Takip et
Nurtac Canpolat
Nurtac Canpolat
Kimya Eğitimi Profesörü, Atatürk Üniversitesi
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The removal of Cu (II) from aqueous solutions by Ulothrix zonata
Y Nuhoglu, E Malkoc, A Gürses, N Canpolat
Bioresource Technology 85 (3), 331-333, 2002
2362002
Kimyadaki bazı yaygın yanlış kavramalar
N Canpolat, T Pınarbaşı, S Bayrakçeken, Ö Geban
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (1), 2004
1482004
Students' understanding of solution chemistry concepts
T Pinarbasi, N Canpolat
Journal of Chemical Education 80 (11), 1328, 2003
1442003
An investigation of effectiveness of conceptual change text-oriented instruction on students' understanding of solution concepts
T PinarbaŞi, NÇ Canpolat, S BayrakÇeken, Ö Geban
Research in Science Education 36, 313-335, 2006
1152006
Turkish undergraduates' misconceptions of evaporation, evaporation rate, and vapour pressure
N Canpolat
International Journal of Science Education 28 (15), 1757-1770, 2006
1062006
Kimyasal denge ile ilgili kavramların anlaşılmasında kavramsal değişim yaklaşımının etkinliğinin incelenmesi
N Canpolat
Yayınlanmamış Doktora Tezi. Atatürk Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü …, 2002
1022002
Prospective chemistry teachers’ conceptions of chemical thermodynamics and kinetics
M Sözbilir, T Pınarbaşı, N Canpolat
Eurasia journal of Mathematics, Science and Technology education 6 (2), 111-120, 2010
1002010
Prospective chemistry teachers’ misconceptions about colligative properties: boiling point elevation and freezing point depression
T Pinarbasi, M Sozbilir, N Canpolat
Chemistry Education Research and Practice 10 (4), 273-280, 2009
992009
Removal of phosphate from wastewaters
E Oğuz, A Gürses, N Canpolat
Cement and concrete research 33 (8), 1109-1112, 2003
962003
Prospective teachers' misconceptions of vaporization and vapor pressure
N Canpolat, T Pinarbasi, M Sözbilir
Journal of Chemical Education 83 (8), 1237, 2006
902006
Üniversite kimya bölümü öğrencilerinin bilgilerini günlük hayatla ilişkilendirebilme düzeyleri. III
T Pınarbaşı, K Doymuş, N Canpolat, S Bayrakçeken
Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 268-271, 1998
901998
Students’ understanding of solution chemistry concepts
T Pınarbaşı, N Canpolat
Journal of Chemical Education 80 (11), 1328-1332, 2003
872003
FEN EĞİTİMİNDE KAVRAMSAL DEĞİŞİM YAKLAŞIMI-I: TEORİK TEMELLERİ
N Canpolat, T PINARBAŞI
Kastamonu Eğitim Dergisi, 59, 2002
782002
The conceptual change approach to teaching chemical equilibrium
N Canpolat, T Pınarbaşı, S Bayrakçeken, O Geban
Research in Science & Technological Education 24 (2), 217-235, 2006
722006
Fen eğitiminde son otuz yıldaki uluslararası değişimler: Dünyada çalışmalar nereye gidiyor
M Sözbilir, N Canpolat
Türkiye bu çalışmaların neresinde, 417-432, 2006
492006
Kavramsal değişim yaklaşımı-III: Model kullanımı
N CANPOLAT, T PINARBAŞI, S BAYRAKÇEKEN, Ö GEBAN
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 12 (2), 377-384, 2004
492004
Motivasyon kuramları çerçevesinde öğrencilerin öğrenme motivasyonlarının arttırılması: Bir derleme çalışması
S Bayrakçeken, Ö Oktay, O SAMANCI, N Canpolat
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 25 (2), 677-698, 2021
322021
Fen eğitiminde kavramsal değişim yaklaşımı-II: Kavram değiştirme metinleri
T Pınarbaşı, N Canpolat
Kastamonu Eğitim Dergisi 10 (2), 281-286, 2002
302002
Impact of argumentation in the chemistry laboratory on conceptual comprehension of Turkish students
AR Sekerci, N Canpolat
Educational Process: International Journal 3 (1), 2, 2014
292014
Removal of some azo dyes from wastewater using PAC as adsorbent
U Danis, A Gurses, N CANPOLAT
Fresenius Environmental Bulletin 8, 1999
271999
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20