Öğretmenlerin Mesleki Gelişime Yönelik Algılarına İlişkin Nitel Bir Araştırma H Uştu, A Mentiş Taş, B Sever Elektronik Mesleki Gelişim ve Araştırma Dergisi 1, 15-23, 2016 | 85 | 2016 |
Tükenmişliğin Mesleğe Bağlılıkla İlişkisi: Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma S TÜMKAYA, U Hasan Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (1), 2016 | 42 | 2016 |
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Bağlılık, İşten Ayrılma Niyeti ve Bazı Sosyo-Demografik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılığı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi H Uştu, S Tümkaya İlköğretim Online 16 (3), 2017 | 40 | 2017 |
Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Bağlılık, İşten Ayrılma Niyeti ve Sosyo Demografik Özelliklerinin Örgütsel Bağlılığı Yordama Düzeylerinin İncelenmesi H Uştu Yüksek Lisans Tezi, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Adana, 2014 | 38 | 2014 |
İlkokul düzeyinde bütünleşik STEM/STEAM etkinliklerinin uygulanması: Sınıf öğretmenleriyle bir eylem araştırması H Uştu PQDT-Global, 2019 | 17 | 2019 |
Integration of Art into STEM education at primary schools: An action research study with primary school teachers H Uştu, T Saito, A Mentiş Taş Systemic Practice and Action Research 35 (2), 253-274, 2022 | 12 | 2022 |
Examination of the Relationship between Teacher Candidates' Emotional Intelligence and Communication Skills. TC Ozkaral, H Ustu Journal of Education and Learning 8 (5), 232-240, 2019 | 8 | 2019 |
Preparing and implementing successful STEM/STEAM activities in primary schools: A participatory action research with primary school teachers H Uştu Unpublished Phd Thesis, Necmettin Erbakan University, Konya, 2019 | 6 | 2019 |
Predictors of primary school teachers’ organizational commitment and detecting teachers’ organizational commitment, occupational commitment and intent to leave levels [Sınıf … H Uştu, S Tümkaya Ankara University, 2017 | 6 | 2017 |
A qualitative study about the perceptions of teachers on professional development H Uştu, AM Taş, B Sever Electronic Journal of Occupational Improvement and Research 4 (1), 15-23, 2016 | 5 | 2016 |
BARRIERS AND NEEDS FOR SUCCESSFUL STEM IMPLEMENTATION IN PRIMARY SCHOOLS: A CASE STUDY WITH TURKISH PRIMARY SCHOOL TEACHERS. H Uştu International Journal of Eurasian Education & Culture 7 (18), 2022 | 3 | 2022 |
Sınıf öğretmenlerinin mesleki bağlılık, işten ayrılma niyeti ve bazı sosyo demogfik özelliklerinin örgütsel bağlılığı yordama düzeylerinin incelenmesi H Uştu Yüksek lisans tezi. Adana: Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013 | 3 | 2013 |
Sınıf Öğretmenlerinin Pandemi Döneminde Uygulanan Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Görüşleri H Uştu, E Yüceer, T Canik İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi 6 (2), 152-178, 2021 | | 2021 |
Tecrübe Edilen ve İdealde Okulda Eğitim: Sınıf Öğretmenlerinin Metaforik Algıları H Uştu, E Yüceer, T Canik Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 19 (2), 972-1011, 2021 | | 2021 |
DİSİPLİNLERARASI ÖĞRETİM: İLKOKULLARDA STEM EĞİTİMİNİN ENTEGRASYONUNA İLİŞKİN YAKLAŞIMLAR U Hasan, AM TAŞ Çukurova Araştırmaları Dergisi, 248-257, 2020 | | 2020 |
Disiplinlerarası öğretim: ilkokullarda STEM eğitiminin bütünleştirilmesine yönelik yaklaşımlar H Uştu, A Mentiş Taş Çukurova Araştırmaları Dergisi 6 (2), 248-257, 2020 | | 2020 |
BARRIERS AND NEEDS FOR SUCCESSFUL STEM IMPLEMENTATION IN PRIMARY SCHOOLS: A CASE STUDY WITH TURKISH PRIMARY SCHOOL TEACHERS U Hasan | | |
Tükenmişliğin Mesleğe Bağlılıkla İlişkisi: Sınıf Öğretmenleri Üzerine Bir Araştırma The Relationship Between Occupational Commitment and Burnout Syndrome: A Survey on Primary … S TÜMKAYA, U Hasan | | |