Takip et
Saadet SAĞTAŞ
Saadet SAĞTAŞ
Çağ Üniversitesi, Assist. Prof. Dr. Dept. of International Management
cag.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The Effects of Technoparks on Absorptıve Capacıty and the Role of Gatekeepers in Thıs Process.
M Gülmez, S Sağtaş, DY Kahyaoğlu
Cag University Journal of Social Sciences 13 (2), 92-102, 2016
212016
The effect of social media marketing on brand equity and consumer purchasing intention
S Sağtaş
Journal of Lıfe Economıcs 9 (1), 21-31, 2022
122022
Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri
S SAĞTAŞ
Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi 1 (1), 51-66, 2021
102021
Sosyal Medya Reklamlarının Marka Değeri Üzerindeki Etkisi: Instagram Reklamları Üzerine Bir Uygulama
S Sağtaş
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (1), 203-218, 2022
72022
Artırılmış Gerçeklik İle Deneyimsel Pazarlamanın Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi: Turistik Satın Alma Davranışı Uygulaması
S Uçkun, S Sağtaş
Journal of Management Theory and Practices Research 2 (2), 150-174, 2021
7*2021
Covid-19 Pandemi Döneminde Tüketicilerin Mental İyi Oluş Halinin Online Anlık Satın Alma Davranışına Etkisi
S Erçoşkun, S Sağtaş
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 11 (1), 293-315, 2022
52022
Tüketiciden Tüketiciye (C2C) E-Ticaret Uygulamalarında Alıcı ve Satıcıların Etik Karar Alma Sürecini Belirleyen Faktörler: Türk ve Alman Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Uygulama
S Sağtaş, M Gülmez
Gençlik Araştırmaları Dergisi 7 (18), 147-170, 2019
52019
C2c e-ticaret uygulamalarında alıcı ve satıcıların etik karar alma sürecini belirleyen faktörler: Türk ve Alman üniversite öğrencileri üzerine bir uygulama
S Sağtaş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
42019
Second life sanal yaşam dünyasında girişimcilik: Avapreneurship (Avatar Girişimcilik)
S Sağtaş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
32013
YÖK ulusal tez merkezine kayıtlı e-ticaret alanında yazılan lisansüstü tezlerin bibliyometrik analizi
S Sağtaş, S Ercoşkun
Journal of Awareness 7 (1), 47-55, 2022
22022
Yetenek yönetiminin çalışan performansı üzerine etkileri: Satış elemanları üzerine bir uygulama
DO Kurt, S Sağtaş
Business & Management Studies: An International Journal 11 (3), 1038-1057, 2023
12023
Giyilebilir teknoloji ürünlerin benimsenmesinde etkili olan faktörler: Akıllı saatler üzerine bir uygulama
S Sağtaş, M Aslan
Business & Management Studies: An International Journal 10 (1), 325-339, 2022
12022
Dijital Pazarlamanın Değişen Yüzü: Fijital Pazarlama ve Uygulamaları Üzerine Bir Araştırma
S Sağtaş
Social Sciences Studies Journal 8 (95), 629-637, 2022
12022
Sosyal Medyada Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamada Elde Edilen Bilginin Kullanışlılığını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
S Şemsettinoğlu, S Sağtaş
EKEV Akademi Dergisi 25 (87), 537-562, 2021
1*2021
Aile İşletmelerinde Kurumsallaşma Sürecinin İncelenmesi: Mersin İlinde Bir Araştırma
S Uçan, S Sağtaş
Journal of Theoretical and Empirical Research On Management 1 (1), 7-27, 2021
12021
Mobil Yemek Servis Uygulamalarında Kurumsal Sosyal Sorumluluk Faaliyetlerinin Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisi: Marka İtibarının Aracılık Rolü
H Aydoğdu, S Sağtaş
İşletme Araştırmaları Dergisi 15 (3), 2195-2212, 2023
2023
Effect of body satisfaction on online impulse purchase behavior of young people
K Mustafa, S Sağtaş, Y BİR, AŞ KOÇ, M KOÇ
Cukurova Medical Journal 48 (3), 1167-1176, 2023
2023
Factors Affecting Consumers' Attitudes to Wearable Technology: A Smartwatch Review
PGÇ Sucu, S Sağtaş, LY Bir, M Koç
IV. ASC-2022/Fall Congress Hosted by-Change & Shaping The Future: Proceeding …, 2023
2023
Metaverse Ölçeği Geliştirme Çalışması
K Özkaynar, S Sağtaş, M Aslan
IMCCS 1st International Conference on Communication Science, 18-33, 2023
2023
Effects of Flow Experience on Impulse Buying Intent: An Application in E-Retailing
S Sağtaş
The Journal of International Scientific Researches 8 (3), 478-489, 2023
2023
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20