Ana babaya bağlanma ölçeği: Türk üniversite öğrencilerinde psikometrik özelliklerinin değerlendirilmesi EG Kapçı, S Küçüker Türk Psikiyatri Dergisi, 2006 | 180 | 2006 |
ÖZÜRLÜ ÇOCUK AİLELERİNE YÖNELİK PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ S Küçüker Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 1 (03), 1993 | 149 | 1993 |
How applicable are Ages and Stages Questionnaires for use with Turkish children? EG Kapci, S Kucuker, RI Uslu Topics in Early Childhood Special Education 30 (3), 176-188, 2010 | 139 | 2010 |
Erken eğitimin gelişimsel geriliği olan çocukların anne-babalarının stres ve depresyon düzeyleri üzerindeki etkisinin incelenmesi S Küçüker Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 3 (01), 2001 | 134 | 2001 |
Bilgi verici psikolojik danışmanlık programının zihinsel özürlü çocukların kardeşlerinin özürle ilgili bilgi düzeylerine ve özürlü kardeşlerine yönelik tutumlarına etkisi S Küçüker PQDT-Global, 1997 | 99 | 1997 |
Bilişsel-duyuşsal odaklı bir programın ilköğretim öğrencilerinin fiziksel engelli yaşıtlarına yönelik sosyal kabul düzeylerine etkisinin incelenmesi C Aktaş, S Küçüker Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 3 (02), 2002 | 71 | 2002 |
The Parental Bonding Instrument: evaluation of its psychometric properties with Turkish university students E Kapci, S Kucuker Turk. J. Psychiatry 17 (4), 1-10, 2006 | 53 | 2006 |
Comparison of the self-concepts, social skills, problem behaviors, and loneliness levels of students with special needs in inclusive classrooms S Kucuker, IC Tekinarslan Educational Sciences: Theory & Practice 15 (6), 2015 | 51 | 2015 |
The family‐focused early intervention programme: Evaluation of parental stress and depression S Küçüker Early Child Development and Care 176 (3-4), 329-341, 2006 | 51 | 2006 |
The development and psychometric evaluation of a support scale for pre‐school inclusion S Küçüker, F Acarlar, EG Kapci Early Child Development and Care 176 (6), 643-659, 2006 | 46 | 2006 |
Rehberlik ve araştırma merkezi elemanlarının özel eğitim hizmetleri yönetmeliğine ilişkin görüşlerinin ve yeterlilik algılarının geliştirilmesi S Küçüker, T Kargın, G Akçamete Educational Sciences and Practice 1 (1), 101-113, 2002 | 46 | 2002 |
Erken eğitim programına katılan gelişimsel geriliği olan çocuklar ve anne-babalarınm etkileşim davranışlarmdaki değişimin incelenmesi S Küçüker, CH Bakkaloğlu, B Sucuoğlu Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 3 (01), 2001 | 44 | 2001 |
Evaluation of the Turkish version of the “Ages and Stages Questionnaires: Social-emotional” in identifying children with social-emotional problems S Kucuker, EG Kapci, RI Uslu Infants & Young Children 24 (2), 207-220, 2011 | 40 | 2011 |
Examination of the psychometric properties of the children’s loneliness scale for students with and without special needs in inclusive classrooms IC Tekinarslan, S Kucuker Educational Sciences: Theory & Practice 15 (3), 2015 | 33 | 2015 |
Normal çocuğa sahip anne-babaların özürlü çocuklara yönelik tutumları S Küçüker, N Kanık-Richter Özel Eğitim Dergisi 1 (4), 13-19, 1994 | 32 | 1994 |
ÖZEL EĞİTİMDE ANNE-BABA EĞİTİMİ PROGRAMLARI B Sucuoğlu, S Küçüker, N Kanık Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 25 (2 …, 1992 | 27 | 1992 |
Ana babaya baglanma ölçegi: Türk üniversite ögrencilerinde psikometrik özelliklerinin de gerlendirilmesi EG Kapçı, S Küçüker Türk Psikiyatr. Derg 17, 286-295, 2006 | 23 | 2006 |
Peer acceptance of children with disabilities in inclusive kindergarten classrooms S Küçüker, N Işıkoğlu Erdoğan, Ç Çürük PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY, 2014 | 22 | 2014 |
Anne babaların özürlü çocuklarının eğitimine katılımları B Sucuoğlu, S Küçüker, N Kanık Yayımlanmamış Araştırma Raporu. AÜ Eğitim Bilimleri Fakültesi, EPH Anabilim …, 1994 | 18 | 1994 |
Anne babalara öğretme becerilerinin kazandırılması B Sucuoğlu, N Kanık, S Küçüker Türk Psikoloji Dergisi 9 (31), 36-43, 1994 | 12 | 1994 |