICULTURAL THINKERS AS 21ST CENTURY EDUCATORS?/RAZMIŠLJAJU LI BUDUĆI UČITELJI KAO OBRAZOVATELJI 21. STOLJEĆA MULTIKULTURNO?
İY Kazu, C Kurtoğlu Yalçın
Croatian Journal of Education 25 (3), 2023
2023
A LIGHT FOR EDUCATION DURING CORONAVIRUS PANDEMIC: FLIPPED LEARNING MODEL
İY KAZU, C KURTOĞLU YALÇIN
6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON INNOVATIVE STUDIES OF CONTEMPORARY SCIENCES …, 2022
2022
A Research of Flipped Classroom: Student Engagement- Teacher Guidance
C Kurtoğlu Yalçın, İY Kazu
LAP LAMBERT Academic Publishing Website: https://www.lap-publishing.com ISBN …, 2020
2020
Öğrenme Ortamlarında Ters Yüz Sınıf Modelinin Uygulanabilirliği Üzerine Bir Öneri
İY Kazu, C Kurtoğlu
I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, 2019
2019
YABANCI DİL ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE UYGULANAN KLİNİK UYGULAMA VE FARKLI ÜLKELERDE UYGULANAN MODELLERİN KARŞILAŞTIRILMASI
İY Kazu, C Kurtoğlu
ULUSLARARASI TÜRK KÜLTÜRÜ VE MEDENİYETİ KONGRESİ 5-8 EYLÜL 2018 BALIKESİR …, 2018
2018
The role of multiculturalism in foreign language teaching
İY KAZU, CK YALÇIN
Proceedings Book, 5, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–17