Takip et
Alpaslan Gözler
Alpaslan Gözler
Eğitim Fakültesi, Erciyes Üniversitesi
erciyes.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmenlerinin çocuk istismarı ve ihmaline yönelik görüşleri ve farkındalık düzeyleri
M Sağır, A Gözler
OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 3 (5), 67-102, 2013
612013
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin yeni ilköğretim müfredatına ilişkin görüş ve önerileri
B Akpınar, M Turan, A Gözler
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi,(Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi …, 2006
46*2006
Kurum içi etkin iletişim ortamı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki: öğretmenlerin görüşleri açısından incelenmesi
E Çağlar Polat
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
312014
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAŞARI YÖNELİMLERİ İLE MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
A Gözler, H Bozgeyikli, A Avcı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 189-211, 2017
292017
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri ile öğrencileri motive etme düzeyleri arasındaki ilişki
H Bozgeyikli, A Gözler
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2016
252016
Birleştirilmiş sınıflı okulların yönetim problemleri ve çözüm önerileri
A Gözler
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
242009
Değerler Eğitimi Kapsamında Hazırlanan Akademik Çalışmaların Farklı Değişkenler Göre İncelenmesi
A Gözler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 224-241, 2020
222020
Geleneksel çocuk oyunlarına yönelik öğretmen görüşleri
BN Turan, A Gözler, M Turan, M İncetürkmen, A Meydani
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 5 (3), 231-241, 2020
192020
Sınıf Öğretmenliği Bölüm Öğrencilerinin Bilişim Suçları Bilgi Düzeyleri ve Görüşleri
A GÖZLER, U TAŞCI
17*2015
The management problems experienced in schools with multigrade classes
A Gözler, V Çelik
OPUS International Journal of Society Researches 3 (4), 157-182, 2013
17*2013
ÇOCUK OYUNLARININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ
A Gözler, BN Turan, M Turan
Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 14 (2), 186-201, 2020
132020
İlkokul öğrencilerinin akıcı okuma becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
H Paris
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
122017
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ALGILARI: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
A Gözler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1341-1356, 2017
112017
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüş ve önerileri
M Turan, A Gözler, B Erdoğan
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, 2007
102007
Sınıf öğretmenlerinin eğitimde kullanılan teknolojik yeniliklere ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi (İstanbul İli Kağıthane İlçesi Örneği)
M Eser
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
72015
The Predictive Power of the Organizational Commitments of Assigned Teachers in Different Branches on Their Organizational Dissent.
B KARAOĞLU, MB Turan, A GÖZLER
Romanian Journal for Multidimensional Education/Revista Românească pentru …, 2020
62020
Rotasyona uğrayan okul yöneticilerinde iş doyumu ve tükenmişlik (Kayseri ili örneği)
GA Gökkaya Erkan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
62014
Öğretmenlerin mesleki gelişiminde okul yöneticilerinin güdüleme rolleri
A Gözler
Education Sciences 3 (1), 66-79, 2008
62008
ÖRGÜTLERDE DEĞİŞİME YENİ BİR BAKIŞ: DİNAMİK OKUL VE YÖNETİMİ
F Töremen, A Gözler
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 138-147, 2006
62006
İngilizce Öğretmenlerinin Çatışma Yoğunluğu Nedenleri ve Çatışma Çözme Stratejileri
A Gözler, O Köksal, A Gözler
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim 2 (1), 17-33, 2021
52021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20