İlköğretim öğrencilerinin müze gezilerine ve müzelerin sosyal bilgiler öğretiminde kullanılmasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi K Yılmaz, M Şeker İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi 3 (9), 21-39, 2011 | 112 | 2011 |
Sosyal bilgiler öğretiminde öğrenme stillerine uygun etkinliklerin kullanılmasının öğrencilerin öğrenme düzeyi ve kavram yanılgılarının giderilmesi üzerindeki etkililiğinin … M Şeker PQDT-Global, 2010 | 51 | 2010 |
İLKÖĞRETIM ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLERE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ K Yılmaz, M Şeker İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi 3 (11), 34-50, 2011 | 45 | 2011 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLLERİNİN KULLANILMASININ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME DÜZEYLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ M Şeker, K Yılmaz Kastamonu Education Journal 19 (1), 251-266, 2011 | 29 | 2011 |
SİNGAPUR SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI VE BU PROGRAMIN TÜRKİYE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMI İLE KARŞILAŞTIRILMASI. M ŞEKER Electronic Turkish Studies 9 (2), 2014 | 25 | 2014 |
Sosyal bilgiler beşinci sınıf ders kitaplarında turizm kavramının yeri G İlhan, M Şeker, H Kapıcı International Journal of Field Education 1 (1), 42-62, 2015 | 19 | 2015 |
8. sınıf vatandaşlık ve demokrasi eğitimi ders kitaplarının öğrenme stilleri açısından incelenmesi M Şeker Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2013 (1), 51-62, 2013 | 18 | 2013 |
An investigation into social studies teachers’ self-efficacy perceptions about basic skills in the social studies curriculum M Şeker Review of International Geographical Education Online 11 (2), 317-334, 2021 | 17 | 2021 |
İlköğretim Okulu 6. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Kavramlarının Kazanılmışlık Düzeyi M Şeker PQDT-Global, 2003 | 13 | 2003 |
Sosyal bilgiler eğitimi D Dilek Pegem Atıf İndeksi, 001-857, 2016 | 12 | 2016 |
Investigation into the effects of the use of learning styles on students’ learning levels in social studies teaching M Şeker, K Yılmaz Kastamonu University Kastamonu Education Journal 19, 251-266, 2011 | 12 | 2011 |
SOSYAL BİLGİLER DERS, ÇALIŞMA VE ÖĞRETMEN KILAVUZ KİTAPLARININ ÖĞRENME STİLLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ M Şeker Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (1), 41-56, 2014 | 10 | 2014 |
İlköğretim öğrencilerinin müze gezilerine ve müzelerin sosyal bilgiler öğretiminde kullanılmasına ilişkin görüşlerinin incelenmesi K YILMAZ, M ŞEKER İstanbul Aydın Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 1 (3), 21-39, 2011 | 10 | 2011 |
A study on how environmental issues are discussed in social studies textbooks M Şeker Environment, Development and Sustainability 26 (8), 21325-21352, 2024 | 9 | 2024 |
İlköğretim okulu 6. sınıf sosyal bilgiler dersi kavramlarının kazanılmışlık düzeyi (Üsküdar örneği) M Şeker Yayınlanmamış Yüksek lisans tezi, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri …, 2003 | 9 | 2003 |
The effect of harezmi education model on the computational thinking skills of secondary school students A Tokmak, A Yılmaz, M Seker Education Quarterly Reviews 5, 2022 | 6 | 2022 |
Analysing instructors view regarding the efficiency of the Turkish history subjects presented in Turkey social studies textbooks M Seker, GO Ilhan Educational Research and Reviews 10 (1), 92-100, 2015 | 6 | 2015 |
Mutlu ve başarılı insanlar yetiştirmek için değer sizseniz değer sizsiniz M Şeker İstanbul: Babıali Kültür Yayıncılığı, 2020 | 5 | 2020 |
Aile Ve Kadin Temalarinin Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarinda Veriliş Biçimlerinin İncelenmesi: Nitel Bir Araştirma M Şeker folklor/edebiyat 20 (78), 107-120, 2014 | 5 | 2014 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Öğrenme Stillerinin Kullanılmasının Öğrencilerin Kavram Yanılgıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi M Şeker, K Yilmaz Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 6 (1), 308-325, 2011 | 4 | 2011 |