Follow
ZUHAL AKGÜN
ZUHAL AKGÜN
Verified email at bozok.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Pazarlamada dijital dönüşüm: dijital pazarlama ve c kuşağı
Z Akgün
Hiperlink, 2019
212019
Marka değerleme yöntemleri: Hiroshi yöntemi ile gıda sektöründe bir uygulama
S Kendirli, HÇ Kendirli, Z Akgün
Muhasebe ve Finansman Dergisi, 67-88, 2016
212016
The impact of social media marketing activities on brand equity, customer response and purchase intention: A research on fast fashion brands
Z AKGÜN
Business & Management Studies: An International Journal 8 (5), 4211, 2020
13*2020
SOSYAL MEDYA PAZARLAMA AKTİVİTELERİNİN MARKA DEĞERİ, TÜKETİCİ YANITLARI VE SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ: HIZLI MODA MARKALARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Z AKGÜN
BUSINESS & MANAGEMENT STUDIES: AN INTERNATIONAL JOURNAL 8 (5), 4211-4240, 2020
122020
Dijital pazarlamada C kuşağının dijital ürünleri benimseme düzeyi farklılıklarının belirlenmesine dair bir alan araştırması
Z Akgün
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018
122018
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDE ONLİNE ALIŞVERİŞ: GENİŞLETİLMİŞ TEKNOLOJİ KABUL MODELİ VE ALGILANAN KAYGI PERSPEKTİFİNDE BİR SAHA ÇALIŞMASI
Z AKGÜN
International Journal of Disciplines Economics & Administrative Sciences …, 2020
11*2020
Bireysel yenilikçilik eğilimi ve yeniliğin önündeki engeller açısından kadın akademisyen profilleri: 2006 yılından sonra kurulan üniversitelerde bir durum analizi
Z AKGÜN
World Women Studies Journal 5 (5), 1-24, 2020
92020
Türkiye’de Dijital Ürünlerin Benimsenme Düzeyleri: C Kuşağı Tüketicilerine Dair Bir Saha Araştırması,
Z AKGÜN, S KILIÇ
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi 54 (2), 1014-1034, 2019
82019
Bireysel finansman aracı olarak kredi kartı ve kullanımına yönelik kayseri ve yozgat illerinde karşılaştırmalı bir araştırma
S Kendirli, Z Akgün, HÇ Kendirli
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (1), 63-78, 2017
82017
BİLGİYİ BENİMSEME MODELİ, BİLGİYE KARŞI TUTUM VE ALGILANAN RİSK ÇERÇEVESİNDE INSTAGRAMIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ: YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ MYO …
Z AKGÜN
Turkish Journal of Marketing 4 (2), 62-80, 2019
32019
Entelektüel Sermayenin Ölçülmesi ve Firma Değerine Etkileri Çimento Sektöründe Bir Uygulama
S KENDİRLİ, Z AKGÜN, N ÖZÇETİN
Journal of Economics, Finance and Accounting 2 (4), 533-545, 2015
32015
Müşteri E-Şikâyetlerinin İçerik Analizi Yöntemiyle İncelenmesi: Katılım Bankaları Örneği
P Hacıhasanoğlu, T Hacıhasanoğlu, Z Akgün
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi …, 2023
22023
Yeni nesil pazarlama teknolojileri
ÖÜP HACIHASANOĞLU, ÖÜZ AKGÜN
2
Google Classroom Uygulamasının Benimsenme Düzeyinin Belirlenmesi: Covid-19 Sürecinde Yozgat Bozok Üniversitesi (YOBÜ) Örneği
Z Akgün, P HACIHASANOĞLU, S Saydam
Üniversite Araştırmaları Dergisi 4 (3), 279-291, 2021
12021
TALEBE DAYALI VİDEO HİZMETLERİNİN KULLANIMINA YÖNELİK NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Z Akgün, P HACIHASANOĞLU
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 31-40, 0
1*
Dijital Pazarlama Uygulamalarında Hile
Z Akgün, P Hacıhasanoğlu
PARADİGMA AKADEMİ, 2021
2021
Google Trends Verileri İle Reklam Harcamaları Arasındaki Granger Nedensellik İlişkisinin İncelenmesi: Gıda-Perakende Sektöründe Bir Uygulama
Z AKGÜN
IKTISADI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR IV 1, 542-561, 2021
2021
AN INVESTIGATION OF THE CAUSALITY RELATIONSHIP BETWEEN DOMESTIC AND FOREIGN SALES REVENUES AND ADVERTISING AND PROMOTIONAL EXPENSES: TODA YAMAMOTO CAUSALITY ANALYSIS
Z AKGÜN
Hitit Ekonomi ve Politika Dergisi 1 (1), 9-17, 2021
2021
THE EFFECT OF INSTAGRAM ON PURCHASE BEHAVIOR OF UNIVERSITY STUDENTS IN THE FRAMEWORK OF INFORMATION ADOPTION MODEL, ATTITUDE TOWARDS INFORMATION AND PERCEIVED RISK: THE CASE OF …
Z AKGÜN
Turkish Journal of Marketing 4 (2), 62, 2019
2019
NEW ACTORS OF VENTURE ECOSYSTEM: ANGEL INVESTOR
S KENDIRLI, Z AKGUN, M YARDIMCIOGLU
International Journal of Social and Humanities Sciences Research (JSHSR) 2 …, 2015
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20