Takip et
Alpaslan Gözler
Alpaslan Gözler
Eğitim Fakültesi, Erciyes Üniversitesi
erciyes.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Sınıf öğretmenlerinin çocuk istismarı ve ihmaline yönelik görüşleri ve farkındalık düzeyleri
M Sağır, A Gözler
OPUS-Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi 3 (5), 67-102, 2013
582013
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan öğretmenlerin yeni ilköğretim müfredatına ilişkin görüş ve önerileri
B Akpınar, M Turan, A Gözler
Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi,(Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi …, 2006
44*2006
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BAŞARI YÖNELİMLERİ İLE MESLEKİ KAYGI DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
A Gözler, H Bozgeyikli, A Avcı
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 189-211, 2017
282017
Kurum içi etkin iletişim ortamı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki: Öğretmenlerin görüşleri açısından incelenmesi
E Çağlar Polat
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
272014
Birleştirilmiş sınıflı okulların yönetim problemleri ve çözüm önerileri
A Gözler
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009
242009
Sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi becerileri ile öğrencileri motive etme düzeyleri arasındaki ilişki
H Bozgeyikli, A Gözler
Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and …, 2016
182016
Değerler Eğitimi Kapsamında Hazırlanan Akademik Çalışmaların Farklı Değişkenler Göre İncelenmesi
A Gözler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 6 (1), 224-241, 2020
152020
The management problems experienced in schools with multigrade classes
A Gözler, V Çelik
OPUS International Journal of Society Researches 3 (4), 157-182, 2013
15*2013
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ ALGILARI: BİR METAFOR ÇALIŞMASI
A Gözler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (2), 1341-1356, 2018
142018
Geleneksel çocuk oyunlarına yönelik öğretmen görüşleri
BN TURAN, A GÖZLER, M TURAN, M İNCETÜRKMEN, A MEYDANİ
Gaziantep Üniversitesi Spor Bilimleri Dergisi 5 (3), 231-241, 2020
132020
İlkokul öğrencilerinin akıcı okuma becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi
H Paris
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017
122017
Sınıf Öğretmenliği Bölüm Öğrencilerinin Bilişim Suçları Bilgi Düzeyleri ve Görüşleri
A GÖZLER, U TAŞCI
12*2015
ÇOCUK OYUNLARININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BECERİ DÜZEYLERİNE ETKİSİ
A GÖZLER, BN TURAN, M TURAN
Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi 14 (2), 186-201, 2020
112020
Birleştirilmiş sınıflarda görev yapan sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemine ilişkin görüş ve önerileri
M Turan, A Gözler, B Erdoğan
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, 2007
92007
Sınıf öğretmenlerinin eğitimde kullanılan teknolojik yeniliklere ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi (İstanbul İli Kağıthane İlçesi Örneği)
M Eser
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
72015
Rotasyona uğrayan okul yöneticilerinde iş doyumu ve tükenmişlik (Kayseri ili örneği)
GA Gökkaya Erkan
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
62014
ÖRGÜTLERDE DEĞİŞİME YENİ BİR BAKIŞ: DİNAMİK OKUL VE YÖNETİMİ
F TÖREMEN, A GÖZLER
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 138-147, 2010
62010
Öğretmenlerin mesleki gelişiminde okul yöneticilerinin güdüleme rolleri
A GÖZLER
Education Sciences 3 (1), 66-79, 2008
62008
İngilizce Öğretmenlerinin Çatışma Yoğunluğu Nedenleri ve Çatışma Çözme Stratejileri
A Gözler, O Köksal, A Gözler
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim 2 (1), 17-33, 2021
52021
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKICI OKUMA BECERİLERİNİN OKUL TÜRLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
A GÖZLER, H PARİS
Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 72-84, 2018
52018
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20