Takip et
Mehmet Ali Çorlu, MA Corlu
Mehmet Ali Çorlu, MA Corlu
retired 2008 Marmara University, Atatürk Educational Faculty
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Evaluation of learning gains through integrated STEM projects
MA Corlu, E Aydin
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 4 …, 2016
1532016
Bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik (BTMM) eğitimi: disiplinler arası çalışmalar ve etkileşimler
MA Çorlu, T Adıgüzel, MC Ayar, MS Çorlu, S Özel
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulmuş bildiri …, 2012
1122012
Scientific Inquiry Based Professional Development Models in Teacher Education.
MA Corlu, MS Corlu
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (1), 514-521, 2012
1062012
Investigating the mental readiness of pre-service teachers for integrated teaching
MS Corlu, RM Capraro, MA Çorlu
International Online Journal of Educational Sciences 7 (1), 17-28, 2015
672015
The Ottoman Palace School Enderun and the Man with Multiple Talents Matrakci Nasuh
MS Corlu, L Burlbaw, RM Capraro, MA Corlu, S Han
Research in Mathematical Education 14 (1), 19-31, 2010
502010
Dil ve sayısal yetenekler ile fizik başarısı arasındaki ilişki
H Ergün, M Özdemir, MA Çorlu, C Savran
Kastamonu Eğitim Dergisi 2004, 2004
27*2004
Uzman alan öğretmeni eğitimi modeli ve görüşler
M Çorlu
Nisan 15, 2016, 2013
232013
DEVELOPING COMPUTATIONAL FLUENCY WITH THE HELP OF SCIENCE: A TURKISH MIDDLE AND HIGH SCHOOL GRADES STUDY
MS Corlu, RM Capraro, MA Corlu
Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET 10 (2), 72-81, 2011
182011
STUDENTS’PERCEPTIONS OF LEARNING EFFIENCY OF INTRODUCTORY PHYSICS COURSE
E Süzük, MA ÇORLU, C Gürel
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education 1 (1), 65-71, 2010
182010
PROBLEM TASARLAMA PERFORMANSININ DEĞERLENDİRİLMESİNDE KULLANILABİLECEK BİR RUBRİĞİN GELİŞTİRİLMESİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
H ERGÜN, Z GÜREL, MA ÇORLU
Milli Eğitim Dergisi 41 (191), 39-55, 2011
132011
Professional development models through scientific inquiry in teacher education
MA Çorlu, MS Corlu
Educational Sciences: Theory & Practice 11 (1), 5-20, 2012
102012
The future of undergraduate science-mathematics teaching programs
MA Çorlu, MS Corlu
International Symposium of Teacher Education Policies and Problems, Ankara …, 2010
82010
Fen bilimleri eğitiminde yeniden yapılanma
MA Çorlu
I. Ulusal Fen Bilimleri Eğitim Sempozyumu Bildirileri, 53-65, 1994
71994
Fizik Öğretimi
MA Çorlu, DA Özçelik, K Özdaş, N Ekrem, M Şenyol
Eskişehir, Anadolu Üniversitesi Yayınları, 1991
71991
Bilgisayar Destekli Fen ve Fizik Öğretimi
MA Çorlu
Bilgisayar Destekli Fen ve Fizik Öğretimi, 1989
71989
Engineering education in higher education in Europe
MS Corlu, K Svidt, D Gnaur, R Lavi, O Borat, MA Çorlu
Cognition, Metacognition, and Culture in STEM Education: Learning, Teaching …, 2018
52018
Bilimsel sorgulamalı ders tasarımı ve yönetimi
MA Çorlu
Buca Eğitim fakültesi Dergisi Özel Sayı, 2005
5*2005
Bilgisayar destekli deney ortamı tasarımı ve uygulamaları: radyoaktif bozunma deney verilerinin bilgisayarda toplanması ve değerlendirilmesi
K Altın
PQDT-Global, 1994
41994
Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi Lisans Tamamlama Programı Fizik Öğretimi
MA Çorlu, DA Özçelik, K Özdaş, N Ekrem, M Şenyol
Anadolu Üniversitesi Açık öğretim Fakültesi Yayınları, 59-65, 1991
41991
An investigation of the factors affecting innovation perceptions of mathematics, science and social sciences teacher candidates
E AYDIN, MA Çorlu
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences 4, 255-259, 2016
32016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20