Takip et
Melek Alemdar
Melek Alemdar
manchester.ac.uk üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmenlerinin FATİH projesine ilişkin görüşleri
S Çiftçi, SM Taşkaya, M Alemdar
İlköğretim Online 12 (1), 227-240, 2013
1562013
The opinions of classroom teachers about FATIH project
S Çiftçi, SM Taşkaya, M Alemdar
822013
Sınıf içi değerlendirme etkili ölçütlere dayalı etkili bir öğretim için ilke ve uygulamalar
JH McMillan
Eğitim Yayınevi, 2015
262015
Reflection of social capital in educational processes: Emotional literacy and emotional labor context
M Alemdar, H Anılan
Asia Pacific Education Review 23 (1), 27-43, 2022
222022
Examining the emotional literacy levels of high school students
M ALEMDAR
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
22*2014
Eğitim programı modelleri
ARI Asım
Eğitim Yayınevi, 2015
212015
The Development and Validation of the Emotional Literacy Skills Scale
M ALEMDAR, H ANILAN
International Journal of Contemporary Educational Research 7 (2), 258 - 270, 2020
202020
The Impact of Teachers' Educational Philosophy Tendencies on Their Curriculum Autonomy.
M Alemdar, A Aytaç
Journal of Pedagogical Research 6 (1), 270-284, 2022
132022
Sosyal sermayenin eğitim-öğretim süreçlerine yansıması: Duygusal okuryazarlık ve duygusal emek bağlamı
M Alemdar
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019
132019
Teachers’ ICT integration states on the eve of FATİH Project
İ Yüksel, M Alemdar
Problems of Education in the 21st Century 44, 29, 2012
62012
Examining the Emotional Literacy Skill Levels of High School Students.
M Alemdar
Educational Policy Analysis and Strategic Research 13 (2), 69-86, 2018
32018
MODERN AND POSTMODERN PARADIGMS in EDUCATION
M ALEMDAR, S AYDEMİR
International Journal Of Eurasia Social Sciences 13 (47), 422-436, 2022
2*2022
Açık uçlu sorularla değerlendirme (ss. 238-358, Çev. Melek Alemdar)
JH McMillan
Sınıf içi değerlendirme: etkili ölçütlere dayalı etkili bir öğretim için …, 2015
22015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL-DUYGUSAL BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: DUYGUSAL OKURYAZARLIK BECERİSİ ve SOSYAL-DUYGUSAL YETKİNLİK BAĞLAMI
HE AYGÜN, M ALEMDAR
Uluslararası İnovatif Eğitim Araştırmacısı 2 (SAYI 2), 206-240, 2022
2022
EXAMINING THE SOCIAL-EMOTIONAL SKILLS OF PRE-SERVICE TEACHERS IN THE CONTEXT OF EMOTIONAL LITERACY SKILLS AND SOCIAL-EMOTIONAL COMPETENCY.
HE Aygün, M Alemdar
International Innovative Education Researcher (IEdRes) 2 (2), 2022
2022
Duygusal Okuryazarlık (Emotional Literacy)
M ALEMDAR
Paradigma Akademi, 2020
2020
Değerlendirme
S Çiftçi, M Alemdar, N Dalboy
KAYNAŞTIRMA SINIFI - Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler, 293-317, 2016
2016
Eğitimin Kültürel Temelleri Bağlamında Çokkültürlüğün Ortaöğretim Demokrasi ve İnsan Hakları Dersine Yansımaları
M Alemdar
ONUR KURULU, 18, 0
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18