İlköğretim kademesiyle başlayan matematik korkusunun nedenleri M Başar, M Ünal, M Yalçın V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi 16, 18, 2002 | 136 | 2002 |
Mülteci öğrencilerin bulunduğu sınıflarda öğrenme sürecinde karşılaşılan sorunlar M Başar, D Akan, M Çiftçi Kastamonu Education Journal 26 (5), 1571-1578, 2018 | 125 | 2018 |
Effect of the SQ4R Technique on the Reading Comprehension of Elementary School 4th Grade Elementary School Students. M Basar, M Gürbüz International Journal of Instruction 10 (2), 131-144, 2017 | 92 | 2017 |
60-66 AY ARALIĞINDA İLKOKULA BAŞLAYAN ÖĞRENCİLERİN KİŞİSEL ÖZ BAKIM VE İLKOKUMA-YAZMA BECERİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ*. M Başar Electronic Turkish Studies 8 (8), 2013 | 75 | 2013 |
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme güçlüğüyle ilgili kavram yanılgılarının giderilmesi ve öğretmen görüşlerinin değerlendirilmesi M Başar, A Göncü Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 33 (1), 185-206, 2018 | 59 | 2018 |
An analysis about educational problems in camps in which Syrian refugees stay: Condition analysis İB Arabacı, M Başar, D Akan, S Göksoy International Journal of Social Sciences & Education 4 (3), 80-94, 2014 | 55 | 2014 |
OKUMA YAZMA ÖĞRENEREK İLKOKULA BAŞLAYAN ÇOCUKLARIN KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ M Başar EKEV Akademi Dergisi, 275-294, 2013 | 45 | 2013 |
Göreve yeni başlayan öğretmenlerin yaşadığı sosyal kültürel ve mesleki sorunlar M Başar, ZG Doğan Route Educational Social and Sciences Journal, 375-398, 2015 | 37 | 2015 |
Ailelerdeki Yanlış Başarı Algılamasının Öğrenciler Üzerindeki Etkiler M Başar Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2001 | 37 | 2001 |
The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching-learning process: The case of Uşak City. D AKAN, M Basar Mevlana International Journal of Education 3 (4), 2013 | 35 | 2013 |
Bilim şenliği etkinliklerinin öğrenci veli ve öğretmen görüşlerine göre incelenmesi M Başar, C Doğan, N Şener, ZG Doğan Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 11 (2), 132-147, 2018 | 30 | 2018 |
Sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışlarının yönetiminde örtük program (Uşak ili örneği) M Başar PQDT-Global, 2011 | 29 | 2011 |
The beliefs of teachers toward mental illness GÜR KAMER, Ş NURCAN, K LEYLA, Z CETİNDAG, M BAŞAR Procedia Social and Behavioral Sciences 47, 1146-1152, 2012 | 27 | 2012 |
İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri M BAŞAR, HMT GÜRBÜZ Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları 8 (1), 1-20, 2020 | 26 | 2020 |
İlk ve orta öğretim öğrencilerinin zorba davranişlara başvurma düzeyleri ve bu davranişlari öğrenme ortamlari üzerine bir araştirma M Başar, Ö Çetin Education Sciences 8 (4), 471-488, 2013 | 26 | 2013 |
Öğrencilerin Matematik Korkusunun İncelenmesi M Başar, MC Doğan Turkish Journal of Educational Studies 7 (3), 1-26, 2020 | 22 | 2020 |
Okul Öncesi Eğitime 5-6 Yaşında Başlayan Çocuklar İle 3-4 Yaşında Başlayan Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi (Uşak İli Örneği). M Yalçın, M Başar, A Çetinkaya Usak University Journal of Social Sciences/Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler …, 2013 | 22 | 2013 |
İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi M Başar, C Doğan, N Şener, Ö Uzun, H Topal Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 1-17, 2018 | 20 | 2018 |
Örtük program çerçevesinde okul yöneticilerinin yönetsel uygulamalarının değerlendirilmesi M Başar, D Akan, İ Çankaya Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (1), 239-263, 2014 | 20 | 2014 |
Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavının (TEOGS) Öğretmen VE Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi Z Batur, M Başar, E Şaşmaz Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama 7 (14), 37-53, 2016 | 18 | 2016 |