Okul öncesi dönemde değerler eğitimi etkinlikleri G Uyanık, A Balaban-Doğal Kök Yayıncılık, 2009 | 224 | 2009 |
Okul öncesi öğretmenlerinin okul öncesi eğitim programi hakkindaki görüşlerinin belirlenmesi O Köksal, AB Dağal, ÖA Duman, A Öğretmeni International Journal of Social Science 46 (4), 379-394, 2016 | 96 | 2016 |
Okul öncesinde değerler eğitimi ve etkinlik örnekleri UG Balat, A Yalçın, F Yemenici, H Sabancı, KK Kalaycı, M Halisdemir, ... Ankara: Pegem, 2012 | 47 | 2012 |
The investigation of the level of self-directed learning readiness according to the locus of control and personality traits of preschool teacher candidates AB Dağal, D Bayındır International Electronic Journal of Elementary Education 8 (3), 391-402, 2016 | 37 | 2016 |
Okul öncesinde geri dönüşüm kavramı: Aile katılımlı proje tabanlı bir program örneği D Şallı, AB Dağal, EK Küçükoğlu, SŞ Niran, G Tezcan Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 234-241, 2013 | 35 | 2013 |
The Investigation of the Relationship between the Level of Metacognitive Awareness, Self-Directed Learning Readiness and Academic Achievement of Preschool Teacher Candidates. AB Dagal, D Bayindir Universal Journal of Educational Research 4 (11), 2533-2540, 2016 | 33 | 2016 |
Investigation of the relationship between communication skills, social competence and emotion regulation skills of preschool children in Turkey A Dağal Educational Research and Reviews 12 (4), 164-171, 2017 | 23 | 2017 |
Okul öncesi dönem çocukların mizaç özellikleri ve annelerinin ebeveynlik stillerinin çocukların ego sağlamlık düzeyleri üzerindeki yordayıcı etkisi A Önder, AB Dağal, D Bayındır Eğitim ve Bilim 43 (193), 2018 | 21 | 2018 |
Okul Öncesi çocukların annelerinin ‘Benimle Oynar mısın?’çocuk programını kalite kriterlerine göre değerlendirmesi. II A Önder, BA Dağal Uluslararası Çocuk ve İletişim Kongresi, 171-184, 2006 | 20 | 2006 |
A Developmental Study on Evaluating the Performance of Preschool Education Institution Teachers with 360 Degree Feedback. AB Dagal, R Zembat Journal of Education and Training Studies 5 (6), 220-231, 2017 | 18 | 2017 |
Türkiye’deki 60-72 aylık çocuklarda duygu düzenleme becerilerinin ego sağlamlık düzeylerine göre incelenmesi D Bayındır, A Balaban Dağal, A Önder Adıyaman Üniversitesi, 2018 | 16 | 2018 |
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARLA YAPILAN MÜZE GEZİLERİNİN MÜZELERE KARŞI OLUMLU DUYGU VE BİLGİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ AB Dağal, D Bayındır Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 264-281, 2016 | 14 | 2016 |
60-68 Aylık çocuklara iletişim becerilerinin kazandırılmasında iletişim becerileri programının etkisinin incelenmesi A Önder, A Balaban Dağal, D Şallı Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (3), 355-362, 2015 | 13 | 2015 |
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMA ALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ SSŞ ERKAN, AB DAĞAL, Ö TEZCAN Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 122-134, 2015 | 12 | 2015 |
5-6 yaş çocukları için iletişim becerileri ölçeği geçerlik-güvenirlik çalışması A Önder, A Balaban Dağal, D Şallı Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-13, 2015 | 11 | 2015 |
Okul öncesi dönem çocuklarının ego sağlamlık düzeylerinin incelenmesi AB Dağal, D Bayındır Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi 2 (1), 132-150, 2018 | 10 | 2018 |
Validity and Reliability Study of Effects of Digital Games in Early Ages Scale= Erken Yaslarda Dijital Oyunlarin Etkileri Ölçegi'nin geçerlik ve güvenirlik çalismasi. A Balaban Dagal, D Bayindir Pegem Journal of Education and Instruction 9 (4), 979-1000, 2019 | 9 | 2019 |
The effect of computer aided education program on the development of concept in 48-60 months children GU Balat, AB Dağal, V Kanburoğlu Procedia-Social and Behavioral Sciences 176, 20-26, 2015 | 9 | 2015 |
Okul öncesi dönem çocuklarına “sanat ve sanat dalları” hakkında farkındalık kazandırarak duyarlılıklarını arttırma projesinin “proje tabanlı öğretme” yöntemiyle aktarılması AB Dağal, D Şallı Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 217-224, 2014 | 9 | 2014 |
Self-regulation and play: how children’s play directed with executive function and emotion regulation B Hamamcı, A Balaban Dagal Early Child Development and Care 192 (13), 2149-2159, 2022 | 8 | 2022 |