Takip et
Hasan Uştu
Hasan Uştu
Milli Eğitim Bakanlığı
Doğrulanmış e-posta adresi yok
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin Mesleki Gelişime Yönelik Algılarına İlişkin Nitel Bir Araştırma
H Uştu, A Mentiş Taş, B Sever
Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi 1, 15-23, 2016
852016
Tükenmişliğin Mesleğe Bağlılıkla İlişkisi: Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma
S TÜMKAYA, U Hasan
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 2016
422016
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Bağlılık, İşten Ayrılma Niyeti ve Bazı Sosyo-Demografik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılığı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
H Uştu, S Tümkaya
İlköğretim Online 16 (3), 2017
402017
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Bağlılık, İşten Ayrılma Niyeti ve Sosyo Demografik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılığı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi
H Uştu
Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2014
382014
İlkokul düzeyinde bütünleşik STEM/STEAM etkinliklerinin uygulanması: Sınıf öğretmenleriyle bir eylem araştırması
H Uştu
PQDT-Global, 2019
172019
Integration of Art into STEM education at primary schools: An action research study with primary school teachers
H Uştu, T Saito, A Mentiş Taş
Systemic Practice and Action Research 35 (2), 253-274, 2022
122022
Examination of the Relationship between Teacher Candidates' Emotional Intelligence and Communication Skills.
TC Ozkaral, H Ustu
Journal of Education and Learning 8 (5), 232-240, 2019
82019
Preparing and implementing successful STEM/STEAM activities in primary schools: A participatory action research with primary school teachers
H Uştu
Unpublished Phd Thesis, Necmettin Erbakan University, Konya, 2019
62019
Predictors of primary school teachers’ organizational commitment and detecting teachers’ organizational commitment, occupational commitment and intent to leave levels [Sınıf …
H Uştu, S Tümkaya
Ankara University, 2017
62017
A qualitative study about the perceptions of teachers on professional development
H Uştu, AM Taş, B Sever
Electronic Journal of Occupational Improvement and Research 4 (1), 15-23, 2016
52016
BARRIERS AND NEEDS FOR SUCCESSFUL STEM IMPLEMENTATION IN PRIMARY SCHOOLS: A CASE STUDY WITH TURKISH PRIMARY SCHOOL TEACHERS.
H Uştu
International Journal of Eurasian Education & Culture 7 (18), 2022
32022
Sınıf öğretmenlerinin mesleki bağlılık, işten ayrılma niyeti ve bazı sosyo demogfik özelliklerinin örgütsel bağlılığı yordama düzeylerinin incelenmesi
H Uştu
Yüksek lisans tezi. Adana: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
32013
Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Uygulanan Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri
H Uştu, E Yüceer, T Canik
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 6 (2), 152-178, 2021
2021
Tecrübe Edilen ve İdealde Okulda Eğitim: Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları
H Uştu, E Yüceer, T Canik
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 972-1011, 2021
2021
DİSİPLİNLERARASI ÖĞRETİM: İLKOKULLARDA STEM EĞİTİMİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN YAKLAŞIMLAR
U Hasan, AM TAŞ
Çukurova Araştırmaları Dergisi, 248-257, 2020
2020
Disiplinlerarası öğretim: ilkokullarda STEM eğitiminin bütünleştirilmesine yönelik yaklaşımlar
H Uştu, A Mentiş Taş
Çukurova Araştırmaları Dergisi 6 (2), 248-257, 2020
2020
BARRIERS AND NEEDS FOR SUCCESSFUL STEM IMPLEMENTATION IN PRIMARY SCHOOLS: A CASE STUDY WITH TURKISH PRIMARY SCHOOL TEACHERS
U Hasan
Tükenmişliğin Mesleğe Bağlılıkla İlişkisi: Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma The Relationship Between Occupational Commitment and Burnout Syndrome: A Survey on Primary …
S TÜMKAYA, U Hasan
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–18