Bilimsel araştırma yöntemleri [Scientific research methods] Ş Büyüköztürk, E Kılıç Çakmak, ÖE Akgün, Ş Karadeniz, F Demirel Ankara: PegemA, 2008 | 26520* | 2008 |
Eğitimde bilimsel araştırma yöntemleri Ş Büyüköztürk, E Kılıç Çakmak, Ö Akgün, Ş Karadeniz, F Demirel Pegem A Yayıncılık, 2021 | 1769 | 2021 |
Bilimsel araştırma yöntemleri (2. Basım) Ş Büyüköztürk, EK Çakmak, ÖE Akgün, Ş Karadeniz, F Demirel Ankara: Pegem Akademi, 2016 | 830* | 2016 |
Örnekleme yöntemleri Ş Büyüköztürk, E Kılıç Çakmak, ÖE Akgün, Ş Karadeniz, F Demirel | 300 | 2012 |
Cinsiyet ve öğrenme stilinin gezinme stratejisi ve başarıya etkisi E KILIÇ, Ş Karadeniz Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 2004 | 166 | 2004 |
The Turkish Adaptation Study of Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ) for 12-18 Year Old Children: Results of Confirmatory Factor Analysis. S Karadeniz, S Buyukozturk, OE Akgun, EK Cakmak, F Demirel Online Submission 7 (4), 2008 | 165 | 2008 |
Okul yöneticilerinin teknoloji liderliğine ilişkin algıları: metafor analizi örneği Ö HACIFAZLIOĞLU, Ş Karadeniz, G DALGIÇ Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 1 (1), 97-121, 2011 | 132 | 2011 |
İlköğretimde yaşam boyu öğrenme için bilgi okuryazarlığı becerilerinin geliştirilmesi R Demiralay, Ş Karadeniz Cypriot Journal of Educational Sciences 2 (6), 89-119, 2008 | 119 | 2008 |
İnternet tabanlı uzaktan eğitimde mobil öğrenmenin rolü MK Oran, Ş Karadeniz Akademik Bilişim 31, 167-170, 2007 | 112 | 2007 |
Bir harmanlanmış öğrenme ortamı örneği, öğrenci başarısı ve görüşleri AGÇ ULUYOL, Ş Karadeniz Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 60-84, 2009 | 111 | 2009 |
Eğitim yöneticileri teknoloji liderliği öz-yeterlik ölçeğinin geçerlik ve güvenirlik çalışması Ö HACIFAZLIOĞLU, Ş Karadeniz, G DALGIÇ Kuram ve uygulamada eğitim yönetimi 2 (2), 145-166, 2011 | 102 | 2011 |
Barriers to information and communication technologies integration into elementary schools in Turkey HI Yalin, S Karadeniz, S Sahin Journal of Applied Sciences 7 (24), 4036-4039, 2007 | 101 | 2007 |
Hiper ortamlarda öğrencilerin bilişsel yüklenme ve kaybolma düzeylerinin belirlenmesi AGE Kılıç, ÖGŞ Karadeniz Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 40 (40), 562-579, 2004 | 101 | 2004 |
The Effect of Use of Information and Communication Technologies on Elementary Student Teachers' Perceived Information Literacy Self-Efficacy. R Demiralay, S Karadeniz Educational Sciences: Theory and Practice 10 (2), 841-851, 2010 | 92 | 2010 |
A needs analysis for technology integration plan: Challenges and needs of teachers S Vatanartiran, S Karadeniz Contemporary Educational Technology 6 (3), 206-220, 2015 | 91 | 2015 |
İnternet destekli yapıcı öğrenme ortamları E KILIÇ, Ş Karadeniz, S Karataş Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (2), 2003 | 87 | 2003 |
Bilimsel araştırma yöntemleri (28. Baskı) Ş Büyüköztürk, E Kılıç Çakmak, ÖE Akgün, Ş Karadeniz, F Demirel Pegem Akademi, 2020 | 82* | 2020 |
Eğitim yöneticileri teknoloji liderliği standartlarına ilişkin öğretmen, yönetici ve denetmenlerin görüşleri Ö HAFIZOĞLU, Ş KARADENİZ, G GALGIÇ Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 16 (4), 537-577, 2010 | 77 | 2010 |
The impacts of paper, web and mobile based assessment on students’ achievement and perceptions S Karadeniz Scientific Research and Essay 4 (10), 984-991, 2009 | 74 | 2009 |
İlköğretim ikinci kademe ve lise öğrencilerinin ders ve sınıf düzeylerine göre öğrenme stratejileri ve güdülenme düzeylerinin belirlenmesi EK Çakmak, ÖE Akgün, Ş Karadeniz, Ş Büyüköztürk, F Demirel Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi 5 (1), 1-27, 2008 | 74 | 2008 |