Takip et
Özge AYDIN ŞENGÜL
Özge AYDIN ŞENGÜL
dpu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmen adaylarının yaşam boyu öğrenme eğilimleri
N TUNCA, SA ŞAHİN, Ö AYDIN
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 11 (2), 2015
1502015
Fen-teknoloji öğretmen adaylarının eğitiminde argümantasyonun biliş üstü ve mantıksal düşünme becerilerine etkisi ve argümantasyona ilişkin görüşler
Ö Aydın, F Kaptan
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (2), 163-188, 2014
1042014
Changing Preschool Children’s Attitudes into Behavior towards Selected Environmental Issues: An Action Research Study
AÖ Ertürk Kara Gözde, Aydos Hande
The International Journal of Education in Mathematics, Science and …, 2015
462015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretme ve öğrenme anlayışlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Ö AYDIN ŞENGÜL, N TUNCA GÜÇLÜ, S ALKIN ŞAHİN
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi 23 (3), 1331-1346, 2015
362015
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Eğitiminde Argumantasyonun (Tartışma Teorisinin) Etkililiği
Ö Aydın
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2013
342013
Transformational-transactional leadership and organizational cynicism perception: Physical education and sport teachers sample
YE Şirin, Ö Aydın, FP Bilir
Universal Journal of Educational Research 6 (9), 2008-2018, 2018
332018
Öğretmen adaylarının öz-düzenleyici öğrenme stratejilerini kullanma düzeylerinin incelenmesi
M DEMİREL, Ö ERDOĞAN, Ö AYDIN
International Journal of Curriculum and Instructional Studies 4 (8), 2015
202015
lköğretim 4. ve 5. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri (Kütahya il örneği)
Ö Aydın
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2007
192007
The Effect of Creative Drama on Pre-service Teachers' Communication Skills.
ÖA Şengül, FT Ünal
Journal of Kirsehir Education Faculty 19 (2), 2018
92018
INVESTIGATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’CONCEPTIONS OF TEACHING AND LEARNING IN RELATION TO SOME VARIABLES
Ö AYDIN, N TUNCA, SA ŞAHİN
Kastamonu Education Journal 23 (3), 1331-1346, 2015
92015
Spor bilimleri fakültesi öğrencilerinin kariyer değerlerinin incelenmesi
YE ŞİRİN, Ö AYDIN
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi 3 (2), 317-330, 2020
72020
YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNE ETKİSİ
ÖA Şengül, FT Ünal
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1149-1161, 2018
52018
ÇEVRESEL FARKINDALIK GELİŞTİRMEDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİ
HGE Kara, ZN Yılmaz, ÖA Şengül
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi 5 (12), 348-358, 2018
52018
Analysis of social phobia levels of university students who and who do not do sports in terms of different variables
S Gençay, Ö Aydin
International Journal of Business and Social Science 7 (3), 75-76, 2016
52016
AKRAN DÖNÜTÜ DESTEĞİ İLE TASARIMLANAN DİJİTAL ÖĞRETİM MATERYALLERİNİN PROBLEM ÇÖZMEYE VE BİLGİ-İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ YETERLİLİK ALGILARINA ETKİSİ
F Erdoğdu, ÖA Şengül
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 11 (1), 129-159, 2021
42021
Understanding university students’ smoking behaviors towards tobacco-free campus policy
Ö AYDIN, A GÖREK
Tuberk Toraks 69 (1), 49-58, 2021
42021
Hizmetiçi eğitimde sınıf yönetimi ve etkili öğretmen özelliklerine ilişkin öğretmen görüşleri
ZN Yılmaz, Ö Aydın Şengül, PDE Bada
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 213-234, 2020
42020
The Views of the Pre-Service Teachers about the Creative Drama as a Method Used in Primary Schools.
OA Sengul
Universal Journal of Educational Research 4 (5), 1244-1251, 2016
42016
Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulamaya Yönelik Öz Yeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi.
S ALKIN-ŞAHİN, Ö AYDIN-ŞENGÜL, N TUNCA
Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 9 (3), 2016
32016
Examination of Attitudes, Views and Skills of Early Childhood Education Teacher Candidates on Science Education
G erturk Kara, ÖA ŞENGÜL
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 163-174, 2016
32016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20