Takip et
Dilek ATÇI
Dilek ATÇI
mersin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Örgüt kültürünün bilgi yönetim sürecine ve örgütsel performansa etkisi: beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
D Uzun
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007
482007
ÖRGÜTLERDE YAŞANAN PSİKOLOJİK ŞİDDET SORUNLARININ KONAKLAMA İŞLETMELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.
Ş Aydın, N Şahin, D Uzun
Journal of the Cukurova University Institute of Social Sciences 16 (2), 2007
42*2007
The impacts of hosting major sporting events: Resident’s perceptions of the Mediterranean Games 2013 in Mersin
A Dilek, U Kamil, D Gürsoy
International Review of Management and Marketing 6 (1), 139-145, 2016
262016
Türk turizm sektöründe çalışma saatlerinin analizi ve değerlendirilmesi
K İsmet, A Dilek
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 12 (2), 23-47, 2015
202015
Otel işletmelerinin krize hazırlıklı olma durumlarının değerlendirilmesi, beş yıldızlı otellerde bir uygulama
D Uzun
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Mersin Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2001
202001
Gönüllü olma nedenleri: Mersin 2013-XVII. Akdeniz oyunları örneği
A Dilek, U YENİPINAR, U Kamil
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 11 (3), 2014
162014
Otel işletmecilerinin bireysel yenilikçilik profili ve çift yönlülük ambidexterity düzeyi ilişkisi
D Atçı, A Kale, F Şeker
İşletme ve İktisat Çalışmaları Dergisi 5 (3), 47-58, 2017
142017
Fast-Food çalışanlarının iş sorunlarının iş ve yaşam tatminlerine etkisi: Mersin şehir merkezinde bir araştırma
D Atçı, A Çakıcı, Ç Ertaş
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2015
102015
Konaklama Işletmelerinde Bilgi Yönetimi: Antalya'daki Beş Yıldızlı Otellerde Bir Uygulama
B TANER, D TETİK, IA YILMAZ
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (3), 2010
72010
Ekmek fırını çalışanları üzerine keşifsel bir araştırma: Mersin örneği
U Kamil, A Dilek, SC ŞANLI, Z ALBAYRAK
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 2 (1), 39-51, 2018
42018
An attempt to develop a measurement tool for interpretation performance of tourist guides
G Çapar, D Atci
University of South Florida (USF) M3 Publishing 16 (9781955833103), 10, 2022
22022
Turizm Çalışanlarının Çocuk Dostu Olmayan Davranışları
MÖ Buzlu, D Atçı
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (4), 3341-3357, 2020
22020
Kızkalesi’ni ziyaret eden yerli turistlerin davranışsal profili ve Kızkalesi’nin turizm destinasyonu olarak sorunları
MÖ Buzlu, G Yavuz, U Kamil, A Dilek
Journal of Tourism Theory and Research 5 (2), 212-227, 0
2
The Effect of Interpretation Performance of Tour Guides on Memorable Tour Experiences and Behavioural Intentions
G ÇAPAR, A Dilek
Avrasya Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-14, 2023
12023
Which Travel Package Makes People Happier? Cultural Or 3s
Z Albayrak, D Atçı
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 20 (3), 389-405, 2023
2023
Otel işletmelerinde çalışanların iş yerindeki şefkate ilişkin algılarının örgütsel bağlılıklarına etkisi
Z Albayrak, A Dilek
Journal of Tourism Theory and Research 6 (1), 47-61, 2020
2020
Kızkalesi’ni ziyaret eden yerli turistlerin davranışsal profili ve Kızkalesi’nin turizm destinasyonu olarak sorunları
M ÖZKAN BUZLU, G YAVUZ, K UNUR, D ATÇI
Journal of Tourism Theory and Research 5 (2), 212-227, 2019
2019
The effect of hotel employees’ perception of compassion at work on organizational commitment
Z Albayrak, D Atçı
2015
ÖRGÜTLERDE YAŞANAN PSİKOLOJİK ŞİDDET SORUNLARININ KONAKLAMA İŞLETMELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ.
Ş Aydin, N Şahın, D Uzun
Journal of the Cukurova University Institute of Social Sciences 16 (2), 2007
2007
ÜLKE İMAJI VE ZİYARET ETME NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: LEH VE ALMAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
T TAŞÇI, T İŞLETMECİLİĞİ
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20