Follow
Sevgi Küçüker
Sevgi Küçüker
Professor of Special Education, Pamukkale University
Verified email at pau.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Ana babaya bağlanma ölçeği: Türk üniversite öğrencilerinde psikometrik özelliklerinin değerlendirilmesi
EG Kapçı, S Küçüker
Türk Psikiyatri Dergisi, 2006
1802006
ÖZÜRLÜ ÇOCUK AİLELERİNE YÖNELİK PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ
S Küçüker
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 1 (03), 1993
1491993
How applicable are Ages and Stages Questionnaires for use with Turkish children?
EG Kapci, S Kucuker, RI Uslu
Topics in Early Childhood Special Education 30 (3), 176-188, 2010
1392010
Erken eğitimin gelişimsel geriliği olan çocukların anne-babalarının stres ve depresyon düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi
S Küçüker
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 3 (01), 2001
1342001
Bilgi verici psikolojik danışmanlık programının zihinsel özürlü çocukların kardeşlerinin özürle ilgili bilgi düzeylerine ve özürlü kardeşlerine yönelik tutumlarına etkisi
S Küçüker
PQDT-Global, 1997
991997
Bilişsel-duyuşsal odaklı bir programın ilköğretim öğrencilerinin fiziksel engelli yaşıtlarına yönelik sosyal kabul düzeylerine etkisinin incelenmesi
C Aktaş, S Küçüker
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 3 (02), 2002
712002
The Parental Bonding Instrument: evaluation of its psychometric properties with Turkish university students
E Kapci, S Kucuker
Turk. J. Psychiatry 17 (4), 1-10, 2006
532006
Comparison of the self-concepts, social skills, problem behaviors, and loneliness levels of students with special needs in inclusive classrooms
S Kucuker, IC Tekinarslan
Educational Sciences: Theory & Practice 15 (6), 2015
512015
The family‐focused early intervention programme: Evaluation of parental stress and depression
S Küçüker
Early Child Development and Care 176 (3-4), 329-341, 2006
512006
The development and psychometric evaluation of a support scale for pre‐school inclusion
S Küçüker, F Acarlar, EG Kapci
Early Child Development and Care 176 (6), 643-659, 2006
462006
Rehberlik ve araştırma merkezi elemanlarının özel eğitim hizmetleri yönetmeliğine ilişkin görüşlerinin ve yeterlilik algılarının geliştirilmesi
S Küçüker, T Kargın, G Akçamete
Educational Sciences and Practice 1 (1), 101-113, 2002
462002
Erken eğitim programına katılan gelişimsel geriliği olan çocuklar ve anne-babalarınm etkileşim davranışlarmdaki değişimin incelenmesi
S Küçüker, CH Bakkaloğlu, B Sucuoğlu
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 3 (01), 2001
442001
Evaluation of the Turkish version of the “Ages and Stages Questionnaires: Social-emotional” in identifying children with social-emotional problems
S Kucuker, EG Kapci, RI Uslu
Infants & Young Children 24 (2), 207-220, 2011
402011
Examination of the psychometric properties of the children’s loneliness scale for students with and without special needs in inclusive classrooms
IC Tekinarslan, S Kucuker
Educational Sciences: Theory & Practice 15 (3), 2015
332015
Normal çocuğa sahip anne-babaların özürlü çocuklara yönelik tutumları
S Küçüker, N Kanık-Richter
Özel Eğitim Dergisi 1 (4), 13-19, 1994
321994
ÖZEL EĞİTİMDE ANNE-BABA EĞİTİMİ PROGRAMLARI
B Sucuoğlu, S Küçüker, N Kanık
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 25 (2 …, 1992
271992
Ana babaya baglanma ölçegi: Türk üniversite ögrencilerinde psikometrik özelliklerinin de gerlendirilmesi
EG Kapçı, S Küçüker
Türk Psikiyatr. Derg 17, 286-295, 2006
232006
Peer acceptance of children with disabilities in inclusive kindergarten classrooms
S Küçüker, N Işıkoğlu Erdoğan, Ç Çürük
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY, 2014
222014
Anne babaların özürlü çocuklarının eğitimine katılımları
B Sucuoğlu, S Küçüker, N Kanık
Yayımlanmamış Araştırma Raporu. AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi, EPH Anabilim …, 1994
181994
Anne babalara öğretme becerilerinin kazandırılması
B Sucuoğlu, N Kanık, S Küçüker
Türk Psikoloji Dergisi 9 (31), 36-43, 1994
121994
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20