Takip et
İpek Kazancoglu
İpek Kazancoglu
Business Administration, Associate Professor, Ege Üniversity
ege.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A new holistic conceptual framework for green supply chain management performance assessment based on circular economy
Y Kazancoglu, I Kazancoglu, M Sagnak
Journal of cleaner production 195, 1282-1299, 2018
1862018
Social and environmental sustainability model on consumers’ altruism, green purchase intention, green brand loyalty and evangelism
TK Panda, A Kumar, S Jakhar, S Luthra, JA Garza-Reyes, I Kazancoglu, ...
Journal of Cleaner production 243, 118575, 2020
1272020
An investigation of consumers’ purchase intentions towards omni-channel shopping: A qualitative exploratory study
İ Kazancoglu, H Aydin
International Journal of Retail & Distribution Management 46 (10), 959-976, 2018
812018
Tüketicilerin sosyal ağ sitelerindeki reklamlara yönelik tutumlarının satın alma davranışları üzerine etkisi: Facebook örneği
İ Kazançoğlu, E Üstündağlı, M Baybars
International Journal of Economic and Administrative Studies 4 (8), 159-182, 2012
812012
TÜKETİM KÜLTÜRÜNDE BEDEN GÜZELLİĞİ VE YEMEK YEME ARZULARI: KADINLARIN TÜKETİM PRATİKLERİNE YANSIMASI
AÖ Dedeoğlu, İ SAVAŞÇI
Ege Academic Review 5 (1), 77-87, 2005
792005
Fuzzy DEMATEL-based green supply chain management performance: Application in cement industry
Y Kazancoglu, İ Kazancoglu, M Sagnak
Industrial Management & Data Systems 118 (Issue: 2), pp.412-431, 2018
602018
Circular economy and the policy: A framework for improving the corporate environmental management in supply chains
I Kazancoglu, M Sagnak, S Kumar Mangla, Y Kazancoglu
Business Strategy and the Environment 30, 590-608, 2021
532021
HAVAYOLU FİRMALARINDA MÜŞTERİ SADAKATİNİN YARATILMASINDA KURUM İMAJININ VE ALGILANAN HİZMET KALİTESİNİN ETKİSİ
İ Kazançoğlu
Akdeniz İİBF Dergisi 11 (21), 130-158, 2011
472011
The feelings of consumer guilt: A phenomenological exploration
AÖ Dedeoğlu, İ Kazançoğlu
Journal of business economics and management 11 (3), 462-482, 2010
472010
Understanding consumers' purchase intentions toward natural‐claimed products: A qualitative research in personal care products
A Kahraman, İ Kazançoğlu
Business Strategy and the Environment, 1-16, 2019
432019
Perakendecilikte Yeni Eğilimler: Perakendeci Markaların Gelişimi ve Türkiye'deki Uygulamaları
İ SAVAŞÇI
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 10 (1), 85-102, 2003
412003
A conceptual framework for barriers of circular supply chains for sustainability in the textile industry
I Kazancoglu, Y Kazancoglu, E Yarimoglu, A Kahraman
Sustainable Development, 2020
402020
BANKALARIN KREDİ KARTI PAZARINDA UYGULADIKLARI CRM (MÜŞTERI İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ) STRATEJİSİNİN MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ
İ SAVAŞÇI, R TATLIDİL
Ege Academic Review 6 (1), 62-73, 2006
402006
İşletmelerin rekabet üstünlüğü sağlamalarında müşteri değerinin yaratılması: GSM operatörlerinin üniversite öğrencilerine sundukları hizmet algılamalarına yönelik bir değerlendirme
AGİ SAVAŞÇI, GN Günay
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 251-274, 2008
342008
Exploring Brand Experience Dimensions for Cities and Investigating Their Effects on Loyalty to a City.
Đ Kazançoğlu, T Dirsehan
Business & Economics Research Journal 5 (1), 2014
312014
Investigating Barriers to Circular Supply Chain in the Textile industry from Stakeholders’ Perspective
G Kazancoglu, I., Kazancoglu, Y., Kahraman, A., Yarımoglu, E., & Soni
International Journal Of Logistics-Research And Applications 25 (4-5), 521-548, 2022
302022
Firmaların yenilik yaratma sürecinde serbest bölgelerin rolü. 3
İ Savaşçı, Y Kazançoğlu
Ulusal Bilgi, Ekonomi ve Yönetim Kongresi 25, 26, 2004
302004
Consumer guilt: A model of its antecedents and consequences
AÖ DEDEOĞLU, İ KAZANÇOĞLU
Ege Academic Review 12 (1), 9-22, 2012
282012
LİSANSLI SPOR ÜRÜNLERİNİN ALGILANAN DEĞER BİLEŞENLERİNİN SATIN ALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ: TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK ÜÇ FUTBOL KULÜBÜNÜN İNCELENMESİ
İ Kazançoğlu, M Baybars
Doğuş Üniversitesi Dergisi 17 (1), 51-66, 2016
222016
How food retailing changed in Turkey: spread of self-service technologies
I Kazancoglu, E Kursunluoglu Yarimoglu
British Food Journal 120 (2), 290 - 308, 2018
212018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20