Follow
Yalçın YILDIZ
Yalçın YILDIZ
Trabzon Üniversitesi
Verified email at trabzon.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Effects of synthesis‐solvent composition and initiator concentration on the swelling behaviour of poly(N‐isopropylacrylamide) P(NIPAAM), poly(NIPAAM‐co‐dimethyl …
C Erbil, Y Yıldız, N Uyanık
Polymer international 49 (7), 795-800, 2000
422000
Flüt eğitiminde ters yüz öğrenme modelinin öğrencilerin akademik başarıları, motivasyonları ve performansları üzerine etkisinin incelenmesi
Y Yildiz
Doktora tezi). Yükseköğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi’nden edinilmiştir …, 2017
352017
Examining the instructors’ perspectives on undergraduate distance learning music instrument education during the COVID-19 pandemic
Y Yıldız, E Karşal, H Bağcı
Journal of Pedagogical Research 5 (2), 184-206, 2021
162021
Müzik öğretmeni adaylarının öz-yeterlik inançlarının ve ders çalışma yaklaşımlarının çeşitli değişkenlere göre incelenerek aralarındaki ilişkinin tespit edilmesi
Y Yıldız
Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi Eğitim …, 2013
162013
N‐Isopropylacrylamide/monoalkyl itaconate copolymers and N‐isopropylacrylamide/itaconic acid/dimethyl itaconate terpolymers
C Erbil, Y Yıldız, N Uyanık
Polymers for Advanced Technologies 20 (12), 926-933, 2009
132009
Müzik öğretmeni adaylarının problem çözme becerilerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği
Y Yıldız, MK Kurtuldu
The Journal of Academic Social Science Studies 28, 525-535, 2014
112014
Examining the effect of flipped learning model in flute education on motivation and performance of students
Y Yıldız
İlköğretim Online, 2347-2369, 2020
82020
Müzik öğretmeni adaylarının iletişim becerilerinin incelenmesi
Y Yıldız, K Kurtuldu
Karadeniz Teknik Üniversitesi örneği. Route Educational and Social Science …, 2016
82016
Müzik öğretmeni adaylarının ders çalışma yaklaşımlarının akademik beklentileri açısından incelenmesi
Y Yıldız
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi 3 (10), 400-414, 2015
82015
The effects of flipped learning model on student success in flute education
Y Yıldız, ASG Otacıoğlu
Route Educational and Social Science Journal 4 (6), 254-270, 2017
52017
Examining Self Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model
Ş Berk, Y Yıldız
International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2016
32016
EXAMINING OF PROSPECTIVE MUSIC TEACHERS’COMMUNICATION SKILLS: SAMPLE OF KARADENIZ TECHNICAL UNIVERSITY
Y YILDIZ, K KURTULDU
22016
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Y YILDIZ, MK KURTULDU
International Journal of Language Academy 28 (1), 525-535, 2014
22014
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNE (BİT) VE UZAKTAN EĞİTİME YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Y Yıldız, FA Topal
EKEV Akademi Dergisi, 46-67, 0
1
Examining Self-Efficacy Beliefs and Attitudes of Prospective Music Teachers Trained with Concurrent and Consecutive Model
Y YILDIZ
International Online Journal of Educational Sciences 8 (4), 2024
2024
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANODA BAŞARI ALGILARI İLE PİYANO DERSİ BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Y YILDIZ, MK KURTULDU
The Journal of International Educational Sciences 5 (16), 57-67, 2024
2024
FLÜTTE ENTONASYON: ENTONASYON SORUNLARININ ÇÖZÜMÜNE YÖNELİK ÖNERİLER VE EGZERSİZLER
Y YILDIZ
Müzik Sanatı ve Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar V, 53, 2023
2023
Investigation of Creative Personality Features of Music Teacher Candidates.
Y Yıldız, CÖ Özen
Electronic Turkish Studies 17 (5), 2022
2022
A STUDY ON INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY COMPETENCIES OF GENERATION Z MUSIC TEACHER CANDIDATES.
Y YILDIZ
International Journal of Education Technology & Scientific Researches 6 (16), 2021
2021
MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ VE MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Y YILDIZ, ZD YILDIZ
The Journal of Academic Social Science Studies 7 (71), 113-135, 2019
2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20