Sınıf öğretmenlerinin yeni ilköğretim ders programlarının uygulanmasına ilişkin görüşleri S Güven Milli Eğitim Dergisi, 2008 | 200 | 2008 |
İlköğretim hayat bilgisi dersi ders ve öğrenci çalışma kitaplarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi S Güven Eğitim ve Bilim 35 (156), 2010 | 108 | 2010 |
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME DERSİNİN KAZANDIRDIĞI YETERLİKLER YÖNÜNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ (İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ) S Güven Türk eğitim Bilimleri dergisi 4 (2), 165-179, 2006 | 104 | 2006 |
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirmede kullandıkları yöntem ve tekniklerin belirlenmesi S Güven Çağdaş Eğitim Dergisi, 2002 | 80 | 2002 |
New primary education course programmes and entrepreneurship S Güven Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 265-270, 2009 | 56 | 2009 |
Öğretim ilke ve yöntemleri S Güven, MA Özerbaş Ankara: Pegem, 2018 | 41* | 2018 |
İlköğretim ikinci kademe öğretmenlerinin sınıf yönetimi etkinliklerine ilişkin öğrenci algıları S Güven, M Akdağ Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 29 (29), 69-80, 2002 | 37 | 2002 |
İLKÖĞRETİM DERS PROGRAMLARININ ÖĞRENCİYE KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ S Güven Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 355-374, 2013 | 35 | 2013 |
Argümantasyon yönteminin kullanıldığı deneysel çalışmaların analizi: bir meta-sentez çalışması A İnam, S Güven The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 5 (1 …, 2019 | 29 | 2019 |
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ GİRİŞİMCİLİK ÖZELLİKLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ S GÜVEN Education Sciences 5 (1), 49-57, 2010 | 26 | 2010 |
Ortaokul öğrencilerinin matematik dersi motivasyon düzeyleri ile algılanan öğretmen yakınlığı arasındaki ilişki B Uluçay, S GÜVEN Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi (Journal of Research in Education …, 2017 | 20 | 2017 |
Türk milli eğitim şûralarında alınan kararların incelenmesi Z Kılıç, S GÜVEN The Journal of International Social Research 10 (53), 2017 | 18 | 2017 |
HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ S GÜVEN, MA PÜSKÜLLÜ The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 3 (2 …, 2017 | 16 | 2017 |
Hayat bilgisi öğretimi S Güven, S Kaymakcı Pegem Atıf İndeksi, 001-526, 2016 | 16 | 2016 |
Program geliştirme S Güven Öğretimde Planlama, Uygulama ve Değerlendirme. Elazığ: Üniversite Kitabevi, 2004 | 16 | 2004 |
Yapılandırmacı eğitim yaklaşımına göre hazırlanan 2004 ilköğretim hayat bilgisi dersi programının uygulanmasında sınıf öğretmeninin rolü S Güven XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Bildiriler. Denizli: Pamukkale …, 2005 | 15 | 2005 |
Hayat bilgisi dersinde kullanılan öğretim yöntemlerinin etkililiği konusunda yapılan lisansüstü tezlerin içerik analizi S Güven, Z Kılıç Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (2), 200-223, 2017 | 13 | 2017 |
TÜRKİYE’DE MİKRO ÖĞRETİM UYGULAMALARIYLA İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ S Güven, Ö Kahveci, Y Öztürk, Ö Akın The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences 2 (1 …, 2016 | 10 | 2016 |
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi ve disiplini konusundaki yeterlilikleri ve eğitim ihtiyaçları S GÜVEN Öğretmen Dünyası Dergisi 226, 1998 | 10 | 1998 |
ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ OKUMA METİNLERİNİN DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. S Güven, N YILDIRIM Journal of International Social Research 12 (66), 2019 | 8 | 2019 |