Follow
İsa YILDIRIM
Title
Cited by
Cited by
Year
Öğretmenlerin motivasyon etkenleri
Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013
255*2013
OKUL MÜDÜRLERİ LİDERLİK STİLİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (OMLSÖ).
D Akan, İ Yıldırım, S Yalçın
Electronic Journal of Social Sciences 13 (51), 2014
1222014
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları.
D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM
İlkogretim Online 13 (1), 2014
71*2014
Okul yöneticilerinin kişilik ve denetim odağı özelliklerinin öğretmenlerin iş doyumu ve okul etkililiği açısından incelenmesi
İ Yıldırım
Yayınlanmamış doktora tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2015
472015
Sınıf öğretmeni algılarına göre etik liderlik ve örgütsel sinizm arasındaki ilişki
D Akan, İ Bektaş, Fatih, Yıldırım
NWSA-Education Sciences 9 (1), 48-56, 2014
46*2014
Okul Yöneticilerine Aşağıdan Yukarı Doğru Uygulanan Yıldırma (Mobbing) Davranışları.
D Akan, I Yıldırım, S Yalçın
International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013
41*2013
Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu Ve Okul Etkililiği Algıları Arasındaki İlişki
İ Yıldırım, D Akan, S Yalçın
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017
40*2017
Öğretmenlerin iş yaşam kaliteleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi
S Yalçın, İ Yıldırım, D Akan
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 205-224, 2016
322016
Investigation of the Organizational Commitment and Psychological Wellbeing Levels of Academicians
S Yalçın, D Akan, İ Yıldırım
International Journal of Research in Education and Science (IJRES) 7 (2 …, 2021
282021
Teacher Behavior Unwanted According to Student’s Perceptions
İ Yıldırım, D Akan, S Yalçın
International Education Studies 9 (11), 1, 2016
232016
Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Karar Verme Sürecine Katılım
İ Yıldırım, D Akan, S Yalçın
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 487-506, 2019
20*2019
ALGILANAN OKUL ETKİLİLİĞİ ÖLÇEĞİ'NİN (SE-INDEX) TÜRKÇEYE UYARLANMASI
İ Yıldırım, Ş Ada
Milli Eğitim Dergisi 47 (219), 19-32, 2018
172018
OKUL MÜDÜRLERİNİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE DENETİM ODAKLARI İLE OKUL ETKİLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
İ Yıldırım, Ş Ada
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (5), 113-130, 2015
172015
Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
S Yalçın, D Akan, İ Yıldırım
162018
Sınıf içi disiplin sorunları ile ana baba tutumları arasındaki ilişki
İ Yıldırım
Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2010
162010
ORTAOKUL MÜDÜRLERİNE GÖRE OKUL GÜVENLİĞİNE YÖNELİK TEHDİTLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
İ Yıldırım, D Akan, M Çiftçi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 135-156, 2018
152018
Türk Eğitim Sisteminin Örgüt ve Yönetim Yapısı
D Akan, İ Yıldırım
Eğtiim Bilimine Giriş, 183-215, 2019
132019
Okul Yöneticilerinin Kişilik Özellikleri ve Denetim Odağı İnançları Öğretmenlerin İş Doyumunu Etkiler mi?
İ Yıldırım, Ş Ada
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (2), 1473-1488, 2017
12*2017
Teachers' Mental/Metaphorical Perceptions to Education Inspector.
D Akan, S Yalçın, İ Yıldırım
Online Submission 3 (1), 58-67, 2013
122013
İLKÖğRETİM KURUMLARI STANDARTLARI (İKS) UYGULAMASINA DAİR OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜşLERİ (Erzincan İli Örneği)
D Akan, S Yalçın, İ Yıldırım
Milli Eğitim Dergisi 43 (197), 129-144, 2013
122013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20