Takip et
taner dalgın
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kirsal Kalkinmada Yeni Bir Yaklaşim Kirsal Turizm ve Türkiye’ye Yönelik Teorik Bir Çalişma
H Çeken, L Karadağ, T Dalgın
Artvin Çoruh Üniversitesi Orman Fakültesi Dergisi 8 (1), 1-14, 2007
250*2007
Bir alternatif turizm türü olarak kırsal turizmin gelişimini etkileyen faktörler ve kırsal turizmin etkileri
H Çeken, T DALGIN, N ÇAKIR
International Journal of Social and Economic Sciences 2 (2), 11-16, 2012
1162012
Atfetme teorisi: Öğrencilerin başarı ve başarısızlıklarını değerlendirmedeki atfetme farklılıkları
Y KIZGIN, T DALGIN
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi 8 (15), 61-77, 2012
832012
TURİZM TALEBİNE BAĞLI OLARAK ULUSLAR ARASI TURİZM HAREKETLERİNDEKİ GELİŞMELER
H Çeken, L Ateşoğlu, T Dalgin, L Karadağ
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 7 (26), 71-85, 2008
692008
Agro-turizm ve kırsal kalkınma ilişkisi: Muğla yöresindeki agro-turizm alanlarında bir araştırma
M Civelek, T Dalgın, H Çeken
Turizm Akademik Dergisi 1 (1), 15-28, 2014
672014
Sürdürülebilir kültür turizmi: Efes örneği
S Eser, T Dalgin, H Çeken
Ege Coğrafya Dergisi 19 (2), 27-34, 2010
672010
Küreselleşme ve uluslararasi turizm arasindaki ilişki
H Çeken, T DALGIN, L Karadağ
Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 21-36, 2009
672009
İNANÇ TURİZMİ POTANSİYELİ AÇISINDAN ANTAKYA’NIN DEĞERLENDİRİLMESİ
T DALGIN, İ EYKAY, H ÇEKEN
Journal of Life Economics, 59-74, 2015
56*2015
Kırsal turizmin gelişimi konusunda yerel halkın algıları: Fethiye yöresi örneği
H Çeken, U Metin, T DALGIN
Turar Turizm ve Araştırma Dergisi 1 (1), 4-28, 2012
492012
Liderlik davranışlarının işgörenler tarafından algılanması ve işgörenlerin iş tatmini ve örgütsel bağlılığı üzerine etkileri: Marmaris yöresindeki beş yıldızlı otel işletmeleri …
T Dalgın
Yayımlanmış Yüksek Lisans Tezi, Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
412008
Restoran işletmeleri web sitelerinin içerik analizi: Marmaris-Bodrum örneği
T DALGIN, L Karadağ
AİBÜ Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (2), 133-150, 2013
402013
Turizm pazarlamasında sosyal medya, turizm işletmeleri üzerine bir araştırma: Muğla örneği. 14
M Civelek, T Dalgın
Ulusal Turizm Kongresi 5 (8), 2013
392013
FESTİVALLERİN BİR KIRSAL TURİZM ÇEKİCİLİĞİ OLARAK ÖNEMİ.
T DALGIN, O Atak, H Çeken
Journal of International Social Research 9 (47), 2016
372016
Türkiye’de turizm girişimciliğinin gelişimi ve turizmle ilgili sağlanan teşvikler
T DALGIN, L KARADAĞ, Z BİNGÖL
Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 174-184, 2015
342015
Yöneticilerin liderlik davranışlarının örgütsel vatandaşlık davranışı üzerindeki etkisi ve örgütsel adalet algısının düzenleyici rolü: Muğla konaklama sektörü örneği
T Dalgin
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
342015
ÇALIŞANLARIN ATFETME EĞİLİMLERİNİN ÖRGÜTSEL SİNİZM DAVRANIŞLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: SAĞLIK ÇALIŞANLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
S Taslak, T DALGIN
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi 16 (34), 139-158, 2015
332015
Geleneksel festivallerin kırsal turizm üzerindeki etkiler: Denizli-Honaz Kiraz festivali örneği
E Yemenoğlu, T DALGIN, H Çeken
International Journal of Social and Economic Sciences 3 (1), 16-21, 2013
302013
Tarım turizmi uygulamaları ve pazarlama modelleri: Türkiye için bir model önerisi
MC Oruç, T DALGIN, H ÇEKEN
International Journal of Social and Economic Sciences 5 (2), 40-45, 2015
272015
Algılanan liderlik tarzı ve örgütsel bağlılık ilişkisi, marmaris’ te yer alan beş yıldızlı otel işletmeleri üzerinde bir uygulama
C Topaloğlu, T Dalgın
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 16 (29), 277-301, 2013
212013
Agro-turizm ve sürdürülebilirlik ilişkisi: Muğla yöresindeki TaTuTa çiftliklerinde bir araştırma
M CİVELEK, T DALGIN, H ÇEKEN
Journal of Tourism & Gastronomy Studies 1 (3), 22-32, 2013
212013
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20