Follow
Semra Güven
Semra Güven
Eğitim Blimleri Doçenti, Gazi Üniversitesi
No verified email
Title
Cited by
Cited by
Year
Sınıf öğretmenlerinin yeni ilköğretim ders programlarının uygulanmasına ilişkin görüşleri
S Güven
Milli Eğitim Dergisi, 2008
2052008
İlköğretim hayat bilgisi dersi ders ve öğrenci çalışma kitaplarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
S Güven
Eğitim ve Bilim 35 (156), 2010
1102010
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME DERSİNİN KAZANDIRDIĞI YETERLİKLER YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ)
S Güven
Türk eğitim Bilimleri dergisi 4 (2), 165-179, 2006
1042006
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede kullandıkları yöntem ve tekniklerin belirlenmesi
S Güven
Çağdaş Eğitim Dergisi, 2002
802002
New primary education course programmes and entrepreneurship
S Güven
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 265-270, 2009
562009
Öğretim ilke ve yöntemleri
S Güven, MA Özerbaş
Ankara: Pegem, 2018
41*2018
İlköğretim ikinci kademe öğretmenlerinin sınıf yönetimi etkinliklerine ilişkin öğrenci algıları
S Güven, M Akdağ
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 29 (29), 69-80, 2002
372002
İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARININ ÖĞRENCİYE KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
S Güven
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 355-374, 2013
362013
Argümantasyon yönteminin kullanıldığı deneysel çalışmaların analizi: bir meta-sentez çalışması
A İnam, S Güven
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 5 (1 …, 2019
292019
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
S GÜVEN
Education Sciences 5 (1), 49-57, 2010
262010
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki
B Uluçay, S GÜVEN
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education …, 2017
202017
Türk milli eğitim şûralarında alınan kararların incelenmesi
Z Kılıç, S GÜVEN
The Journal of International Social Research 10 (53), 2017
182017
Yapılandırmacı eğitim yaklaşımına göre hazırlanan 2004 ilköğretim hayat bilgisi dersi programının uygulanmasında sınıf öğretmeninin rolü
S Güven
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler. Denizli: Pamukkale …, 2005
172005
Program geliştirme
S Güven
Öğretimde Planlama, Uygulama ve Değerlendirme. Elazığ: Üniversite Kitabevi, 2004
172004
HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
S GÜVEN, MA PÜSKÜLLÜ
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 3 (2 …, 2017
162017
Hayat bilgisi öğretimi
S Güven, S Kaymakcı
Pegem Atıf İndeksi, 001-526, 2016
162016
Hayat bilgisi dersinde kullanılan öğretim yöntemlerinin etkililiği konusunda yapılan lisansüstü tezlerin içerik analizi
S Güven, Z Kılıç
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (2), 200-223, 2017
132017
TÜRKİYE’DE MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARIYLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ
S Güven, Ö Kahveci, Y Öztürk, Ö Akın
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 2 (1 …, 2016
102016
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi ve disiplini konusundaki yeterlilikleri ve eğitim ihtiyaçları
S GÜVEN
Öğretmen Dünyası Dergisi 226, 1998
101998
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ OKUMA METİNLERİNİN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ.
S Güven, N YILDIRIM
Journal of International Social Research 12 (66), 2019
82019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20