Follow
Ceyhun Ozan
Title
Cited by
Cited by
Year
Eğitim programları ve öğretim alanındaki araştırma eğilimleri
C Ozan, E Köse
Sakarya University Journal of Education 4 (1), 116-136, 2014
2482014
Sınıf öğretmenliği alanındaki lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi
A Küçükoğlu, C Ozan
Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi [International Journal of …, 2013
176*2013
The effects of formative assessment on academic achievement, attitudes toward the lesson, and self-regulation skills
C Ozan, R Kincal
Educational Sciences-Theory & Practice 18, 2018
1682018
Sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlilik düzeyi
AH Ulaş, C Ozan
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 14 (1), 63-85, 2010
1202010
Rehberlik ve psikolojik danışma alanındaki araştırma eğilimleri: Bir içerik analizi
İ Seçer, İ Ay, C Ozan, BY Yılmaz
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi 5 (41), 49-60, 2014
912014
Bilgisayar destekli öğretim
K Gündoğdu, C Ozan
Öğrenme öğretme kuram ve yaklaşımları, 2011
73*2011
A study on the university students` self-regulated learning strategy skills and self-efficacy perceptions in terms of different variables
C Ozan, K Gundogdu, E Bay, HY Celkan
Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 1806-1811, 2012
702012
Okul öncesi ve sınıf öğretmenliği öğrencilerinin öğrenme yaklaşımlarının incelenmesi
C Ozan, K Gündoğdu, E Köse
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 2 (2), 75-92, 2012
59*2012
Eğitim fakültesi öğrencilerinin öğrenme yaklaşımları tercihleri ve öğrenmeye ilişkin algılarının incelenmesi
C Ozan, M Çiftçi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi 3 (1), 55-66, 2013
482013
Öğretmen adaylarinin eğitim teknolojisi standartlarina yönelik öz yeterliklerinin incelenmesi
O Ceyhun, A TAŞGIN
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (2), 236-253, 2017
392017
İlköğretim öğretmen adaylarının program yaklaşımlarının analizi.
E Bay, K Gündoğdu, C Ozan, D Dilekçi, D Özdemir
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 23 (3), 15-29, 2012
332012
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin eğitim teknolojileri açısından yeterlilikleri (Erzurum ili örneği)
C Ozan
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Atatürk Üniversitesi, Sosyal Bilimler …, 2009
322009
Authentic Assessment Increased Academic Achievement and Attitude towards the Educational Measurement of Prospective Teachers.
C Ozan
International Journal of Evaluation and Research in Education 8 (2), 299-312, 2019
312019
Öğretim elemanı ve öğretmen adaylarının ölçme değerlendirmeye ilişkin görüşleri (Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi
E Bay, A Küçükoğlu, Hİ Kaya, K Gündoğdu, E Köse, C Ozan, A Taşgın
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, 2010
31*2010
Effects of Formative Assessment on Prospective Teachers’ Achievement, Attitudes and Self-Regulation Skills
RY Kıncal, C Ozan
International Journal of Progressive Education 14 (2), 77-92, 2018
302018
Müfettişlerin ilköğretim matematik öğretim programı hakkındaki görüşleri
K Gündoğdu, M Albayrak, C Ozan, N Çelik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 3 (2 …, 2012
242012
Yusufeli'de öğrencilerin okula karşı tutumları
M Sözbilir, M Akıllı, C Ozan
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu, 2010
24*2010
Increasing Students' English Language Learning Levels via Lesson Study.
RY Kincal, C Ozan, D Ileritürk
English Language Teaching 12 (9), 88-95, 2019
232019
Adaptation of Attitudes toward Educational Measurement Inventory (ATEMI) to Turkish / Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Tutum Envanterinin Türkçeye Uyarlanması
C Ozan, E Köse
e-International Journal of Educational Research 4 (2), 29-47, 2013
222013
Biçimlendirici değerlendirmenin öğrencilerin akademik başarı, tutum ve öz düzenleme becerilerine etkisi
C Ozan
Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
212017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20