Dijital yerliler, dijital göçmenler ve sınıf yönetimi İB Arabaci, M Polat Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (47), 11-20, 2013 | 131 | 2013 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin bilimsel araştırmaya yönelik tutumları M Polat Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2014 (18), 77-90, 2014 | 83* | 2014 |
Yabancılaşma, kurumsal değerler ve duygu yönetimi denklemi M Polat, T Yavaş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 218 - 224, 2012 | 67 | 2012 |
Administrators’ power usage styles and their impact on the organizational culture in colleges of education: A case study K Özcan, İH Karataş, Ç Çağlar, M Polat Educational Sciences: Theory & Practice 14 (2), 560-569, 2014 | 56* | 2014 |
Öğretmen adaylarında okula yabancılaşma ve akademik öz-yeterlik: Bir CHAID analizi incelemesi M Polat, M Dilekmen, AF Yasul Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 214-232, 2015 | 43 | 2015 |
Liderliğin kısa tarihi ve açık liderlik M Polat, İB Arabacı Route Educational and Social Science Journal 2 (1), 207-232, 2015 | 36* | 2015 |
Why do students cheat in examinations in Turkey? A meta‐synthesis study M Polat Journal of Educational Sciences Research 7 (1), 203‐222, 2017 | 34* | 2017 |
Eğitim fakültesi 4.sınıf öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine ilişkin tutumları:Muş Alparslan Üniversitesi örneği İ Kesen, M Polat Eğitimde Kuram ve Uygulama 10 (2), 556-578, 2014 | 33* | 2014 |
Eğitimde açık liderlik ve sosyal ağlar M Polat, İB Arabacı Zeitschrift für die Welt der Türken Journal of World of Turks 6 (1), 257-275, 2014 | 33 | 2014 |
Türkiye'de eğitim fakültelerine öğrenci alım ölçütlerini yeniden düşünmek: Karşılaştırmalı bir yaklaşım M Polat, İB Arabacı Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 1 (3), 77 - 83, 2012 | 32 | 2012 |
Okullarda bir performans değerlendirme aracı olarak e-portfolyo kullanımına yönelik ilköğretim öğretmenlerinin görüşleri M Polat, Y Köse Bilgisayar ve Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (1), 59-82, 2013 | 28* | 2013 |
Okul yöneticilerinin rehberlik hizmetlerine bakış açıları üzerine okul rehber öğretmenlerinin görüşleri H Karataş, M Polat Anemon Muş Alparslan Üni̇versi̇tesi̇ Sosyal Bi̇li̇mler Dergisi 1 (1), 105 - 123, 2013 | 24* | 2013 |
Eğitim bilimlerinde PLS-SEM yaklaşımının kullanılabilirliği ve bir uygulama M Polat International Social Sciences Studies Journal 4 (25), 5325-5337, 2018 | 23* | 2018 |
Derslerde Akıllı Telefon Siber Aylaklığı Ölçeği (DATSAÖ): Üniversite öğrencileri için bir ölçek uyarlama çalışması M Polat Social Sciences Studies Journal (SSSJournal) 4 (21), 3114-3127, 2018 | 22* | 2018 |
Okullarda örgütsel öğrenme engellerinin vignette tekniği İle incelenmesi M Turhan, S Karabatak, M Polat Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 10 (1), 66-83, 2014 | 22 | 2014 |
Organizational development and quantum organizations T Yavaş-Taşdelen, M Polat International J. Soc. Sci. & Education 5 (4), 570-579, 2015 | 21* | 2015 |
İlköğretim öğretmenlerinin farklılıkların yönetimine yönelik algıları (Muş ili örneği) M Boydak Özan, M Polat e-International Journal of Educational Research 4 (4), 55-77, 2013 | 21 | 2013 |
Açık liderlik ölçeğinin geliştirilmesi M Polat, İB Arabacı Kastamonu Eğitim Dergisi 24 (1), 79-96, 2016 | 20* | 2016 |
Enformasyon kuramı bağlamında sosyal ağlar, örgütsel belirsizlik ve eğitim: Kavramsal bir analiz M Polat, İB Arabacı Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 8 (37), 797-809, 2015 | 20 | 2015 |
Emrullah Efendi ve Satı Bey’den günümüze: Eğitimde yenileşme sorunsalı M Polat, İB Arabacı Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 35-43, 2015 | 19 | 2015 |