Follow
İSMAİL GELEN
İSMAİL GELEN
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Bilimleri
Verified email at stu.omu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmenlik mesleği genel yeterliklerine sahip olma düzeyleri hakkında öğretmen adayları ve öğretmenlerin görüşlerinin değerlendirilmesi
İ Gelen, B Özer
3232008
Bilişsel farkındalık stratejilerinin Türkçe dersine ilişkin tutum, okuduğunu anlama ve kalıcılığa etkisi
İ Gelen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003
2952003
P21-Program ve öğretimde 21. yüzyıl beceri çerçeveleri (ABD Uygulamaları)
İ Gelen
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 15-29, 2017
2212017
Sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde düşünme becerilerini kazandırma yeterliklerinin değerlendirilmesi
İ Gelen
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (10), 2002
1952002
Eski ve yeni ilköğretim programları ile ilgili çeşitli görüşlerin karşılaştırılması
İ Gelen, N Beyazıt
Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi 51 (51), 457-476, 2007
1322007
Türkiye’deki uzaktan eğitim programlarına bir bakış
A KAÇAN, İ Gelen
Uluslararası eğitim bilim ve teknoloji dergisi 6 (1), 1-21, 2020
1122020
İlköğretim okulları 4. sınıf öğretmenlerinin sosyal bilgiler dersinde düşünme becerilerini kazandırma yeterliklerinin değerlendirilmesi
İ Gelen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 1999
801999
Türkçe derslerindeki performans ödevleri konusunda öğretmen ve öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
E Coşkun, İ Gelen, MO Kan
752009
Türkçe öğretmeni adaylarının öğretimi planlama, uygulama ve değerlendirme yeterlik algıları
E Coşkun, İ Gelen, EP Öztürk
722009
İlköğretim ikinci kademe öğrencilerinin boş zaman değerlendirme alışkanlıklarının günlük problem çözme becerilerine etkisinin incelenmesi
B Özer, İ Gelen, S Öcal
622009
Sosyal bilgiler programındaki düşünme ile ilgili bazı ortak becerilerin kazanılma düzeyinin belirlenmesi
İ Gelen
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 30 (1), 83-106, 2011
372011
İlköğretim 2. devre öğrencilerinin şikâyet etme davranışlarının öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
B Özer, İ Gelen, R Kahramanoğlu
372010
OYUNLAŞTIRMANIN BEŞİNCİ SINIF MATEMATİK DERSİNDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ VE DERSE KARŞI TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
İ Gelen, Ö Bayram
Education Sciences 5 (1), 71-88, 2010
352010
P21-21st century skill frameworks in curriculum and instruction (USA practices)
İ Gelen
Journal of Interdisciplinary Educational Research 1 (2), 15-29, 2017
302017
DENEYİMSİZ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI
B Özer, İ Gelen, V Duran
252015
İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin bazı evrensel değerleri kazanım düzeylerinin karşılaştırılması (Samsun ili örneği)
HB YILMAZ, İ GELEN, Y ÖKSÜZ, Y KESKİN
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (2), 351-374, 2012
252012
ACADEMICIANS'PREDICTIONS OF 21st CENTURY EDUCATION AND EDUCATION IN THE 21st CENTURY
I Gelen
European Journal of Education Studies, 2018
232018
Having general adequacy of teaching profession evaluation of the views of teacher candidates and teachers about their level
B Özer, İ Gelen
Mustafa Kemal University Journal of Social Sciences Institute 5 (9), 39-55, 2008
232008
Aday öğretmenler için okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması
İH Demircioğlu, A Sezer, B Özer, N Gedik, Y Göktaş, İ Gelen, A Çakıroğlu, ...
Anı Yayıncılık, 2010
222010
The evaluation of fourth grade elementary school teachers’ competences about teaching thinking skills in social studies course
İ Gelen
Cukurova University Institute of Social Sciences E-journal 10 (10), 100-119, 2002
182002
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20