Loading...
The system can't perform the operation now. Try again later.
Citations per year
Duplicate citations
The following articles are merged in Scholar. Their
combined citations
are counted only for the first article.
Merged citations
This "Cited by" count includes citations to the following articles in Scholar. The ones marked
*
may be different from the article in the profile.
Add co-authors
Co-authors
Follow
New articles by this author
New citations to this author
New articles related to this author's research
Email address for updates
Done
My profile
My library
Metrics
Alerts
Settings
Sign in
Sign in
Get my own profile
Cited by
View all
All
Since 2019
Citations
229
170
h-index
3
3
i10-index
3
3
0
40
20
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
1
12
13
28
39
36
29
26
35
5
Co-authors
Mehmet Arif ÖZERBAŞ
Prof. Dr. Gazi Üniversitesi
Verified email at gazi.edu.tr
Gülşah BAŞOL
Verified email at gop.edu.tr
Gülgün Bangir Alpan
Eğitim Bilimleri Gazi Üniversitesi (Prof.Dr.)
Verified email at gazi.edu.tr
Follow
Abdullah Bedir Kaya
Hitit Üniversitesi
Verified email at hitit.edu.tr
ölçek geliştirme
eğitim teknolojisi
21. yy becerileri
Articles
Cited by
Co-authors
Title
Sort
Sort by citations
Sort by year
Sort by title
Cited by
Cited by
Year
Çevrimiçi oyun bağımlılığı ölçeğinin geliştirilmesi: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
AB Kaya
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
, 2013
153
2013
Öğretim Tasarımı Çalışmalarının İçerik Analizi: ADDIE Modeli Örneklemi
MA ÖZERBAŞ, AB Kaya
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 15 (1), 26-42
, 2017
46
2017
Motives and consequences of online game addiction: A scale development study
G Başol, AB Kaya
Archives of Neuropsychiatry 55 (3), 225
, 2018
29
2018
Oyunlaştırılmış Kodlama Eğitimi: Öğrenme Yönetim Sistemi Model Önerisi
AB Kaya, G Bangir-Alpan
Eğitimde Teknoloji Uygulamaları Dergisi, 1 (1), 1-25
, 2020
1
2020
Oyunlaştırılmış çevrimiçi kodlama, robotik ve üç boyutlu tasarım eğitimi üzerine bir eylem araştırması
AB KAYA
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü
, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–5
Show more
Privacy
Terms
Help
About Scholar
Search help