Takip et
Arzu Saka
Arzu Saka
Trabzon Üniversitesi
trabzon.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Yüksek öğretimde öğrenci merkezli çevre eğitimi dersine yönelik bir uygulama
NF Şahin, L Cerrah, A Saka, B Şahin
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 2004
2252004
Genetik konusunda bilgisayar destekli materyal geliştirilmesi ve 5E modeline göre uygulanması
A Saka, AR Akdeniz
The Turkish Online Journal of Educational Technology 5 (1), 129-141, 2006
1502006
Fen bilgisi öğretmen adaylarının genetik konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde 5E modelinin etkisi
A Saka
Yayımlanmamış doktora tezi, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, 2006
1382006
A cross-age study of the understanding of three genetic concepts: how do they image the gene, DNA and chromosome?
A Saka, L Cerrah, AR Akdeniz, A Ayas
Journal of Science Education and Technology 15, 192-202, 2006
1122006
Lise 2 öğrencilerinin biyoloji derslerinde kazandıkları bilgileri güncel olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri
İ Enginar, A Saka, E Sesli
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 22, 25, 2002
982002
Biyoloji öğretiminde duyularımız konusunda çalışma yapraklarının geliştirilmesi ve uygulanması
A Saka, AR Akdeniz, İ Enginar
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 16, 18, 2002
472002
Biyoloji öğretmenlerine çalışma yaprağı geliştirme ve kullanma becerileri kazandırmak için bir yaklaşım
A Saka, AR Akdeniz
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Maltepe …, 2001
462001
Canlılarda enerji dönüşümü” ünitesinde karşılaşılan yanılgıların giderilmesinde kavram karikatürlerinin etkisi
A Saka, AR Akdeniz, R Bayrak, Ö Asilsoy
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi, Ankara 7, 2006
392006
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME DERSİNDE MESLEKİ BECERİLERİNİ GELİŞTİRME DÜZEYİ: SAKARYA ÖRNEĞİ
A Saka, A Saka
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 81-89, 2014
232014
Fen bilgisi öğretmen adaylarının genetik kavramları hakkındaki bilgilerinin değerlendirilmesi
A SAKA, L CERRAH
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 2 (27), 46-51, 2004
212004
Pedagogy of creative drama in biology
A Saka, J Ebenezer, I Çakır, AZ Saka
Open Journal of Social Sciences 4 (3), 187-198, 2016
182016
Öğrencilerin fen bilgisi dersine karşı tutumlarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi
AZ Saka, FB Kıyıcı
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8, 376-397, 2004
182004
ÇOCUKLARIN İZLEDİKLERİ ÇİZGİ FİLMLER VE BU TERCİHLERİNİNKARAKTERLERİ İLE İLİŞKİSİ
LC ÖZSEVGEÇ, S Arzu
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD) 3 (2), 725-734, 2016
172016
Student teachers’ views about effects of school practice on development of their professional skills
AZ Sak, A Saka
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1597-1604, 2009
162009
Öğretmenlik uygulamalarında fizik öğretmen adayları için yürütülebilecek etkinlikler ve kazandırılabilecek davranışların belirlenmesi
AZ Saka
Yayımlanmamış doktora tezi, KTÜ, Trabzon, 2001
162001
Attitudes of prospective forest engineers and primary school teachers toward a sustainable environment.
A Saka, A Sahintürk
Polish Journal of Environmental Studies 22 (5), 2013
142013
A practice for student centered ecology course in higher education
NF Şahin, L Cerrah, A Saka, B Şahin
Journal of Gazi Educational Faculty 24 (3), 113-128, 2004
142004
Öğretmen adaylarının nedensel süreç becerileri açısından değerlendirilmesi
A Saka
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012
122012
Öğrencilerin omurgalı-omurgasız canlılar ile ilgili görüşlerinin yaşlara göre değişimi. 5
A Saka, A Ayas, İ Enginar
Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 16-18, 2002
122002
Denetleyici ve düzenleyici sistemler ünitesi için öğretmen rehber materyalinin geliştirilmesi
A Saka
122001
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20