The status of research in educational administration: An analysis of educational administration journals, 1999-2007 A Aypay, A Çoruk, D Yazgan, O Kartal, M Çağatay, B Tunçer, B Emran Eurasian Journal of Educational Research 39 (1), 59-77, 2010 | 84 | 2010 |
Öğretmen görüşlerine göre karakter eğitiminde ve karakter gelişiminde okulun rolü ŞM Çağatay Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009 | 48 | 2009 |
Lisansüstü eğitimde kayıt ve devam sorunları A ÇORUK, Ş ÇAĞATAY, H ÖZTÜRK Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (1), 165-178, 2016 | 34 | 2016 |
Öğretmen yetiştirmede öğrencilerin akademik, mesleki ve kişisel gelişimlerine ilişkin yönetsel uygulamalar ŞM Çağatay Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2016 | 6 | 2016 |
Öğretmen görüşlerine göre karakter eğitiminde ve karaktergelişiminde okulun rolü [Role of school on character education and character development according to teachers’ views … ŞM Çağatay Çanakkale Onsekiz Mart University, Institute of Social Sciences, Çanakkale …, 2009 | 5 | 2009 |
Seçmeli Ders Olarak “Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme” : Öğretmen Adayları İçin Ne İfade Ediyor? SM Cagatay International Journal of Innovative Approaches in Education 5 (1), 186-196, 2021 | 3 | 2021 |
Haftalık Ders Çizelgelerinin Hazırlanmasına İlişkin Olgubilimsel Bir İnceleme M KANDEMİR, ŞM ÇAĞATAY Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 193-222, 2023 | | 2023 |
A Case Study on School Dropout in Secondary Education: Causes and Solutions According to the Views of Administrators and Teachers. YS Uzunova, ŞM Çağatay International Journal of Educational Researchers (IJERs) 14 (4), 2023 | | 2023 |
ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK, MESLEKİ VE KİŞİSEL GELİŞİMLERİNE İLİŞKİN YÖNETSEL UYGULAMALAR ŞM ÇAĞATAY, RC AKÇAY Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 24 (1), 253-272, 2022 | | 2022 |
Annual List of Reviewers A Bayar, A Aypay, AÇ Kılınç, A Çalıkoğlu, A Gonzalez, A Potterton, ... | | |
Opinions of the Advisors towards the Counseling Process in the Post-graduate Education A Çoruk, B Bilir, ŞM Çağatay Research on Education, 173, 0 | | |