Follow
asude balaban DAGAL
asude balaban DAGAL
Okul Öncesi Eğitimi,Marmara Üniversitei
Verified email at marmara.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Okul öncesi dönemde değerler eğitimi etkinlikleri
G Uyanık, A Balaban-Doğal
Kök Yayıncılık, 2009
2242009
Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programi hakkindaki görüşlerinin belirlenmesi
O Köksal, AB Dağal, ÖA Duman, A Öğretmeni
International Journal of Social Science 46 (4), 379-394, 2016
962016
Okul öncesinde değerler eğitimi ve etkinlik örnekleri
UG Balat, A Yalçın, F Yemenici, H Sabancı, KK Kalaycı, M Halisdemir, ...
Ankara: Pegem, 2012
472012
The investigation of the level of self-directed learning readiness according to the locus of control and personality traits of preschool teacher candidates
AB Dağal, D Bayındır
International Electronic Journal of Elementary Education 8 (3), 391-402, 2016
372016
Okul öncesinde geri dönüşüm kavramı: Aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği
D Şallı, AB Dağal, EK Küçükoğlu, SŞ Niran, G Tezcan
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 234-241, 2013
352013
The Investigation of the Relationship between the Level of Metacognitive Awareness, Self-Directed Learning Readiness and Academic Achievement of Preschool Teacher Candidates.
AB Dagal, D Bayindir
Universal Journal of Educational Research 4 (11), 2533-2540, 2016
332016
Investigation of the relationship between communication skills, social competence and emotion regulation skills of preschool children in Turkey
A Dağal
Educational Research and Reviews 12 (4), 164-171, 2017
232017
Okul öncesi dönem çocukların mizaç özellikleri ve annelerinin ebeveynlik stillerinin çocukların ego sağlamlık düzeyleri üzerindeki yordayıcı etkisi
A Önder, AB Dağal, D Bayındır
Eğitim ve Bilim 43 (193), 2018
212018
Okul Öncesi çocukların annelerinin ‘Benimle Oynar mısın?’çocuk programını kalite kriterlerine göre değerlendirmesi. II
A Önder, BA Dağal
Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 171-184, 2006
202006
A Developmental Study on Evaluating the Performance of Preschool Education Institution Teachers with 360 Degree Feedback.
AB Dagal, R Zembat
Journal of Education and Training Studies 5 (6), 220-231, 2017
182017
Türkiye’deki 60-72 aylık çocuklarda duygu düzenleme becerilerinin ego sağlamlık düzeylerine göre incelenmesi
D Bayındır, A Balaban Dağal, A Önder
Adıyaman Üniversitesi, 2018
162018
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARLA YAPILAN MÜZE GEZİLERİNİN MÜZELERE KARŞI OLUMLU DUYGU VE BİLGİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ
AB Dağal, D Bayındır
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 264-281, 2016
142016
60-68 Aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi
A Önder, A Balaban Dağal, D Şallı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (3), 355-362, 2015
132015
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMA ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
SSŞ ERKAN, AB DAĞAL, Ö TEZCAN
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 122-134, 2015
122015
5-6 yaş çocukları için iletişim becerileri ölçeği geçerlik-güvenirlik çalışması
A Önder, A Balaban Dağal, D Şallı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-13, 2015
112015
Okul öncesi dönem çocuklarının ego sağlamlık düzeylerinin incelenmesi
AB Dağal, D Bayındır
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 132-150, 2018
102018
Validity and Reliability Study of Effects of Digital Games in Early Ages Scale= Erken Yaslarda Dijital Oyunlarin Etkileri Ölçegi'nin geçerlik ve güvenirlik çalismasi.
A Balaban Dagal, D Bayindir
Pegem Journal of Education and Instruction 9 (4), 979-1000, 2019
92019
The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children
GU Balat, AB Dağal, V Kanburoğlu
Procedia-Social and Behavioral Sciences 176, 20-26, 2015
92015
Okul öncesi dönem çocuklarına “sanat ve sanat dalları” hakkında farkındalık kazandırarak duyarlılıklarını arttırma projesinin “proje tabanlı öğretme” yöntemiyle aktarılması
AB Dağal, D Şallı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 217-224, 2014
92014
Self-regulation and play: how children’s play directed with executive function and emotion regulation
B Hamamcı, A Balaban Dagal
Early Child Development and Care 192 (13), 2149-2159, 2022
82022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20