Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri N TUNCA, SA ŞAHİN, Ö AYDIN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015 | 150 | 2015 |
Fen-teknoloji öğretmen adaylarının eğitiminde argümantasyonun biliş üstü ve mantıksal düşünme becerilerine etkisi ve argümantasyona ilişkin görüşler Ö Aydın, F Kaptan Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (2), 163-188, 2014 | 104 | 2014 |
Changing Preschool Children’s Attitudes into Behavior towards Selected Environmental Issues: An Action Research Study AÖ Ertürk Kara Gözde, Aydos Hande The International Journal of Education in Mathematics, Science and …, 2015 | 46 | 2015 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretme ve öğrenme anlayışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi Ö AYDIN ŞENGÜL, N TUNCA GÜÇLÜ, S ALKIN ŞAHİN Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 1331-1346, 2015 | 36 | 2015 |
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Eğitiminde Argumantasyonun (Tartışma Teorisinin) Etkililiği Ö Aydın Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013 | 34 | 2013 |
Transformational-transactional leadership and organizational cynicism perception: Physical education and sport teachers sample YE Şirin, Ö Aydın, FP Bilir Universal Journal of Educational Research 6 (9), 2008-2018, 2018 | 33 | 2018 |
Öğretmen adaylarının öz-düzenleyici öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi M DEMİREL, Ö ERDOĞAN, Ö AYDIN International Journal of Curriculum and Instructional Studies 4 (8), 2015 | 20 | 2015 |
lköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri (Kütahya il örneği) Ö Aydın Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007 | 19 | 2007 |
The Effect of Creative Drama on Pre-service Teachers' Communication Skills. ÖA Şengül, FT Ünal Journal of Kirsehir Education Faculty 19 (2), 2018 | 9 | 2018 |
INVESTIGATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’CONCEPTIONS OF TEACHING AND LEARNING IN RELATION TO SOME VARIABLES Ö AYDIN, N TUNCA, SA ŞAHİN Kastamonu Education Journal 23 (3), 1331-1346, 2015 | 9 | 2015 |
Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin kariyer değerlerinin incelenmesi YE ŞİRİN, Ö AYDIN Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi 3 (2), 317-330, 2020 | 7 | 2020 |
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİ ÖA Şengül, FT Ünal Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1149-1161, 2018 | 5 | 2018 |
ÇEVRESEL FARKINDALIK GELİŞTİRMEDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİ HGE Kara, ZN Yılmaz, ÖA Şengül Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (12), 348-358, 2018 | 5 | 2018 |
Analysis of social phobia levels of university students who and who do not do sports in terms of different variables S Gençay, Ö Aydin International Journal of Business and Social Science 7 (3), 75-76, 2016 | 5 | 2016 |
AKRAN DÖNÜTÜ DESTEĞİ İLE TASARIMLANAN DİJİTAL ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE VE BİLGİ-İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ YETERLİLİK ALGILARINA ETKİSİ F Erdoğdu, ÖA Şengül Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 11 (1), 129-159, 2021 | 4 | 2021 |
Understanding university students’ smoking behaviors towards tobacco-free campus policy Ö AYDIN, A GÖREK Tuberk Toraks 69 (1), 49-58, 2021 | 4 | 2021 |
Hizmetiçi eğitimde sınıf yönetimi ve etkili öğretmen özelliklerine ilişkin öğretmen görüşleri ZN Yılmaz, Ö Aydın Şengül, PDE Bada Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 213-234, 2020 | 4 | 2020 |
The Views of the Pre-Service Teachers about the Creative Drama as a Method Used in Primary Schools. OA Sengul Universal Journal of Educational Research 4 (5), 1244-1251, 2016 | 4 | 2016 |
Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. S ALKIN-ŞAHİN, Ö AYDIN-ŞENGÜL, N TUNCA Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 9 (3), 2016 | 3 | 2016 |
Examination of Attitudes, Views and Skills of Early Childhood Education Teacher Candidates on Science Education G erturk Kara, ÖA ŞENGÜL Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 163-174, 2016 | 3 | 2016 |