İlköğretim II. kademe sosyal bilgiler derslerinde gezi-gözlem yönteminin uygulanma durumunun incelenmesi R Yıldırım Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 19 | 2012 |
Ortaokul öğrencilerinin din kavramına ilişkin algılarının metaforlar aracılığıyla belirlenmesi R YILDIRIM, AA GAZEL Journal of Theoretical Educational Science - Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 11 …, 2018 | 11 | 2018 |
İlköğretim II. Kademe Sosyal Bilgiler Derslerinde Gezi-Gözlem Yönteminin Uygulanma Durumunun İncelenmesi. AA Gazel, R YILDIRIM Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 7 (2), 2014 | 10 | 2014 |
Relationship between geography-tourism and tourism's effects according to high school students K Nusret, R Yildirim Review of International Geographical Education Online (RIGEO) 8 (1), 26-52, 2018 | 8* | 2018 |
Otantik öğrenme yaklaşımının sosyal bilgiler dersinde uygulanması; Bir karma yöntem araştırması R Yıldırım Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020 | 7 | 2020 |
İLKÖĞRETİM II. KADEME ÖĞRENCİLERİNİN MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK TUTUMLARI. G Ocak, R YILDIRIM Dumlupinar University Journal of Social Science/Dumlupinar Üniversitesi …, 2013 | 6 | 2013 |
The effects of authentic learning approach on academic achievement and attitudes in social studies course R Yıldırım, Ş Ortak International Journal of Psychology and Educational Studies 8 (3), 193-208, 2021 | 4 | 2021 |
Teachers' Perceptions of Self-Efficacy in Teaching 21st-Century Skills R Yıldırım, C Utkugün, R Yurtseven International Journal of Educational Research 13 (6), 28-44, 2022 | 2 | 2022 |
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Gezilerden Yararlanma R YILDIRIM, Ş ORTAK International Journal of Social Science Research 11 (1), 71-87, 2021 | 2 | 2021 |
Ortaokul Öğrencilerinin 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilenme Becerilerini Kullanma Düzeylerinin Belirlenmesi R Yıldırım, Ş Ortak Turkish Studies - Educational Sciences 16 (6), 2683-2701, 2021 | 2 | 2021 |
Otantik Öğrenme Yaklaşımının Sosyal Bilgiler Dersinde 21. Yüzyıl Öğrenme ve Yenilenme Becerilerinin Gelişimine Etkisi R YILDIRIM, Ş Ortak Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi, 69-90, 2021 | 2 | 2021 |
İlköğretim II. kademe sosyal bilgiler derslerinde gezi-gözlem yönteminin uygulanma durumunun incelenmesi R Yildirim Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012 | 2 | 2012 |
Lise Öğrencilerinin Küresel Isınma ve İklim Değişikliğine Yönelik Bilgi ve Algıları. R Yıldırım, C Utkugün Cumhuriyet International Journal of Education 12 (4), 2023 | | 2023 |
ORTAÖĞRETİMDE COĞRAFYA EĞİTİMİ: SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ1 R YILDIRIM, C UTKUGÜN EĞİTİM & BİLİM 202-I, 145, 2023 | | 2023 |
Öğretmenlerin 21. Yüzyıl Becerilerinin Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik Algıları/Teachers' Perceptions of Self-Efficacy in Teaching 21st-Century Skills R YILDIRIM, C UTKUGÜN, R YURTSEVEN e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 13 (6), 28-44, 2022 | | 2022 |
AUTHENTIC LEARNING APPROACH AS A WAY OF WORKING ON REAL-LIFE PROBLEMS IN SOCIAL STUDIES COURSE R YILDIRIM, Ş ORTAK Educational Sciences, 137-164, 2022 | | 2022 |
High school students' metaphorical perceptions about the concept of soil R Yildirim Review of International Geographical Education Online (RIGEO) 11 (2), 502-524, 2021 | | 2021 |
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜĞÜN VE BAYRAM KUTLAMALARINDAKİ DEĞİŞİM VE SÜREKLİLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ N DUBAN, R YILDIRIM Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi 8 (28), 349-381, 2017 | | 2017 |
KÜTAHYA DÜĞÜNLERİNE İLİŞKİN BİR ANLATI ARAŞTIRMASI N Duban, R Yıldırım TÜBA-KED Türkiye Bilimler Akademisi Kültür Envanteri Dergisi 15, 185 - 196, 2017 | | 2017 |
ÖĞRENCİLERDE DOĞAL KAYNAKLARI KORUMA BİLİNCİNİN GELİŞMESİNE KATKISI AÇISINDAN SOSYAL BİLGİLER DERSİ 6. SINIF" ÜLKEMİZİN KAYNAKLARI" ÜNİTESİNİN İNCELENMESİ N KOCA, R YILDIRIM Journal of International Social Research 9 (46), 2016 | | 2016 |