Defining a New 21st Century Skill-Computational Thinking: Concepts and Trends Hİ Haseski, U Ilic, U Tugtekin International Education Studies 11 (4), 29-42, 2018 | 132 | 2018 |
Üç boyutlu yazdırma teknolojilerinin eğitim alanında kullanımı: Türkiye'deki uygulamalar KBE Demir, C Çaka, U Tuğtekin, K Demir, H İslamoğlu, A Kuzu | 78 | 2016 |
Publication Trends over 10 Years of Computational Thinking Research U Ilic, Hİ Haseski, U Tugtekin Contemporary Educational Technology 9 (2), 131-153, 2018 | 69 | 2018 |
Associations Between Fear of Missing Out, Problematic Smartphone Use, and Social Networking Services Fatigue Among Young Adults U Tugtekin, E Barut Tugtekin, AA Kurt, K Demir Social Media + Society 6 (4), 1-17, 2020 | 58 | 2020 |
Do Interactive Learning Environments Have an Effect on Learning Outcomes, Cognitive Load and Metacognitive Judgments? U Tugtekin, HF Odabasi Education and Information Technologies 27, 7019–7058, 2022 | 27 | 2022 |
Programlama eğitiminin bilgi işlemsel düşünme becerileri bağlamında incelenmesi E Barut, U Tuğtekin, A Kuzu 4th International Instructional Tecnologies & Teacher Education Symposium …, 2016 | 21 | 2016 |
Çevrimiçi ortamlarda araştırma toplulukları: Öğretim üyeleri için bir yol haritası AH BÜLBÜL, U Tuğtekin, İ Ulaş, K Abdullah, F ODABAŞI Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (2), 171-190, 2016 | 19 | 2016 |
Robotik uygulamalar ile bilgi işlemsel düşünme becerilerine bakış E Barut, U Tuğtekin, A Kuzu 3rd International Conference on New Trend in Education (ICNTE 2016), 2016 | 14 | 2016 |
The dark side of metaverse learning environments: Potential threats and risk factors U Tugtekin Shaping the future of online learning: Education in the metaverse, 57-67, 2023 | 10 | 2023 |
Development and validation of an instrument for online learning fatigue in higher education U Tugtekin Handbook of research on managing and designing online courses in synchronous …, 2022 | 8 | 2022 |
Çoklu ortamla öğrenmede konu dışı işlemleri azaltma ilkelerinin artırılmış gerçeklik ve sanal gerçeklik ortamlarında bilişsel yük ve başarıya etkisi U Tuğtekin PQDT-Global, 2019 | 8 | 2019 |
Bilişim teknolojileri öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının değişime hazır olma ve öz yeterlik durumlarının incelenmesi U Tuğtekin, EB Tuğtekin, ÖÖ Dursun Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 1200-1221, 2018 | 7 | 2018 |
3D modelleme tekniği kullanılarak bilgisayar oyunu tasarımı U Tuğtekin, D Kaleci XIII. Akademik Bilişim, Malatya, 2011 | 7 | 2011 |
Genç Yetişkinlerin Yeni Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi U TUĞTEKİN, B MERCİMEK Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 519-537, 2022 | 6 | 2022 |
Computational thinking in educational digital games: An assessment tool proposal Hİ Haseski, U Ilic, U Tuğtekin Research Anthology on Developing Critical Thinking Skills in Students, 345-376, 2021 | 5 | 2021 |
Robotik Sistemlerin Deneyimsel Öğrenme Modeli Bağlamında Eğitimde Kullanımı U Tuğtekin, E Barut Tuğtekin, A Kuzu Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, 515-534, 2016 | 5 | 2016 |
UFUXAR-Augmented reality projesi U Tuğtekin Akademik Bilişim Kongresi, 2014 | 5 | 2014 |
Analysis of Readiness for Change and Self-Efficacy Perceptions of IT Stakeholders U Tuğtekin, E Barut Tuğtekin, ÖÖ Dursun Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (3), 1200-1221, 2018 | 4 | 2018 |
Effect of multitasking and task characteristics interaction on cognitive load and learning outcomes in virtual reality learning environments U Tugtekin, HF Odabasi Education and Information Technologies 28 (11), 14915-14942, 2023 | 3 | 2023 |
Siberkondri Ciddiyet Ölçeği’nin Kısa Formunun Türkçeye Uyarlanması ve Öğretmen Adaylarının Aşırı Çevrim İçi Bilgi Arama Davranışları U Tuğtekin, EB Tuğtekin Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 9 (6), 1747-1762, 2021 | 3 | 2021 |