Development and validation of an educational robot attitude scale (ERAS) for secondary school students B Sisman, D Gunay, S Kucuk Interactive Learning Environments 27 (3), 377-388, 2019 | 6 | 2019 |
Bilgi ve iletişim teknolojileri okuryazarlğı D Günay, B Şişman AD Ö. ve Özçelik ve MN Tuğluk (Ed.), Eğitimde ve endüstride 21, 271-290, 2018 | 3 | 2018 |
ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ, İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI VE HAYEF ÖRNEĞİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞİŞEN ÖĞRETMEN ROLLERİ ALGISI D GÜNAY Hasan Ali Yücel Egitim Fakültesi Dergisi 13 (3), 17, 2016 | 3 | 2016 |
The exploration of tasks in the 4th grade ELT coursebook used in state primary schools in Turkey D Günay, Ö lker Etuş Master’s thesis, İstanbul University, İstanbul, Turkey). Retrieved from …, 2007 | 3 | 2007 |
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Okuryazarlığı D Günay, B Şişman | 3* | |
Who Populates the Visual Landscape of the ELT Coursebooks?: A Photo Analytical Exploration GÜ Devrim Journalism 5 (8), 388-404, 2015 | 2 | 2015 |
The ENROPE Project for Junior Researchers in the Field of Plurilingualism and Education E Group Humboldt-Universität zu Berlin, 2021 | | 2021 |
CROSS-LINGUISTIC EXPLORATION OF TENSE AND MODALITY IN TWO DIFFERENT NARRATIONS OF THE HERCULES MYTH. D GÜNAY Journal of Hasan Ali Yücel Faculty of Education/Hasan Ali Yücel Egitim …, 2012 | | 2012 |
A CROSS-LINGUISTIC EXPLORATION OF TENSE AND MODALITY IN TWO DIFFERENT NARRATIONS OF THE HERCULES MYTH/HERKÜL MITININ IKI FARKLI ANLATIMINDA ZAMAN VE KIPSELLIGIN KARSILASTIRMALI … D Günay Hasan Ali Yücel Egitim Fakültesi Dergisi 9 (2), 17, 2012 | | 2012 |
Perspectives on Identity Representation in Intermediate Level English Language Teaching Coursebooks used in Turkey D Günay | | 2012 |
Re-considering the Pedagogic Value of Tasks for the Turkish ELT Context D GÜNAY | | 2012 |
ÖĞRENEN ÖZERKLİĞİ, İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNE YANSIMALARI VE HAYEF ÖRNEĞİNDE ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞİŞEN ÖĞRETMEN ROLLERİ ALGISI D GÜNAY | | |
HERKÜL MİTİNİN İKİ FARKLI ANLATIMINDA ZAMAN VE KİPSELLİĞİN KARŞILAŞTIRMALI DİLBİLİMSEL İNCELEMESİ D GÜNAY HAYEF Journal of Education 9 (2), 17-34, 0 | | |