Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine sahip olma düzeyleri hakkinda öğretmen adaylari ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi B Özer, İ Gelen Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 5 (9), 39-55, 2008 | 353 | 2008 |
Bilişsel farkındalık stratejilerinin Türkçe dersine ilişkin tutum, okuduğunu anlama ve kalıcılığa etkisi İ Gelen Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003 | 334 | 2003 |
P21-Program ve öğretimde 21. yüzyıl beceri çerçeveleri (ABD Uygulamaları) İ Gelen Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 15-29, 2017 | 263 | 2017 |
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde düşünme becerilerini kazandırma yeterliklerinin değerlendirilmesi İ Gelen Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (10), 2002 | 209 | 2002 |
Eski ve yeni ilköğretim programları ile ilgili çeşitli görüşlerin karşılaştırılması İ Gelen, N Beyazıt Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi 51 (51), 457-476, 2007 | 147 | 2007 |
Türkiye’deki uzaktan eğitim programlarına bir bakış A Kaçan, İ Gelen Uluslararası eğitim bilim ve teknoloji dergisi 6 (1), 1-21, 2020 | 113 | 2020 |
İlköğretim okulları 4. sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde düşünme becerilerini kazandırma yeterliklerinin değerlendirilmesi İ Gelen Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1999 | 97 | 1999 |
Türkçe derslerindeki performans ödevleri konusunda öğretmen ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi E Coşkun, İ Gelen, MO Kan | 82 | 2009 |
Türkçe öğretmeni adaylarının öğretimi planlama, uygulama ve değerlendirme yeterlik algıları E Coşkun, İ Gelen, EP Öztürk | 79 | 2009 |
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Boş Zaman Değerlendirme Alışkanlıklarının Günlük Problem Çözme Becerilerine Etkisinin İncelenmesi/Examining the Impact of Primary … B Özer, İ Gelen, S Öcal Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (12), 235-257, 2009 | 60 | 2009 |
OYUNLAŞTIRMANIN BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİNDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE DERSE KARŞI TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ I Gelen, B Özer Education Sciences 5 (1), 71-88, 2010 | 44 | 2010 |
Sosyal bilgiler programındaki düşünme ile ilgili bazı ortak becerilerin kazanılma düzeyinin belirlenmesi İ Gelen Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 30 (1), 83-106, 2011 | 39 | 2011 |
İlköğretim 2. devre öğrencilerinin şikâyet etme davranışlarının öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi B Özer, İ Gelen, R Kahramanoğlu | 38 | 2010 |
P21-21st century skill frameworks in curriculum and instruction (USA practices) İ Gelen Journal of Interdisciplinary Educational Research 1 (2), 15-29, 2017 | 30 | 2017 |
ACADEMICIANS'PREDICTIONS OF 21st CENTURY EDUCATION AND EDUCATION IN THE 21st CENTURY I Gelen European Journal of Education Studies, 2018 | 29 | 2018 |
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin bazı evrensel değerleri kazanım düzeylerinin karşılaştırılması (Samsun ili örneği) HB YILMAZ, İ GELEN, Y ÖKSÜZ, Y KESKİN Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 351-374, 2012 | 26 | 2012 |
DENEYİMSİZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI B Özer, İ Gelen, V Duran Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 15 (58), 2016 | 25 | 2016 |
Aday öğretmenler için okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması İH Demircioğlu, A Sezer, B Özer, N Gedik, Y Göktaş, İ Gelen, A Çakıroğlu, ... Anı Yayıncılık, 2010 | 24 | 2010 |
Having general adequacy of teaching profession evaluation of the views of teacher candidates and teachers about their level B Özer, İ Gelen Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 5 (9), 39-55, 2008 | 22 | 2008 |
The Most Common Mistakes of Teacher Trainees' Former Teachers. B Özer, İ Gelen, SH Alkan, G Çinar, V Duran Universal Journal of Educational Research 4 (5), 963-972, 2016 | 20 | 2016 |