Follow
Celil Cakici
Celil Cakici
Professor of tourism, Mersin University
Verified email at mersin.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The impact of perceived price justice and satisfaction on loyalty: the mediating effect of revisit intention
AC Cakici, Y Akgunduz, O Yildirim
Tourism Review 74 (3), 443-462, 2019
3122019
Çekim yeri seçiminde grup etkisi: Yerli turistler üzerine bir araştırma
AC Çakici, A Murat
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 18 (2), 183-194, 2007
1182007
Gastronomi turizminde otlar, ot yemekleri ve sağlıkla ilişkisi üzerine bir değerlendirme
OB Karaca, O YILDIRIM, C ÇAKICI
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 3 (3), 27-42, 2015
852015
Importance of destination attributes attributes affecting destination choice of affecting destination choice of Turkish birdwatchers
AC Çakıcı, S Harman
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi, 131-145, 2007
70*2007
Toplantı yönetimi:(kongre, konferans, seminer ve fuar organizasyonları)
AC Çakıcı
Detay yayıncılık, 2004
64*2004
Couchsurfing involvement in non-profit peer-to-peer accommodations and its impact on destination image, familiarity, and behavioral intentions
S Kuhzady, C Çakici, H Olya, B Mohajer, H Han
Journal of Hospitality and Tourism Management 44, 131-142, 2020
632020
Yabancı mutfak şefleri gözüyle Türk mutfağına ilişkin bir değerlendirme
AC ÇAKICI, E Seçkin
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 4 (Special Issue 1), 215-227, 2016
632016
Algılanan örgütsel desteğin örgütsel vatandaşlık davranışlarına etkisinde örgütsel stresin aracılık rolü: beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
Y AKGÜNDÜZ, AC ÇAKICI
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 7 (2), 2015
592015
Kuş gözlemciliğinin önemi: Türkiye'de kuş gözlemciliğinin profili
AC ÇAKICI, S Harman
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 17 (2), 161-168, 2006
582006
Otel işletmeciliģinde Mu̧şteri Tatmin Du̧zeylerinin" Deģerlendirme Formları" Kullanılarak Belirlenmesi
AC Çakıcı
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 9 (2), 9-16, 1998
571998
İSTANBUL’A GELEN SIRTÇANTALI TURİSTLERİN SEYAHAT MOTİVASYONLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S Harman, AC Çakıcı, A Akatay
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi 13 (25), 267-300, 2013
562013
Do tourists’ gastronomic experiences differ within the same geographical region? A comparative study of two Mediterranean destinations: Turkey and Spain
G Akdag, O Guler, A Dalgic, S Benli, AC Cakici
British Food Journal 120 (1), 158-171, 2018
512018
Gastronomi ve mutfak sanatları anabilim dallarında yayınlanan tezlerin bibliyometrik analizi
E Şahin, G Akdağ, C ÇAKICI, O Neslihan
Güncel Turizm Araştırmaları Dergisi 2 (Ek1), 30-41, 2018
502018
Yavaş şehir hareketi: Seferihisar halkının tutum ve algıları ile yaşam doyumları
AC ÇAKICI, U YENİPINAR, S Benli
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 11 (3), 2014
482014
Yiyecek ve içecek işletmelerinde inovasyon ve sürdürülebilir rekabet üstünlüğü ilişkisi
C Çakıcı, H Çalhan, K Karamustafa
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 11-39, 2016
472016
Girit yemek kültürü ve sürdürülebilirliği
OB Karaca, O YILDIRIM, AC ÇAKICI
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 3 (1), 3-13, 2015
422015
Paket turlardaki müşteri şikayetleri ve seyahat acentalarının bu şikayetlerle karşılaşma sıklıkları üzerine bir araştırma
U Kamil, C ÇAKICI, AGH TAŞTAN
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (3), 391-408, 2010
372010
The mediating effect of consumers’ price level perception and emotions towards supermarkets
AC Cakici, S Tekeli
European Journal of Management and Business Economics 31 (1), 57-76, 2022
302022
ADANA ULUSLARARASI PORTAKAL ÇİÇEĞİ KARNAVALINA KATILAN ZİYARETÇİLERİN ALGI VE MEMNUNİYETLERİ
OB Karaca, O YILDIRIM, AC ÇAKICI
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (37), 2017
302017
Yerel halkın “Adana-Uluslararası Portakal Çiçeği Karnavalı” na yönelik algı ve memnuniyetleri üzerine bir araştırma”
O YILDIRIM, OB Karaca, AC ÇAKICI
SOİD Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, Mayıs-Ağustos 13 (2), 50-68, 2016
292016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20