Follow
Halil Korkmaz
Halil Korkmaz
Verified email at comu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Duygusal Emek Davranışlarının Tükenmişlik Ve İşten Ayrılma Niyeti İle İlişkisi: Yiyecek İçecek Çalışanları Üzerinde Bir Araştırma-Emotıonal Labor, Burnout And Intentıon To Quıt …
H Korkmaz, S Sünnetçioğlu, M Koyuncu
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7 (12), 14-33, 2015
702015
Lisans Düzeyindeki Turist Rehberliği Öğrencilerinin Mesleki Tutumlarına Yönelik Bir Araştırma
Ö Tolga, H Korkmaz, L Atay
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi 12 (2), 2015
422015
Yiyecek ve İçecek İşletmelerindeki Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti Üzerinde Etkisi: Bozcaada’da Dineserv Modeliyle Bir Araştırma
M Aksu, H Korkmaz, S Sünnetçioğlu
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (35), 11-18, 2016
39*2016
Konaklama İşletmelerinde Algılanan Örgüt Kültür Tipinin Çalışanların Sosyal Kaytarma Davranışlarını Algılamasına Etkisi Üzerine Bir Araştırma
S Sünnetçioğlu, H Korkmaz, M Koyuncu
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (28), 2014
392014
Müşteri Memnuniyetinde Kano Modeli: Türkiye’deki Havayolu Yolcuları Örneği
H Korkmaz, İ Giritlioğlu, C Avcıkurt, N Albuz
9th International Conference: New Perspectives in Tourism And Hospitality …, 2014
312014
An evaluation on smart tourism
P Yalçınkaya, L Atay, H Korkmaz
China-USA Business Review 17 (6), 308-315, 2018
272018
Havayolları İç Hatlarda Algılanan Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyeti ve Tekrar Satın Alma Davranışına Etkisi
H Korkmaz, İ Giritlioğlu, C Avcıkurt
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi (JOISS) 5 (2), 248-265, 2015
252015
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama ve Çevre Sertifikalarının Değerlendirilmesi
AGH Korkmaz, L Atay
Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 9 (4), 113-126, 2017
222017
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama ve Çevre Sertifikalarının Değerlendirilmesi
H Korkmaz, L Atay
17. Ulusal Turizm Kongresi, 700-713, 2016
222016
Troya müzesi elektronik ziyaretçi yorumlarının hizmet özellikleri, memnuniyet ve tavsiye açısından incelenmesi
H Korkmaz
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 4 (1), 43-56, 2020
212020
The Role of Cittaslow in Destination branding: the case of Seferihisar
H Korkmaz, O Mercan, L Atay
Current Issues of Tourism Research 4 (1), 5-10, 2014
202014
Turist rehberlerinin sorunları üzerine nitel bir araştırma: Çanakkale örneği
HS BÜYÜKTEPE, S Gökdemir, H Korkmaz
Journal of Travel and Tourism Research, 94-117, 2019
172019
Müze Tanıtım Faaliyetleri ve Ziyaretçi Deneyiminin Değerlendirilmesi: Troya Müzesi Örneği (An Evaluation of Museum Promotional Activities and Visitor Experiences: The Museum of …
H KORKMAZ, U SAVAŞCI, B AYDIN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 7 (4), 3156-3173, 2019
162019
OTEL İŞLETMELERİNDE YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMALARININ REKABET AVANTAJINA VE İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİ
H Korkmaz, A Lütfi
Sosyal ve beşeri bilimler araştırmaları dergisi 17 (38), 176-203, 2017
152017
Önlisans Öğrencilerinin Yeşil Reklama İlişkin Algılarının Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
H Cinnioğlu, L Atay, H Korkmaz
Journal of Yaşar University 11 (43), 198-210, 2016
132016
Lisans Düzeyinde Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Sektöre Yönelik Görüşleri Ve Kariyer Beklentileri Arasındaki İlişki
H Korkmaz, N Gürol, C Avcıkurt
Turizm Eğitimi Konferansı, 120-134, 2012
112012
Turizm Egitimi Alan Üniversite Ögrencilerinin Turistik Tüketici Kapsamında Gece Kulüplerinden Beklentilerinin Kano Modeli’ne Göre Sınıflandırılması
İ Giritlioğlu, H Korkmaz
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 14 (4), 153-165, 2014
62014
Yerel Halkın Sürdürülebilir Yerel Kalkınma Açısından Sakin Şehir Değerlendirmesi: Seferihisar Örneği
S Sünnetçioğlu, H Korkmaz, F Özkök
Eko-Gastronomi Dergisi 1 (1), 143-161, 2014
62014
OTEL İŞLETMELERİNDE YİYECEK İÇECEK ÇALIŞANLARININ DUYGUSAL EMEK DÜZEYLERİNİN DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
H KORKMAZ
Al Farabi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 180-192, 2019
42019
Otel İşletmelerinde Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Rekabet Avantajına Etkisi
H Korkmaz
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016
42016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20