Students’ attitudes toward science and technology: an investigation of gender, grade level, and academic achievement E Akpınar, E Yıldız, N Tatar, Ö Ergin Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2804-2808, 2009 | 203 | 2009 |
5E modelinin kullanıldığı kavramsal değişime dayalı öğretimde üst bilişin etkileri: 7. sınıf kuvvet ve hareket ünitesine yönelik bir uygulama E Yıldız Yayımlanmamış Doktora Tezi, Dokuz Eylül Üniversitesi, İzmir.[Online]: http …, 2008 | 155 | 2008 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretmenlik mesleğine yönelik tutumları E Akpınar, E Yıldız, Ö Ergin Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 19, 56-62, 2006 | 139 | 2006 |
Bilişüstü ve fen öğretimi E Yıldız, Ö Ergin Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (3), 175-196, 2007 | 107 | 2007 |
İlköğretim öğrencilerine yönelik bilimsel süreç becerileri ölçeğinin geliştirilmesi B Aydoğdu, N Tatar, E Yıldız, S Buldur Journal of Theoretical Educational Science 5 (3), 292-311, 2012 | 98 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmenlerinin fen deneylerinin amaçlarına yönelik tutumları E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin Journal of Turkish Science Education 3 (2), 2-18, 2006 | 81 | 2006 |
Fen ve teknoloji ders kitaplarındaki etkinliklerin bilimsel süreç becerilerine ve yapısal özelliklerine göre incelenmesi E Yıldız, N Tatar Eğitim ve Bilim 37 (164), 2012 | 73 | 2012 |
Elementary school students’ water awareness GÜ Çoban, E Akpınar, E Küçükcankurtaran, E Yıldız, Ö Ergin International Research in Geographical and Environmental Education 20 (1), 65-83, 2011 | 58 | 2011 |
A study on developing a self efficacy scale towards science and technology N Tatar, E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin Eurasian Journal of Educational Research 36 (36), 263-280, 2009 | 56 | 2009 |
Exploratory and Confirmatory Factor Analysis of the Metacognition Scale for Primary School Students. E Yildiz, E Akpinar, N Tatar, O Ergin Educational Sciences: theory and practice 9 (3), 1591-1604, 2009 | 55 | 2009 |
Science Teachers’ Beliefs as Barriers to Implementation of Constructivist-Based Education Reform EY Feyzioğlu Journal of Baltic Science Education 11 (4), p302-317, 2012 | 53 | 2012 |
5E öğrenme modelinin kullanıldığı öğretimin yedinci sınıf öğrencilerinin üst bilişlerine etkisi EY FEYZİOĞLU, Ö ERGİN Journal of Turkish Science Education 9 (3), 55-77, 2012 | 45 | 2012 |
Açık Uçlu Deney Tekniğinin Öğrencilerin Laboratuvara Yönelik Tutumlarına Etkisinin Araştırılması E Akpınar, E Yıldız Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi 20, 69-76, 2006 | 42 | 2006 |
Yetişkinler için yapılan uygulamalı çevre eğitimine bir örnek: Su farkındalığı eğitimi E Cappellaro, GÜL ÜNAL ÇOBAN, E AKPINAR, E YILDIZ FEYZİOĞLU, ... Journal of Turkish Science Education 8 (2), 157-173, 2011 | 39 | 2011 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen öğretimine yönelik zihinsel modelleri, öz yeterlik inançları ve öğrenme yaklaşımları EY Feyzioğlu, B Feyzioğlu, A Küçükçıngı Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (2), 404-423, 2014 | 38 | 2014 |
İlköğretim öğrencileri için geliştirilen biliş üstü ölçeği’nin açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizi E Yıldız, E Akpınar, N Tatar, Ö Ergin Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 9 (3), 1573-1604, 2009 | 36 | 2009 |
The science process skills scale development for elementary school students B Aydoğdu, N Tatar, E Yıldız, S Buldur Journal of Theoretical Educational Science 5 (3), 292-311, 2012 | 35 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının biliş üstü algılarını etkileyen faktörler ve biliş üstü algılarının öğrenme yaklaşımlarıyla ve akademik başarılarıyla ilişkisi E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 6-8, 2006 | 31 | 2006 |
5E öğrenme modelinin kullanıldığı öğretimin yedinci sınıf öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarına etkisi EY Feyzioğlu, Ö Ergin Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 6 (1 …, 2012 | 26 | 2012 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerini etkileyen etmenlerin incelenmesi B Aydoğdu, E Yıldız, E Akpınar, Ö Ergin Çağdaş Eğitim Dergisi 32 (346), 21-27, 2007 | 25 | 2007 |