Follow
Nevin Karabıyık Yerden
Nevin Karabıyık Yerden
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Destinasyon pazarlamasında pazarlama stratejisi ve konumlandırma çalışmalarına kavramsal yaklaşım
N Karabıyık, BS İnci
İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 1-19, 2012
852012
Turizm sektöründe marka denkliği kavramı ve İstanbul kenti’nin marka denkliği algılamasının ölçümü
N Karabıyık
PQDT-Global, 2008
232008
Fenomen Pazarlamasında Sosyal Medyanın Rolü ve Moda Sektörü Üzerine Bir İçerik Analizi
M ÖZTEK, NK YERDEN, E ÇOLAK, S Ecem
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 16 (62), 1053-1077, 2021
172021
İstanbul’daki alışveriş merkezleri üzerine bir araştırma: kümeleme analizi
FÇ ZEYTİNOĞLU, M Uydaci, EÇ AKAY, B Değerli, NK YERDEN
Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi 5 (1), 111-128, 2016
132016
DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR …
N Karabiyik Yerden, B Değerli, M Uydacı, İ Ergün Tuncay
Beykoz Akademi Dergisi 8 (1), 174-193, 2020
102020
Kültür pazarlaması: İstanbul’daki kültür miraslarının algılanan hizmet kalitesinin, destinasyon imaj türlerine etkisi üzerine bir araştırma
N Karabıyık
PQDT-Global, 2013
102013
MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
E Güner, N Karabıyık Yerden, MY Öztek
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi SBE Dergisi 16 (55), 2021
62021
Marka imajı: Göbeklitepe ile Stonehenge arkeoloji alanlarının marka imajı açısından betimsel analizi
NK YERDEN
Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi 3 (4), 291-310, 2020
52020
Positioning of Campuses in Terms of Satisfaction: A Research on Marmara University
Y F.A, A F.M, T N, İN Ç, Ö Y, D B, A G, O B, K N, T Cebeci D, U S, Ö D
European Journal of Research on Education, 47-53, 2013
32013
Consumption emotions and consumer values among Turkish consumers during the COVID-19 pandemic
NK Yerden
Transnational Marketing Journal (TMJ) 8 (2), 135-160, 2020
22020
Bilgi Benimseme Modeli Kapsamında Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Marka Güveni Aracılığı ile Marka Sadakatine Etkisi ve Çevrimiçi Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
D Erşen, N Yerden Karabıyık, MY Öztek
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 163-197, 2020
22020
Sağlıklı yaşam pazarlaması açısından kamu spotları:“Obezite ile mücadele hareketi kampanyası” örnek olay incelemesi
NK YERDEN
Journal of Health and Sport Sciences 2 (3), 109-117, 2019
22019
Yeşil Şehir Kavramı ve Pazarlaması: İzmir’in Yeşil Şehirleşme Sürecinin Betimsel Analizi
EB KOCATÜRK, FÖ ŞEN, NK YERDEN
Kent Akademisi 16 (Türkiye Cumhuriyetinin 100. Yılı Özel Sayısı| Special …, 2023
12023
COVID 19 PANDEMİ SÜRECİNDE DESTİNASYON PAZARLAMASI BAĞLAMINDA MÜZELERDE SANAL TUR UYGULAMALARINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI ANALİZ
NK YERDEN, M UYDACI
Journal of Research in Business 7 (1), 229-248, 2022
12022
The Measurement of Turkish Consumers’ Attitudes towards Neuromarketing with fMRI Method
M Uydacı, N Karabıyık
Marketing in Transition Scarcity Globalism Sustainability,, 44-50, 2015
12015
Postmodern Kültürün Pazarlama İletişimindeki Rolü ve Çevre Örgütlerinin Postmodern Pazarlama İletişimi Uygulamaları: Greenpeace Örneği
F Özgören, N Karabıyık
1. Ulusal İletişim Ortamlarında Çevre Etkileşimi Sempozyumu, 2010
12010
Comparative analysis of virtual tour applications in museums in the context of destination marketing during the covid 19 pandemic process
M UYDACI, N KARABIYIK YERDEN
2022
COVID 19 PANDEMİ SÜRECİNDE DESTİNASYON PAZARLAMASI BAĞLAMINDA MÜZELERDE SANAL TUR UYGULAMALARINA YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI ANALİZ COMPARATIVE ANALYSIS OF VIRTUAL TOUR …
N Karabıyık Yerden, M Uydacı
Journal of Research in Business : 7 (1), 229-248 June • Juni, 229-248, 2022
2022
Branding Process and a Model Proposal for “Şile Gauze”
MY Öztek, NK Yerden
Transnational Marketing Journal 9 (2), 481-493, 2021
2021
Fenomen Pazarlamasında Sosyal Medyanın Rolü ve Moda Sektörü Üzerine Bir İçerik Analizi. Yaşar Üniversitesi E-Dergisi, 16(62), 1053-1077.
MY Öztek, N Karabıyık Yerden, E Çolak, S Ecem
Journal of Yasar University 16 (62), 1053-1077, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20