Follow
Nevzat Bilge İspir
Nevzat Bilge İspir
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
SMS reklamlarına yönelik tüketici tutumları
N bilge İSPİR, H kemal SUHER
Selçuk İletişim 5 (4), 5-17, 2009
752009
SMS Advertising In Turkey: Factors Affecting Consumer Attitudes.
HK Suher, NB İspir
Selcuk University Social Sciences Institute Journal 21, 2008
332008
Yöneticilerin kullandığı etki taktikleri ve kurum kültürü: uygulama ve yönetimsel etkileme için model önerisi
NB İspir
Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, 2008
282008
Geleneksel ve sosyal medyada reklama yönelik tutum ve reklam değeri arasındaki ilişkinin karşılaştırılması
GM ATAR, NB İSPİR
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 305-322, 2019
262019
Permission based mobile marketing and sms ad avoidance
HKSB İSPİR
Yaşar Üniversitesi E-Dergisi 6 (21), 2011
202011
Televizyon programı içeriği dereceleme sembollerinin kullanımı ve ebeveyn yönlendirmesi
NB İspir, B İspir
Selçuk İletişim 5 (3), 176-183, 2008
192008
Televizyon ve gazetede reklamdan kaçınmayı etkileyen değişkenler
H kemal SUHER, N bilge İSPİR
Selçuk İletişim 6 (2), 5-23, 2010
182010
Sosyal medyada haber içeriklerine güven ve kullanıcı motivasyonları
D Kılıç, NB İspir
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli …, 2020
152020
Türk dergi reklamlarında cinsellik: Önyargı ya da gerçeğin yansıması
HK Suher, NB İspir
Selçuk İletişim 5 (2), 80-94, 2008
142008
Sosyal medyada kullanıcının haber güvenilirliği algısı
D Kılıç, NB İspir
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2017
112017
Sözsüz yakınlık ölçeğinin Türkçe versiyonu için geçerlik ve güvenirlik çalışması
M Küçük, NB İspir
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 273-283, 2017
102017
KASIM 2015 GENEL SEÇİMLERİNDE KÖŞE YAZARLARININ TWİTTER GÜNDEMİNE YÖNELİK BİR SOSYAL AĞ ANALİZİ UYGULAMASI
NB İspir, D Kılıç
e-kurgu 25 (1), 2017
102017
MEDYA PLANLAMA
HK SUHER, H ALTUNBAŞ, B BAŞAL, NB İSPİR
102012
Medya Planlama
NB İspir
Anadolu Üniversitesi Yayını: Eskişehir, 2012
92012
Turkish consumers’ attitudes towards SMS advertising: A qualitative analysis
HK Suher, NB Ispir, E Oztürk
Paper Presented 5th Communication in The Millennium Symposium, 2008
72008
Örgütsel iletişim sürecinde yönetimsel ikna ve etkileme: Örnek olay incelemesi
E Eroğlu, B İspir
2nd National Public Relations Symposium, Turkey (64-70), 2006
72006
Türkiye’de SMS reklamları: tüketici tutumlarını etkileyen faktörler
HK SUHER, NB İSPİR
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 447-459, 2009
62009
Perceived ad clutter among young consumers: New media expansion
NB Ispir, HK Suher
Business Research Yearbook 16 (1), 64-72, 2009
62009
Futbol Kulüplerinde Marka Çağrışımları
D Kılıç, NB İspir
Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli …, 2018
52018
Halkla İlişkiler Yönetimi
F Demir, O Ağlargöz, N İspir, İ Süher, L Özkoçak, N Editör Tokgöz
TC Anadolu Üniversitesi Yayını, 2012
52012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20