Follow
Ceyhun ERSAN
Ceyhun ERSAN
Doç. Dr. Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Verified email at alanya.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Physical aggression, relational aggression and anger in preschool children: The mediating role of emotion regulation
C Ersan
The Journal of General Psychology 147 (1), 18-42, 2020
722020
Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Saldırganlık Düzeylerinin Duygu İfade Etme ve Duygu Düzenleme Açısından İncelenmesi
C Ersan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
572017
Okul öncesi öğretmenlerinin sınıf yönetimi stratejilerinin çocukların akran ilişkileri üzerindeki etkisi
H GÜLAY OGELMAN, C ERSAN
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 63-84, 2014
35*2014
Babalara Verilen Dil Eğitim Programının Çocukların Alıcı Dil Gelişimine Etkisi
C Ersan
Eğitim ve Bilim 40 (180), 51-71, 2015
31*2015
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik İnançlarının Mezuniyet Türüne Göre İncelenmesi: Bir Nedensel Karşılaştırma Araştırması
C Ersan
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum 5 (14), 223-249, 2016
252016
ÇOCUKLARDA (8-11 YAŞ) ALGILANAN STRES ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
T Oral, C Ersan
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, 2017
23*2017
The Study of the Aggression Levels of Preschool Children in Terms of Emotion Expression and Emotion Regulation
C Ersan, Ş Tok
Eğitim ve Bilim 45 (201), 359-391, 2020
212020
Baba dil destek programının çocukların dil gelişimine etkisi
C Ersan
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
212013
Anne ve öğretmen ile olan ilişkilerin okul öncesi dönem çocuklarının akran ilişkilerini yordayıcı etkisinin incelenmesi.
H Gülay-Ogelman, Ö Körükçü, C Ersan
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 19 (1), 179-206, 2015
182015
Ladd ve profilet çocuk davranış ölçeği, akran şiddetine maruz kalma ölçeği ve resimli sosyometri ölçeği’nin dört yaş Türk çocukları için geçerlik güvenirlik çalışmaları
HG Ogelman, Ö Körükçü, HE Sarıkaya, H Güngör, C Ersan
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 17 (2), 109-129, 2015
15*2015
Early Language Development and Child Aggression
C Ersan
World Journal of Education 10 (1), 1-11, 2020
142020
The Effect of Drama Education on Social Skill Levels of the Students Attending Child Development Associate Program
Ö Korukcu, C Ersan, N Aral
International J. Soc. Sci. & Education 5 (2), 192-202, 2015
122015
The Effect of Foreign Language Education on Preschoolers' Native Language Development.
B Uslu, C Ersan
International Journal of Research in Education and Science 6 (3), 381-395, 2020
92020
Okul Öncesi Dönem Çocukları İçin Geliştirilen Araştırma Temelli Matematik Eğitim Programlarının İncelenmesi - Investigation of the Research Based Mathematics Programs Developed …
C Ersan, A İvrendi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD) 17 (1), 3956, 2016
92016
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Bireysel Değişkenler Açısından İncelenmesi
C ERSAN, T GÜNEY
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (32), 143-156, 2012
92012
Okul Öncesi Dönemde Aile
H Gülay Ogelman, C Ersan
Okul Öncesi Eğitime Giriş 1, 225-252, 2014
6*2014
Okul öncesi dönem çocuklarının saldırganlık düzeylerinin duygu ifade etme ve duygu düzenleme açısından incelenmesi
C Ersan, Ş Tok
Eğitim ve Bilim 45 (201), 2019
52019
Can Plagiarism Detected by Software be Prevented through Education? An Experimental Study with Preschool Teacher Candidates
C Ersan, B Uslu
International Journal of Technology in Education and Science 4 (2), 118-132, 2020
42020
Turkish Preschool Teachers’ Opinions on Aggression: Uncertainty of Relational Aggression
C Ersan
European Journal of Educational Research 9 (2), 471-487, 2020
42020
Çocuk Gelişimi Önlisans Öğrencilerinin Empatik Beceri Düzeyinin Bireysel Değişkenler Açısından İncelenmesi / Investigation of the Emphatic Skill Levels of Child Development …
C ERSAN
Akademik Dizayn Dergisi 5 (1), 24-35, 2011
42011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20