2009 ve 2015 Yılı Hayat Bilgisi dersi öğretim programlarının karşılaştırılması B Tay, M Baş Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (2), 341-374, 2015 | 109 | 2015 |
2009 ve 2015 ilkokul matematik dersi öğretim programları ile 2017 ilkokul matematik dersi öğretim programı karşılaştırması M Baş YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of Education Faculty) 14 (1 …, 2017 | 51 | 2017 |
Öğretmen adaylarının “öğretmenlik mesleği” kavramına ilişkin algılarının belirlenmesi: bir metafor analizi çalışması. G Ekici, M Baş, O Kızılkaya International Journal Of Eurasia Social Sciences 8 (28), 2017 | 28* | 2017 |
Etkinlik örnekleriyle hayat bilgisi öğretimi B Tay, Ş Uçuş Güldalı, M Baş Pegem A, 2017 | 22* | 2017 |
The using of IWBs by primary school teachers in mathematics classrooms M Baş International Journal Of Eurasia Social Sciences 6 (21), 121-135, 2013 | 16 | 2013 |
Matematiğin Tarihsel Gelişimi ve Matematik Tarihinin Matematik Eğitiminde Kullanılması M Baş Türk Akademik Yayınlar Dergisi 3 (1), 1-22, 2019 | 11 | 2019 |
Çokkültürlü eğitim anlayışı temelli öğrenme-öğretme yaklaşımı B Tay, M Baş Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-III, 61-95, 2015 | 11 | 2015 |
Bütünleştirilmiş matematik ve hayat bilgisi öğretiminin ilkokul 3. Sınıf öğrencilerinin derslerdeki akademik başarılarına etkisi. [The effects of integrated mathematics and … M Baş, N Işık Tertemiz, B Tay Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (4), 1311-1327, 2021 | 6 | 2021 |
Cumhuriyetten günümüze hayat bilgisi öğretim programlarına karşılaştırmalı bir bakış B Akyürek Tay, M Baş Etkinlik örnekleriyle hayat bilgisi öğretimi, 45-73, 2017 | 6* | 2017 |
Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Derslere Karşı Tutum Düzeylerine Etkisi M Baş, N Işık Tertemiz, B Tay Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal) 5 (2), 158-180, 2021 | 2 | 2021 |
Bütünleştirilmiş Matematik ve Hayat Bilgisi Öğretiminin İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarı, Tutum ve Hoşgörü Değeri Edinimlerine Etkisi M Baş Doktora Tezi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Gazi Üniversitesi, 2021 | 2 | 2021 |
Hayat Bilgisi Öğretiminde Çizgi Film ve Animasyon Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri B Tay, M Baş, Ş Aslan 7. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, 18-27, 2018 | 2 | 2018 |
The Effects of Integrated Mathematics and Life Sciences Teaching on Primary School Students' Value Acquisition M Baş, B Tay, N Işık Tertemiz International Journal of Modern Education Studies 5 (2), 487-515, 2021 | 1 | 2021 |
Sosyal Bilgiler Dersi Kazanımları ile Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Konularının Matematik Dersi Kazanımları Açısından İncelenmesi Karaman, İ., Tay, B. & Baş M. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (43), 1805-1836, 2023 | | 2023 |
Kuralların Öğretiminde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasına Yönelik Bir Eylem Araştırması T Dönmez, B Murat Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 2173-2206, 2023 | | 2023 |
Problem Based Learning Approach M Baş Current Research in Education- IV, 115-134, 2023 | | 2023 |
Bütünleştirilmiş Öğretim Yaklaşımı M Baş Eğitimde Güncel Araştırmalar- II, 213-235, 2023 | | 2023 |
The effects of M Baş, N Işık Tertemiz, B Tay Date: 31.12. 2021, 2021 | | 2021 |
Sorgulama Stratejileri (III. kISIM). M Baş SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, 315-328, 2021 | | 2021 |
Devlet Şiddeti Üzerine Eleştirel Katılımcı Eylem Araştırması İktidar, Ayrıcalık ve Mülksüzleştirmenin Çatlak Hatlarına Karşı Şahitlik Etmek M Baş SAGE Nitel Araştırmalar Kılavuz Kitabı, 503-526, 2021 | | 2021 |