Takip et
Emrah Higde
Emrah Higde
Associate professor of science education
adu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effects of the inquiry-based learning method on students’ achievement, science process skills and attitudes towards science: A meta-analysis science
H AKTAMIŞ, E HİĞDE, B ÖZDEN
Journal of Turkish Science Education 13 (4), 248-261, 2016
1432016
Fen eğitiminde kullanılan argümantasyon modellerinin değerlendirilmesi
H AKTAMIŞ, E Hiğde
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (35), 136-172, 2015
91*2015
Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyon temelli fen derslerinin incelenmesi: Eylem araştırması
E Hiğde, H Aktamış
İlköğretim Online 16 (1), 2017
71*2017
Fen Bilimleri Derslerinde Kullanılan Argümantasyon Düzeyinin Belirlenmesi
R OZCAN, H AKTAMIŞ, E HİĞDE
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 43 (43), 93-106, 2018
61*2018
The effects of STEM activities on students’ STEM career interests, motivation, science process skills, science achievement and views
E Hiğde, H Aktamış
Thinking Skills and Creativity 43, 101000, 2022
542022
Turkish pre-service science teachers' awareness, beliefs, values, and behaviours pertinent to climate change
E Higde, C Oztekin, E Sahin
International Research in Geographical and Environmental Education 26 (3 …, 2017
492017
Exploring the self-confidence of preservice science and physics teachers towards technological pedagogical content knowledge
MB Uçar, C Demir, E Hiğde
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3381-3384, 2014
362014
The investigation of self-efficacy of pre-service science teachers and pre-service physics teachers towards web pedagogical content knowledge regarding internet use habits
E Hiğde, MB Uçar, C Demir
Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 3395-3399, 2014
232014
Ortaokul 7. sınıf öğrencileri için hazırlanan STEM etkinliklerinin farklı değişkenlere yönelik etkisinin incelenmesi
E Hiğde
Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018
20*2018
Ortaokul öğrencilerinin üstbiliş farkındalıklarının ve bilimin doğasına yönelik görüşlerinin cinsiyet ve akademik başarılarına göre incelenmesi
N Yenice, B Özden, E Hiğde
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 36 (2), 1-18, 2017
182017
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN VE YARATICILIKLARININ İNCELENMESİ
H Aktamış, E Hiğde
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 49-65, 2016
132016
Probleme dayalı harmanlanmış öğrenme ortamının etkililiğinin ve öğrencilerin tutumlarının incelenmesi
E HİĞDE, H AKTAMIŞ
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 81-103, 2021
102021
Reflection of explicit-reflective argumentation based and explicit-reflective nature of science teaching on prospective science teachers’ written arguments
E Hiğde, H Aktamış
Cukurova University Faculty of Education Journal 46 (1), 39-84, 2017
8*2017
Argümantasyon nedir
H Aktamış, E Hiğde
Örnek etkinliklerle fen eğitiminde argümantasyon, 7-27, 2017
82017
Identifying determinants of pro-environmental behaviours: a case for climate change
E Hiğde
Middle East Technical University, 2014
82014
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Stem Alanlarına Yönelı̇k Tutumlarının ve Stem Öğretı̇mı̇ Yönelı̇mlerı̇nı̇n Farklı Değı̇şkenler Açısından İncelenmesı̇
E HİĞDE, H AKTAMIŞ, T ARABACIOĞLU, HC ŞEN, Ö Deniz, E YAZICI
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 6 (1), 34-56, 2020
72020
Astronomiyi Öğrenelim-Uzayı Keşfedelim Kampı Öğrencilerin Astronomi Hakkındaki Kavramsal Bilgilerini Değiştirdi Mi?
H Aktamış, E Acar, E Hiğde
Kastamonu Eğitim Dergisi 26 (2), 523-533, 2018
72018
STEM ALANLARINA VE ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TUTUMLARI İNCELEYEN MODEL ÇALIŞMASI
E HİĞDE, F KELEŞ, H AKTAMIŞ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 20 (2), 1145-1160, 2020
62020
An Interdisciplinary Renewable Energy Education: Investigating the Influence of STEM Activities on Perception, Attitude, and Behavior
E Hiğde
Journal of Science Learning 5 (2), 373-385, 2022
42022
Bilimsel Argümantasyon Testinin Türkçe’ye Uyarlanması
E HİĞDE, H AKTAMIŞ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 12 (1 …, 2018
4*2018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20