Takip et
Muhammed Akat
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Psychological Effects of COVID-19 Pandemic on Society and Its Reflections on Education
M Akat, K Karataş
Turkish Studies 15, 4, 2020
2142020
Problematic social media use and social connectedness in adolescence: The mediating and moderating role of family life satisfaction
M Savci, M Akat, M Ercengiz, MD Griffiths, F Aysan
International journal of mental health and addiction, 1-17, 2020
342020
Dark triad personality and phubbing: The mediator role of fomo
M Akat, C Arslan, E Hamarta
Psychological Reports 126 (4), 1803-1821, 2023
172023
Development of Online Trolling Scale: Validity and Reliability Study
E Hamarta, A Muhammed, M Deniz
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal 11 (63), 457-470, 2021
62021
The Validity and Reliability Studies of the Scales of Cyber-Obsessional Pursuit (COPS) and Cyber Dating Abuse (CDAS): Adaptation to Turkish
E Uğur, M Akat, M Savcı, M Ercengiz
Educational Research 13 (3), 46-58, 2022
42022
The relationship between anxious-ambivalent attachment and social appearance anxiety in adolescents: The serial mediation of positive youth development and Instagram addiction
N Ekinci, M Akat
Psychological reports 126 (5), 2465-2488, 2023
32023
Investigating the Relationship Between Adolescents’ Interpersonal Problem-Solving Skills and Developmental Guidance Needs
M Akat, A Peker
ie: inquiry in education 13 (1), 2, 2021
32021
The relationship between problematic technology use and mental health problems in the covid-19 pandemic: a meta-analysis
E Hamarta, Ö BALTACI, ÖF Akbulut, A Muhammed
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning 5 (1), 374-385, 2023
12023
Siber Şiddet ile İlgili İki Ölçeğin Geçerliliği ve Güvenilirliği: Siber Obsesif Takip Ölçeği (SOTÖ) ve Siber Flört Şiddeti Ölçeğinin (SFŞÖ) Türkçeye Uyarlanması.
E Uğur, M Savcı, M Akat, M Ercengiz
E-International Journal of Educational Research 13 (3), 2022
12022
Üniversite Öğrencilerinde Flört Şiddetine Yönelik Tutum, Duygu Düzenleme Stratejileriyle İlişki Doyumunun İncelenmesi
M Akat, F Bakioğlu, H Ercan
Yaşadıkça Eğitim 37 (3), 814-827, 2023
2023
Dark Triad Personality and Online Trolling: The Mediating Role of Empathy.
E Hamarta, M Aka, ÖF Akbulut
European Journal of Psychology and Educational Research 6 (1), 45-53, 2023
2023
Ergenlerin Gelişimsel Rehberlik İhtiyaçlarını Belirleme Ölçeğinin (EGRİBÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
A Muhammed, A PEKER
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2021
2021
Ergenlerin Kişiler Arası Problem Çözme Becerileri ile Gelişimsel Rehberlik İhtiyaçları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
M AKAT
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020
2020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–13