Takip et
Mustafa Kemal Yılmaz
Mustafa Kemal Yılmaz
Samsun Üniversitesi
samsun.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Genel iletişim: Kavramlar ve modeller
H Tutar, MK Yılmaz
Seçkin Yayıncılık, 2005
2762005
Genel ve teknik iletişim
H Tutar, MK Yılmaz, C Erdönmez
Nobel Yayın Dağıtım, 2004
2562004
Multi-criteria decision making methods based weighted SERVQUAL scales to measure perceived service quality in hospitals: A case study from Turkey
S Altuntas, T Dereli, MK Yilmaz
Total Quality Management & Business Excellence 23 (11-12), 1379-1395, 2012
1422012
ÇALIŞANLARIN İŞ STRESİ ALGILARININ İŞ TATMİNLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: ERZURUMDA İLAÇ MÜMESSİLLERİ ÜZERİNDE BİR SAHA ARAŞTIRMASI
Ş Yapraklı, MK Yılmaz
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 (1), 155-183, 2010
812010
Sosyo-ekonomik dönüşüm sürecinde üniversitelerin rolü ve yöre halkının üniversite’den beklentileri ile ilgili bir uygulama
MK Yılmaz, S Kaynak
732011
Evaluation of excavator technologies: application of data fusion based MULTIMOORA methods
S Altuntas, T Dereli, MK Yilmaz
Journal of Civil Engineering and Management 21 (8), 977-997, 2015
482015
Customer Risk Percept? ons Of Internet Bank? ng–A Study In Turkey
O Demirdogen, S Yaprakli, MK Yilmaz, J Husain
Journal of Applied Business Research (JABR) 26 (6), 2010
482010
Kişisel Değerler Ile Marka Değeri Arasindaki Ilişkiler
A Erciş, Ş YAPRAKLI, MK YILMAZ, CAN Polat
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 (2), 21-41, 2013
352013
Satış gücü motivasyonu-iş tatmini ölçeklerinin test edilmesi ve motivasyonun iş tatmini üzerindeki etkisinin belirlenmesi: ilaç sektöründe bir uygulama
Ş Yapraklı, MK Yılmaz
ISGUC The Journal of Industrial Relations and Human Resources 9 (3), 62-98, 2007
352007
İnternet bankacılığı hizmeti kullanıcılarının hizmet kalitesi algılarının tatmin ve bağlılık düzeyleri üzerindeki etkisi: akademik personel üzerinde bir uygulama
Ş Yapraklı, K Yılmaz
Marmara Üniversitesi İİBF Dergisi 24 (1), 137-161, 2008
312008
Stres ve motivasyonun, satış gücünün iş tatmini üzerindeki etkisi: Erzurum’daki ilaç satış mümessilleri üzerinde bir uygulama
MK Yılmaz
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı …, 2006
272006
Fuzzy DEMATEL method to evaluate the dimensions of marketing resources: an application in SMEs
S Altuntas, MK Yilmaz
Journal of Business Economics and Management 17 (3), 347-364, 2016
262016
Pazarlama kaynaklarına en uygun rekabetçi pazarlama stratejisinin belirlenmesi: Kış turizmi otellerine yönelik bir uygulama
MK Yılmaz, EE Başar, H Pabuçcu
192015
TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE RASYONEL ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ
A Erciş, Ş YAPRAKLI, CAN Polat, MK YILMAZ
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi 4 (8), 21-50, 2011
192011
Endüstriyel pazarlarda kişisel ve kişisel olmayan bilgi kaynaklarının marka değeri üzerindeki etkilerinin incelenmesi
MK YILMAZ, A Erciş
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi 4 (2), 27-44, 2012
182012
Tüketicilerin Tercih Ettiği Süpermarkete Yönelik Algıları Tatmin Duyguları Ve Bağlılıkları Arasındaki Farklılıkların Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
A Erciş, OMK Yılmaz, S Ünal
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (2), 97-114, 2008
182008
Deneyimsel Pazarlamanın Tüketicilerin Deneyimsel Memnuniyeti ve Tavsiye Etme Niyetine Etkisi: Samsun Golf Kulübü Örneği
AV Doç. Dr. M. Kemal Yılmaz
Türk Turizm Araştırmaları Dergisi 4 (2), 1454-1476, 2020
162020
HAVACILIK SEKTÖRÜNDE BAKIM KOLAYLIĞI İÇİN YARATICI PROBLEM ÇÖZME TEORİSİ UYGULAMALARI
S Altuntaş, T Dereli, MK Yılmaz, B Ertürk, A Demirbaş
Dokuz Eylül Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Fen ve Mühendislik Dergisi 19 …, 2017
142017
Reklamcılık Kavram – Araçlar – Yönetim
G Tayfur, Y MK
82018
Patent analizi ile teknoloji ağlarının oluşturulması
F Altuntaş, MK Yılmaz
Journal of Entrepreneurship and Innovation Management 6 (2), 97-129, 2017
82017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20