Takip et
Mukaddes Erdem
Mukaddes Erdem
Professor of Instructional Technology, Hacettepe University, Ankara, Turkey
hacettepe.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim sosyal bilgiler dersi kapsamında beşinci sınıf öğrencileriyle yürütülen ekiple proje tabanlı öğrenme üzerine bir çalışma
M Erdem, B Akkoyunlu
İlköğretim Online 1 (1), 2002
3352002
Proje tabanlı öğrenme
M Erdem
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (22), 2002
3182002
Dijital Oyun Tercihi ve Oyun Tercih Nedeni ile Cinsiyet, Sınıf Düzeyi ve Öğrenme Stili Arasındaki İlişkiler Üzerine Bir Çalışma.
FK PALA, M ERDEM
Journal of Kirsehir Education Faculty 12 (2), 53-71, 2011
136*2011
Design of a Problem-Based Online Learning Environment and Evaluation of its Effectiveness
AY Gündüz, E Alemdağ, S Yaşar, M Erdem
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology. 15 (3), 49-58, 2016
1152016
ÖĞRETİMSEL BİLGİSAYAR OYUNLARININ TEMEL ARİTMETİK İŞLEM BECERİLERİNİN GELİŞMESİNE ETKİSİ
A Kula, M Erdem
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 29 (29), 127-136, 2005
1102005
STUDENTS' OPINIONS ON FACEBOOK SUPPORTED BLENDED LEARNING ENVIRONMENT
M Erdem, NP Kibar
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 13 (1), 199-206, 2014
1012014
Developing science process skills through mobile scientific inquiry
M Ekici, M Erdem
Thinking Skills and Creativity 36, 100658, 2020
812020
Karma öğretmenlik uygulaması süreçlerinin öğretmen adaylarının öğretmenlik öz yeterlik ve epistemolojik inançlarına etkisi
M Erdem
Eurasian Journal of Educational Research 30 (8198), 821-832, 2008
73*2008
Yapılandırmacı Karma Öğrenme Ortamlarının Dinleme ve Konuşma Becerilerine Etkisi.
A Erdem, M Erdem
Ilkogretim Online 14 (3), 2015
722015
Uzaktan eğitim programlarında ders veren öğretim elemanlarının uzaktan eğitime yönelik bilgi, inanç ve uygulamaları arasındaki ilişkiler
M Yıldız
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
712015
Bilgi okuryazarlığı becerileri ve bu becerilerin öğrencilere kazandırılması için düzenlenecek öğrenme ortamlarının özellikleri
M ERDEM, B AKKOYUNLU
Journal of Qafqaz University, 2002
632002
Öğretmen adaylarının bilgi okuryazarlık özyeterlik inançlari ve epistemolojik inançları üzerine bir çalışma
M Erdem, A YILMAZ, B AKKOYUNLU
522008
Designing an e-mentoring program for novice teachers in Turkey and investigating online interactions and program outcomes
E Alemdag, M Erdem
Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning 25 (2), 123-150, 2017
512017
Effects of learning style profile of team on quality of materials developed in collaborative learning processes
M Erdem
Active Learning in Higher Education 10 (2), 154-171, 2009
432009
An Investigation on Instructors' Knowledge, Belief and Practices towards Distance Education.
M Yildiz, M Erdem
Malaysian Online Journal of Educational Technology 6 (2), 1-20, 2018
412018
ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ GENEL YETERLİKLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN YETİŞTİREN KURUMLARDAKİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ GÖRÜŞLERİ
H YURDUGÜL, M ERDEM, SS SEFEROĞLU
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II …, 2010
37*2010
Self-efficacy levels of teachers in information and computer literacy
M Erdem
World Applied Sciences Journal 2 (4), 399-405, 2007
302007
DinleİzleAnlat” dinleme ve konuşma yeterlikleri ölçeğinin geliştirilmesi
A Erdem, M Erdem
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (4), 418-432, 2014
292014
Project based learning
M Erdem
Journal of Hacettepe University Faculty of Education 22, 173, 2002
252002
The effect of educational computer games in development of basic arithmetial operation skills
A Kula, M Erdem
Hacettepe University Journal of Education 29 (29), 127-136, 2005
222005
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20