Takip et
MURAT BAŞAR
MURAT BAŞAR
Uşak Üniversitesi Eğitim Fakültesi Prof. Dr.
usak.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim kademesiyle başlayan matematik korkusunun nedenleri
M Başar, M Ünal, M Yalçın
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 16, 18, 2002
1332002
Mülteci öğrencilerin bulunduğu sınıflarda öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunlar
M Başar, A Durdağı, M Çiftçi
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (5), 1571-1578, 2018
1132018
Effect of the SQ4R Technique on the Reading Comprehension of Elementary School 4th Grade Elementary School Students.
M Basar, M Gürbüz
International Journal of Instruction 10 (2), 131-144, 2017
902017
60-66 AY ARALIĞINDA İLKOKULA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN KİŞİSEL ÖZ BAKIM VE İLKOKUMA-YAZMA BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ*.
M Başar
Electronic Turkish Studies 8 (8), 2013
732013
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme güçlüğüyle ilgili kavram yanılgılarının giderilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi
M Başar, A Göncü
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 185-206, 2018
552018
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis
İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy
International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014
492014
OKUMA YAZMA ÖĞRENEREK İLKOKULA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
M BAŞAR
EKEV Akademi Dergisi, 275-294, 2013
462013
Göreve yeni başlayan öğretmenlerin yaşadığı sosyal kültürel ve mesleki sorunlar
M Başar, ZG Doğan
Route Educational Social and Sciences Journal, 375-398, 2015
322015
Ailelerdeki Yanlış Başarı Algılamasının Öğrenciler Üzerindeki Etkiler
M Başar
Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2001
322001
The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching-learning process: The case of Uşak City.
D AKAN, M Basar
Mevlana International Journal of Education 3 (4), 2013
312013
Bilim şenliği etkinliklerinin öğrenci veli ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
M BAŞAR, C DOĞAN, N ŞENER, ZG DOĞAN
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 132-147, 2018
292018
İlk ve orta öğretim öğrencilerinin zorba davranişlara başvurma düzeyleri ve bu davranişlari öğrenme ortamlari üzerine bir araştirma
M Başar, Ö Çetin
Education Sciences 8 (4), 471-488, 2013
282013
Sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışlarının yönetiminde örtük program (Uşak ili örneği)
M Başar
PQDT-Global, 2011
272011
The beliefs of teachers toward mental illness
GÜR KAMER, Ş NURCAN, K LEYLA, Z CETİNDAG, M BAŞAR
Procedia Social and Behavioral Sciences 47, 1146-1152, 2012
252012
İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
M BAŞAR, HMT GÜRBÜZ
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 8 (1), 1-20, 2020
242020
Örtük program çerçevesinde okul yöneticilerinin yönetsel uygulamalarının değerlendirilmesi
M Başar, A Durdağı, İ Çankaya
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 239-263, 2014
212014
Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi
M Başar, MC Doğan
Turkish Journal of Educational Studies 7 (3), 1-26, 2020
192020
İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi
M Başar, C Doğan, N Şener, Ö Uzun, H Topal
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-17, 2018
182018
Okul Öncesi Eğitime 5-6 Yaşında Başlayan Çocuklar İle 3-4 Yaşında Başlayan Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi (Uşak İli Örneği).
M Yalçın, M Başar, A Çetinkaya
Usak University Journal of Social Sciences/Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2013
182013
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (TEOGS) Öğretmen VE Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi
Z BATUR, M BAŞAR, E ŞAŞMAZ
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 7 (14), 37-53, 2016
172016
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20