Effects of synthesis‐solvent composition and initiator concentration on the swelling behaviour of poly(N‐isopropylacrylamide) P(NIPAAM), poly(NIPAAM‐co‐dimethyl … C Erbil, Y Yıldız, N Uyanık Polymer international 49 (7), 795-800, 2000 | 43 | 2000 |
Flüt eğitiminde ters yüz öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarıları motivasyonları ve performansları üzerine etkisinin incelenmesi Y Yildiz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 38 | 2017 |
Examining the instructors’ perspectives on undergraduate distance learning music instrument education during the COVID-19 pandemic Y Yıldız, E Karşal, H Bağcı Journal of Pedagogical Research 5 (2), 2021 | 16 | 2021 |
Müzik öğretmeni adaylarının öz-yeterlik inançlarının ve ders çalışma yaklaşımlarının çeşitli değişkenlere göre incelenerek aralarındaki ilişkinin tespit edilmesi Y Yıldız Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim …, 2013 | 16 | 2013 |
N‐Isopropylacrylamide/monoalkyl itaconate copolymers and N‐isopropylacrylamide/itaconic acid/dimethyl itaconate terpolymers C Erbil, Y Yıldız, N Uyanık Polymers for Advanced Technologies 20 (12), 926-933, 2009 | 13 | 2009 |
Müzik öğretmeni adaylarının problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği Y Yıldız, MK Kurtuldu The Journal of Academic Social Science Studies 28, 525-535, 2014 | 11 | 2014 |
Examining the effect of flipped learning model in flute education on motivation and performance of students Y Yıldız İlköğretim Online, 2347-2369, 2020 | 9 | 2020 |
Müzik öğretmeni adaylarının iletişim becerilerinin incelenmesi Y Yıldız, K Kurtuldu Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği. Route Educational and Social Science …, 2016 | 9 | 2016 |
Müzik öğretmeni adaylarının ders çalışma yaklaşımlarının akademik beklentileri açısından incelenmesi Y Yıldız Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (10), 400-414, 2015 | 9 | 2015 |
The effects of flipped learning model on student success in flute education Y Yıldız, ASG Otacıoğlu Route Educational and Social Science Journal 4 (6), 254-270, 2017 | 5 | 2017 |
Examining Self Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model Ş Berk, Y Yıldız International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2016 | 3 | 2016 |
EXAMINING OF PROSPECTIVE MUSIC TEACHERS’COMMUNICATION SKILLS: SAMPLE OF KARADENIZ TECHNICAL UNIVERSITY Y YILDIZ, K KURTULDU | 2 | 2016 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ Y YILDIZ, MK KURTULDU International Journal of Language Academy 28 (1), 525-535, 2014 | 2 | 2014 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE (BİT) VE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ Y Yıldız, FA Topal EKEV Akademi Dergisi, 46-67, 0 | 1 | |
Examining Self-Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model Y YILDIZ International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2024 | | 2024 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ VE MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ Y YILDIZ, ZD YILDIZ The Journal of Academic Social Science Studies 7 (71), 113-135, 2024 | | 2024 |
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODA BAŞARI ALGILARI İLE PİYANO DERSİ BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI Y YILDIZ, MK KURTULDU The Journal of International Educational Sciences 5 (16), 57-67, 2024 | | 2024 |
FLÜTTE ENTONASYON: ENTONASYON SORUNLARININ ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK ÖNERİLER VE EGZERSİZLER Y YILDIZ Müzik Sanatı ve Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar V, 53, 2023 | | 2023 |
Investigation of Creative Personality Features of Music Teacher Candidates. Y Yıldız, CÖ Özen Electronic Turkish Studies 17 (5), 2022 | | 2022 |
A STUDY ON INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY COMPETENCIES OF GENERATION Z MUSIC TEACHER CANDIDATES. Y YILDIZ International Journal of Education Technology & Scientific Researches 6 (16), 2021 | | 2021 |