Öğretmenlerin motivasyon etkenleri Ş Ada, D Akan, A Ayık, İ Yıldırım, S Yalçın Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (3), 151-166, 2013 | 255* | 2013 |
OKUL MÜDÜRLERİ LİDERLİK STİLİ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ (OMLSÖ). D Akan, İ Yıldırım, S Yalçın Electronic Journal of Social Sciences 13 (51), 2014 | 122 | 2014 |
" Okul Müdürü" Kavramına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları. D Akan, S YALÇIN, İ YILDIRIM İlkogretim Online 13 (1), 2014 | 71* | 2014 |
Okul yöneticilerinin kişilik ve denetim odağı özelliklerinin öğretmenlerin iş doyumu ve okul etkililiği açısından incelenmesi İ Yıldırım Yayınlanmamış doktora tezi, Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2015 | 47 | 2015 |
Sınıf öğretmeni algılarına göre etik liderlik ve örgütsel sinizm arasındaki ilişki D Akan, İ Bektaş, Fatih, Yıldırım NWSA-Education Sciences 9 (1), 48-56, 2014 | 46* | 2014 |
Okul Yöneticilerine Aşağıdan Yukarı Doğru Uygulanan Yıldırma (Mobbing) Davranışları. D Akan, I Yıldırım, S Yalçın International Online Journal of Educational Sciences 5 (3), 2013 | 41* | 2013 |
Sınıf Öğretmenlerinin İş Doyumu Ve Okul Etkililiği Algıları Arasındaki İlişki İ Yıldırım, D Akan, S Yalçın Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 69-81, 2017 | 40* | 2017 |
Öğretmenlerin iş yaşam kaliteleri ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi S Yalçın, İ Yıldırım, D Akan Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (1), 205-224, 2016 | 32 | 2016 |
Investigation of the Organizational Commitment and Psychological Wellbeing Levels of Academicians S Yalçın, D Akan, İ Yıldırım International Journal of Research in Education and Science (IJRES) 7 (2 …, 2021 | 28 | 2021 |
Teacher Behavior Unwanted According to Student’s Perceptions İ Yıldırım, D Akan, S Yalçın International Education Studies 9 (11), 1, 2016 | 23 | 2016 |
Okullarda Örgütsel Sinizmin Yordayıcısı Olarak Karar Verme Sürecine Katılım İ Yıldırım, D Akan, S Yalçın Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (2), 487-506, 2019 | 20* | 2019 |
ALGILANAN OKUL ETKİLİLİĞİ ÖLÇEĞİ'NİN (SE-INDEX) TÜRKÇEYE UYARLANMASI İ Yıldırım, Ş Ada Milli Eğitim Dergisi 47 (219), 19-32, 2018 | 17 | 2018 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ VE DENETİM ODAKLARI İLE OKUL ETKİLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİ İ Yıldırım, Ş Ada Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (5), 113-130, 2015 | 17 | 2015 |
Öğretmenlerin Algılarına Göre Okul Yöneticilerinin Liderlik Stilleri İle Öğretmenlerin Pozitif Psikolojik Sermaye Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi S Yalçın, D Akan, İ Yıldırım | 16 | 2018 |
Sınıf içi disiplin sorunları ile ana baba tutumları arasındaki ilişki İ Yıldırım Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Atatürk Üniversitesi, Erzurum, 2010 | 16 | 2010 |
ORTAOKUL MÜDÜRLERİNE GÖRE OKUL GÜVENLİĞİNE YÖNELİK TEHDİTLER VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ İ Yıldırım, D Akan, M Çiftçi Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20 (2), 135-156, 2018 | 15 | 2018 |
Türk Eğitim Sisteminin Örgüt ve Yönetim Yapısı D Akan, İ Yıldırım Eğtiim Bilimine Giriş, 183-215, 2019 | 13 | 2019 |
Okul Yöneticilerinin Kişilik Özellikleri ve Denetim Odağı İnançları Öğretmenlerin İş Doyumunu Etkiler mi? İ Yıldırım, Ş Ada Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (2), 1473-1488, 2017 | 12* | 2017 |
Teachers' Mental/Metaphorical Perceptions to Education Inspector. D Akan, S Yalçın, İ Yıldırım Online Submission 3 (1), 58-67, 2013 | 12 | 2013 |
İLKÖğRETİM KURUMLARI STANDARTLARI (İKS) UYGULAMASINA DAİR OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜşLERİ (Erzincan İli Örneği) D Akan, S Yalçın, İ Yıldırım Milli Eğitim Dergisi 43 (197), 129-144, 2013 | 12 | 2013 |