Takip et
Sinan Olkun
Sinan Olkun
ankara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretimde etkinlik temelli matematik öğretimi
S Olkun, Z Toluk-Uçar
Maya Akademi, 2009
12862009
Making connections: Improving spatial abilities with engineering drawing activities
S Olkun
International journal of mathematics teaching and learning 3 (1), 1-10, 2003
5902003
İlköğretim öğrencilerinin bilgisayar deneyimleri ile uzamsal düşünme ve geometri başarıları arasındaki ilişki
S Olkun, A Altun
The Turkish Online Journal of Educational Technology 2 (4), 86-91, 2003
2472003
İlköğretimde matematik öğretimine çağdaş yaklaşımlar
S Olkun, Z Toluk-Uçar
İlköğretimde matematik öğretimine çağdaş yaklaşımlar, 2006
230*2006
Üçüncü Uluslararası Matematik ve Fen Araştırması (TIMSS) nedir? neyi sorgular? örnek geometri soruları ve etkinlikler
S Olkun, T Aydoğdu
İlköğretim Online 2 (1), 28-35, 2003
2242003
Comparing computer versus concrete manipulatives in learning 2D geometry
S Olkun
Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching 22 (1), 43-56, 2003
1672003
Factors affecting students’ attidude towards Math: ABC theory and its reflection on practice
Ç Yılmaz, SA Altun, S Olkun
Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4502-4506, 2010
1482010
Computers and 2D geometric learning of Turkish fourth and fifth graders
S Olkun, A Altun, G Smith
British Journal of Educational Technology 36 (2), 317-326, 2005
1342005
Modelleme yoluyla problem çözme ve genelleme: İlköğretim öğrencileriyle bir çalışma
S Olkun, Ö Şahin, Z Akkurt, FT Dikkartin, H Gülbağcı
Eğitim ve Bilim 34 (151), 2010
1312010
Program development models and reform in Turkish primary school mathematics curriculum
C Babadoğan, S Olkun
International journal for mathematics teaching and learning 1 (1), 1-6, 2006
1192006
PISA 2003 Sonuçları Açısından Okullarda Bilgi ve İletişim Teknolojileri Kullanımı.
P Aşkar, S Olkun
Eurasian Journal of Educational Research (EJER), 2005
882005
Geometric explorations with dynamic geometry applications based on van Hiele levels
S Olkun
Colección Digital Eudoxus 1 (2), 2009
872009
5-7 yaş aralığındaki çocuklarda sayı kavramının gelişimi ve saymanın problem çözmede kullanımı
S Olkun, E Fidan, AB Özer
Eğitim ve Bilim 38 (169), 2013
772013
Problem merkezli ve görsel modellerle destekli geometri öğretiminin sınıf öğretmenliği öğrencilerinin geometrik düşünme düzeylerinin gelişimine etkisi
Z Toluk, S Olkun, S Durmuş
772002
İlköğretimde matematik öğretimi: 1-5 sınıflar
S Olkun, Z Toluk
Artım Yay, 2001
752001
Matematik öğretmenliği 1. sınıf öğrencilerinin geometri alan bilgi düzeylerinin tespiti, düzeylerin geliştirilmesi için yapılan araştırma ve sonuçları
S Durmuş, Z Toluk, S Olkun
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 28-30, 2002
742002
Textbooks, word problems, and student success on addition and subtraction
S Olkun, Z Toluk
International Journal for Mathematics Teaching and Learning 11 (18), 162-170, 2002
732002
Yeni öğretim programlarını inceleme ve değerlendirme raporu
P Aşkar, F Paykoç, F Korkut, S Olkun, B Yangın, J Çakıroğlu
İlkögretim Online 5 (1), 1-250, 2005
692005
Güncel gelişmeler ışığında ilköğetim: matematik, fen, teknoloji, yönetim
A Altun, S Olkun
Anı Yayıncılık, 2005
692005
İlköğretim öğrencileri eşit işaretini nasıl algılamaktadırlar?
H Yaman, Z Toluk, S Olkun
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (24), 142-151, 2003
682003
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20