İlköğretim okulu müdürlerinin öğretim liderliği rollerini gerçekleştirme düzeyleri ve bu rolleri sınırlayan etkenler:(Bingöl ili örneği) N Gökyer Yesevi Yayıncılık, 2005 | 84 | 2005 |
Türk eğitim sistemi ve okul yönetimi C Gülşen, N Gökyer Anı Yayıncılık, 2016 | 75 | 2016 |
İstenmeyen öğrenci davranişlari ve nedenlerine ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri N GÖKYER, B DOĞAN Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 26 (1), 93-106, 2016 | 62 | 2016 |
Üniversite öğrencilerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri N GÖKYER, İ TÜRKOĞLU Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 28 (2), 125-136, 2018 | 37 | 2018 |
Organizational Commitment of High School Teachers. N Gökyer Journal of Education and Training Studies 6 (n3a), 115-125, 2018 | 35 | 2018 |
Ortaöğretim okullarındaki devamsızlık nedenlerine ilişkin öğrenci görüşleri N GÖKYER Kastamonu Eğitim Dergisi 20 (3), 913-938, 2012 | 35 | 2012 |
Liselerde görev yapan öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile örgütsel sinizm tutumları arasındaki ilişki N Gökyer, İ Türkoğlu Eğitim ve Bilim 43 (196), 2018 | 30 | 2018 |
YATILI İLKÖĞRETİM BÖLGE OKULLARININ SORUNLARINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ VE ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ N Gökyer Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, 288-310, 2011 | 24 | 2011 |
Yabancı uyruklu üniversite öğrencilerinin psikolojik uyumları N Gökyer Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 98-108, 2017 | 23 | 2017 |
İLKÖĞRETİM OKULU ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTILARININ GERÇEKLESME DÜZEYİ N GÖKYER Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (2), 2011 | 23 | 2011 |
Öğretmenlerin hizmet içi eğitim sürecinde karşılaştıkları sorunlar ve öncelikli ihtiyaç duydukları konular N Gökyer Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi 16 (2), 233-267, 2012 | 22 | 2012 |
Ortaokul öğretmenlerinin yaşam boyu öğrenme eğilimleri N Gökyer Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 21 (1), 145-159, 2019 | 20 | 2019 |
Öğretmen adaylarinin hizmet öncesi eğitimleri sürecinde derslerin işlenişine ilişkin görüşleri N Gökyer Milli Eğitim Dergisi 42 (196), 124-141, 2012 | 20 | 2012 |
İlköğretim okullarındaki okul gelişim yönetim ekibi üyelerinin görevlerine ilişkin algıları N Gökyer Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 345-358, 2011 | 18 | 2011 |
Ortaokul öğretmenlerinin özyeterlik düzeyleri: Elazığ ili örneği N GÖKYER, S BAKCAK Turkish Journal of Educational Studies 5 (3), 82-98, 2018 | 16 | 2018 |
Üniversitelerde İngilizce dersi hakkında öğrenci tutumlarının değerlendirilmesi N GÖKYER, S BAKCAK Turkish Journal of Educational Studies 1 (2), 2014 | 16 | 2014 |
2012 YILINDA ALAN DEĞİŞİKLİĞİ YAPAN ÖĞRETMENLERİN YENİ ALANLARINA VE UYGULAMAYA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ N GÖKYER Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1187-1208, 2016 | 15 | 2016 |
Okulöncesi öğretmenlerinin uyguladıkları aile katılım stratejileri N GÖKYER İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 334-348, 2017 | 14 | 2017 |
İlköğretimde yeniliklerin uygulanmasını etkileyen olası etkenler. 9 C Gülşen, N Gökyer Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumunda sunulan bildiri, Fırat …, 2010 | 12 | 2010 |
Öğretim liderliği N Gökyer İstanbul: Yesevi Yayıncılık, 2005 | 11 | 2005 |